Σελίδες

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) Παρακολουθεί Τις Διαδικτυακές Συνομιλίες Και Τα Συναισθήματα των ανθρώπων ώστε να Προσαρμόζει αντίστοιχα το αφήγημα του για τη COVID-19

 Αναλύσεις Μηχανικής Μάθησης εφαρμόζονται για την ανάλυση των υποκλοπών των συζητήσεων των ανθρώπων.

από την Cindy Harper    [ 1 ]

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνεργάζεται με μια εταιρεία Ανάλυσης Δεδομένων για να ""σαρώνει"" τις συνομιλίες των ανθρώπων, που λαμβάνουν χώρα στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης με θέμα την «παραπληροφόρηση για τον κορονοϊό», πράξη που ο ΠΟΥ αποκαλεί «κοινωνική ακρόαση».

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας λέγει ότι δεν «καταπολεμά μόνο την πανδημία» αλλά και τις ανθρώπινες συνομιλίες σχετικά με αυτήν.

 Σύμφωνα με τον ΠΟΥ  [ 2 ], υπάρχει μια «επικοινωνιο-δημία» (infodemic) - μια υπερπαραγωγή και εξάπλωση παραπλανητικών πληροφοριών, σε τέτοιο βαθμό ώστε αποφάσισε ότι για να αντιμετωπίσει την παραπληροφόρηση, πρέπει να χρησιμοποιήσει διάφορα εργαλεία, συμπεριλαμβανομένης της «κοινωνικής ακρόασης», με τη βοήθεια της Μηχανικής Μάθησης. [ 3 ]

«Η αντιμετώπιση ψεύτικων ειδήσεων ή φημών στην πραγματικότητα αρχίζει να

αποδίδει όταν είναι πολύ αργά», δήλωσε ο Tim Nguyen, ειδικός τεχνολογίας που βοηθά τη μονάδα του ΠΟΥ με τον τίτλο «Δίκτυο πληροφοριών για επιδημίες» (EPI-WIN).

«Αυτό που έχουμε θέσει σε εφαρμογή από την αρχή της πανδημίας είναι μια προσέγγιση κοινωνικής ακρόασης».

Είναι ανατριχιαστικό το γεγονός ότι η εταιρεία σαρώνει περισσότερες από 1,6 εκατομμύρια δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων κάθε εβδομάδα για να παρακολουθεί τις διαδικτυακές συνομιλίες. Στη συνέχεια χρησιμοποιεί την Μηχανική Μάθηση για να ταξινομεί τις πληροφορίες σε τέσσερα θέματα: αιτία, ασθένεια, παρεμβάσεις και θεραπείες.

Στόχος του ΠΟΥ είναι να μάθει ποιά θέματα σχετικά με τον κοροναϊό κερδίζουν δημοτικότητα, ώστε να μπορέσει στη συνέχεια να κατασκευάσει δικό του «ποίημα» για να εξουδετερώσει και να προσπαθήσει να εκτρέψει την δημόσια συζήτηση, προς όφελος του.

Η «κοινωνική ακρόαση» του ΠΟΥ δεν περιορίζεται μόνον στην ανάλυση και επεξεργασία του περιεχομένου των συνομιλιών των ανθρώπων για περιεχόμενο, αλλά προσπαθεί επίσης να αναλύσει και τα συναισθήματά τους.

Μέσω της γλωσσικής ανάλυσης, η τεχνολογία ανιχνεύει συναισθήματα όπως θλίψη, αποδοχή, άρνηση και άγχος. Με τέτοιες γνώσεις, ο ΠΟΥ ελπίζει να βρει αποτελεσματικές στρατηγικές για την εκάστοτε προσαρμογή του αφηγήματος του για τον κοροναϊό.

«Αυτό που μάθαμε έως τώρα, μετά από δυόμισι μήνες εφαρμογής αυτού του είδους της ανάλυσης, είναι ότι τα θέματα επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά», εξήγησε ο Nguyen.

«Αυτό σημαίνει για εμάς είναι ότι πρέπει να προωθήσουμε ξανά τις πληροφορίες σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Οι άνθρωποι μπορεί να μην το καταλάβουν την πρώτη φορά που το προωθούμε, αλλά όταν οι ερωτήσεις και τα θέματα εμφανίζονται αργότερα, σημαίνει ότι είναι καιρός να τις επαναδιοχετεύσουμε.»

Ο ΠΟΥ αναγνωρίζει ότι δεν έχουν όλοι πρόσβαση στα κοινωνικά μέσα.

Συνεπώς, συνεργάζεται με τον Παγκόσμιο Παλμό (UN Global Pulse) του ΟΗΕ στη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και των Μεγάλων Δεδομένων (Big Data) για την εφαρμογή της «κοινωνικής ακρόασης» και στα ραδιόφωνα, τα οποία είναι η πιο κοινή πηγή πληροφοριών για άτομα δίχως πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Το UN Global Pulse εφαρμόζει ήδη την «κοινωνική ακρόαση» στην Ουγκάντα, όπου προσπαθεί να καταπολεμήσει τις φήμες ότι ο κοροναϊός μπορεί να αντιμετωπιστεί με φυσικές θεραπείες.

«Πρέπει να έχετε υψηλό επίπεδο αξιόπιστης πληροφορίας εκεί έξω για να προσεγγίσετε πληθυσμούς και να τους "ανοσοποιήσετε" ώστε να μην είναι ευαίσθητοι σε ψεύτικες ειδήσεις ή στη παραπληροφόρηση.»

«Στόχος μας είναι να «εμβολιάσουμε» το 30% του πληθυσμού με «καλές πληροφορίες» για να έχουμε ικανοποιητικό βαθμό «ανοσίας αγέλης» κατά της παραπληροφόρησης », δήλωσε ο Nguyen.

Πηγές:

[ 1 ].-- WHO is Monitoring Online Conversations and Emotions to Change COVID Narrativeshumansarefree.com

[ 2 ].-- Immunizing the public against misinformationwho.int/news

[ 3 ].-- Μηχανική μάθηση - Βικιπαίδειαwikipedia.org/

πηγή 

το είδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου