Σελίδες

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

Great Reset: Γνωρίστε τον μετα-κανονικό καταναλωτή


Ακολουθεί απομαγνητοφώνηση.

Πηγή: McKinsey & Company
Γνωρίστε τον μετα-κανονικό καταναλωτή”

Οκτώ τρόποι με τους οποίους αλλάζει ο τρόπος που καταναλώνουμε στην πανδημία.

  1. Η άνεση στο σπίτι είναι πιο σημαντική από ποτέ. Παρόλο που οι πωλήσεις άλλων ειδών μειώθηκαν, οι αγορές οικιακών ειδών αυξήθηκαν. Οι άνθρωποι ανά την υφήλιο μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι κατά 54% και βελτιώνουν την οικία τους περισσότερο κατά 22% .
  2. Τα νοικοκυριά στρέφονται στην ψηφιακή ψυχαγωγία. Το
    Netflix απέκτησε 16 εκατομμύρια συνδρομητές σε 5 μήνες και η Disney διπλασίασε τους δικούς της φτάνοντας τα 50 εκατομμύρια. Ταυτόχρονα οι ζωντανές παραστάσεις γίνονται online, με την Μητροπολιτική Όπερα να μεταδίδει ζωντανά μέσω ίντερνετ τις παραστάσεις.
  3. Η ατομική υγεία, η φροντίδα και η ευεξία ανέβηκαν στην λίστα προτεραιοτήτων. Υπάρχει αυξημένη χρήση των ηλεκτρονικών φαρμακείων και της ηλεκτρονικής ιατρικής. Οι διαδικτυακές αναζητήσεις για την τηλε-ιατρική αυξήθηκαν 9 φορές κατά τη διάρκεια του κλειδαμπαρώματος. Και στις ΗΠΑ οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων αυξήθηκαν 10 φορές τον Μάρτιο.
  4. Οι άνθρωποι ψωνίζουν διαδικτυακά , όχι σε καταστήματα. Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσε ανάπτυξη 10ετούς επιπέδου μόνο μέσα σε τρείς μήνες. Οι άνθρωποι επισκέπτονται τα καταστήματα πολύ λιγότερο και επιλέγουν τα πιο κοντινά. Αλλά συνολικά, προβλέπεται μείωση της κατανάλωσης κατά 12% στις ΗΠΑ μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.
  5. Η εργασία αλλάζει, με την πλειοψηφία της να εκτελείται από το σπίτι -προς το παρόν. Οι χρήστες του Zoom αυξήθηκαν από 10 εκατομμύρια σε 200 εκατομμύρια μέσα σε τρείς μήνες με τους χρήστες του Slack επίσης να αυξάνονται. Παρόλα αυτά η ανεργία αυξάνεται και μπορεί σύντομα να φτάσει το 15% στις ΗΠΑ.
  6. Η μάθηση έγινε εικονική, προκαλώντας αύξηση των διαδικτυακών μαθησιακών εργαλείων. Οι χρήστες εξ αποστάσεως μαθησιακών εργαλείων αυξήθηκαν κατά 120% και 250 εκατομμύρια Κινέζοι μαθητές συνδέθηκαν στο διαδίκτυο μέσα μόνο σε 2 εβδομάδες. Οι μαθητές γυρνούν πίσω στο σχολείο αλλά η εξ αποστάσεως μάθηση θα παραμείνει μέρος της εκπαίδευσης.
  7. Ο τουρισμός έχει προσγειωθεί με τα αεροπορικά ταξίδια μειωμένα κατά 90%. Η εν κινήσει κατανάλωση είναι επίσης χαμηλότερη καθώς οι άνθρωποι αποφεύγουν μεγάλους ταξιδιωτικούς κόμβους. Αλλά οι διεθνείς περιορισμοί μπορούν να προκαλέσουν καθυστερημένη ώθηση στον εγχώριο τουρισμό.
  8. Η χρήση των μέσων ενημέρωσης έχει εκτοξευθεί. 4 στους 10 ανθρώπους χρησιμοποιούν περισσότερο τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ενώ το 39% ενημερώνεται περισσότερο μέσω διαδικτύου. Μόνο τα έντυπα μέσα βρίσκονται σε πτώση με τους αναγνώστες να μειώνονται κατά το 1/3. Ενώ οι καταναλωτές αλλάζουν τις συνήθειες τους στην μετα-κανονικότητα, οι εταιρείες πρέπει να προσαρμόσουν τον τρόπο που αλληλεπιδρούν μαζί τους λέει το McKinsey. Τα καταστήματα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την διάταξη τους και να κάνουν τις επισκέψεις τους ασφαλείς και γρήγορες. Και η προσφορά drive-through παραλαβών μπορεί να είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Πως νομίζετε ότι ο Covid-19 μπορεί να αλλάξει το μέλλον της κατανάλωσης;



Η απάντηση δόθηκε σε πρόσφατη μελέτη του Πανεπιστημίου Μπεν Γκουριόν όπου σύμφωνα με τα αποτελέσματά της η κατανάλωση αλκοόλ, σοκολάτας και πορνογραφίας αυξήθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού.
Και οι άνδρες και οι γυναίκες ανακουφίζουν το άγχος τους στρεφόμενοι προς τις ίδιες κακές συνήθειες και με τον ίδιο ρυθμό.

«Το άγχος αναγκάζει τους ανθρώπους να πλημμυρίσουν με συναισθήματα που εξουδετερώνουν την «καταναλωτική συμπεριφορά βάσει φύλου», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής Δρ. Enav Friedmann, επικεφαλής του εργαστηρίου μάρκετινγκ στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Guilford Glazer του πανεπιστημίου Μπεν Γκουριόν.

«Ακόμη και μετά από χρόνια έρευνας που υπογράμμισαν τις βιολογικές διαφορές μεταξύ των δύο φύλων, με έκπληξη ανακαλύψαμε ότι η προεπιλεγμένη επιλογή μεταξύ των δύο φύλων ήταν η παρόμοια συμπεριφορά. Το άγχος μας επιτρέπει, στην πραγματικότητα, να δούμε την αυτόματη συμπεριφορά χωρίς τις φυλετικές προσδοκίες της », δήλωσε ο Friedmann. «Η έρευνά μας υπονομεύει τις κοινώς αποδεκτές αντιλήψεις περί διάφορων στερεοτύπων συμπεριφοράς»..

Η έρευνα διεξήχθη σε 46 άνδρες και 69 γυναίκες από το Ηνωμένο Βασίλειο και έγινε ένα επιπλέον πείραμα στο Ισραήλ σε 41 άτομα στα οποία χρησιμοποιήθηκαν επίσης ειδικοί αισθητήρες που μετρούσαν τις αποκρίσεις του προσώπου.

Και οι άνδρες και οι γυναίκες κατανάλωναν και τα τρία στον ίδιο βαθμό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρά την υπόθεση ότι οι άνδρες θα κατανάλωναν περισσότερο αλκοόλ και πορνογραφία ενώ οι γυναίκες θα προτιμούσαν τη σοκολάτα.

Ο κορονοϊός φέρνει την ισότητα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου