Του Παναγιώτη Αποστόλου
28 Αυγούστου 2019
Ο συγκοινωνιακός αποκλεισμός της Σαμοθράκης για ορισμένες ημέρες, που έγινε στα μέσα Αυγούστου 2019 και όλος ο θόρυβος, αντιδράσεις και μέτρα που ανακοινώθηκαν στη συνέχεια, καθιστούν απολύτως απαραίτητη την ενημέρωση των πολιτών κυρίως της Σαμοθράκης και της Αλεξανδρούπολης, σχετικά με την συνειδητή παρεμπόδιση συγκεκριμένων ενεργειών που ξεκίνησαν από τα έτη 2013-14. Αν αυτές οι ενέργειες είχαν αφεθεί ελεύθερες να προχωρήσουν, σύμφωνα με την ελεύθερη οικονομία και τον ελεύθερο ανταγωνισμό, η Σαμοθράκη και η Αλεξανδρούπολη (και όχι μόνο), θα μπορούσαν να εξυπηρετούνται από τρεις επιπλέον τρόπους συγκοινωνίας εκτός από την υπάρχουσα ακτοπλοϊκή σύνδεση. Η Αλεξανδρούπολη μάλιστα θα ήταν η έδρα αυτών των Ελληνορωσικών συνεργασιών.
Ο σχεδιασμός τους έγινε στα πλαίσια της Ελληνορωσικής συνεργασίας, όταν το τουριστικό ρεύμα από την Ρωσία προς την Αλεξανδρούπολη είχε φτάσει σε φάση ρεκόρ (άσχετα αν “κάποιοι” μετά από χρόνια λένε ότι δεν είδαν τίποτα και κανέναν Ρώσο τουρίστα στην Αλεξανδρούπολη). Στο
πολιτιστικό κέντρο “Ρώσικο Σπίτι”, από τότε σκεφτόντουσαν την δημιουργία ενός επιχειρηματικού φορέα για σοβαρή οικονομική συνεργασία με την Ρωσία, πέρα από την πολιτιστική, που αναπτυσσόταν ταχύτατα. Ειδικότερα, με την Αγία Πετρούπολη. Τότε ξεκίνησε η δημιουργία αυτού, που τελικά ολοκληρώθηκε κατά το 2016 ως κέντρο ενημέρωσης και επιχειρηματικής συνεργασίας της Αγίας Πετρούπολης με την Ελλάδα, ως αποτέλεσμα συνεργασίας των Δήμων Αλεξανδρούπολης και Αγίας Πετρούπολης μαζί με το “Ρώσικο Σπίτι”!
Αμφίβια αεροσκάφη, υποβρύχια και ενοικίαση του σιδηροδρομικού δικτύου…
Από το 2013-14 οι συγκοινωνίες ήταν ο πρώτος τομέας που φαινόταν να έχει την μεγαλύτερη δυναμική και δυνατότητες για προσέλκυση τουριστών σε συνδυασμό με ανέγερση νέων ξενοδοχείων. Η σύνδεση με την Σαμοθράκη με αμφίβια αεριωθούμενα αεροσκάφη Beriev και τροποποιημένα υποβρύχια ρωσικής κατασκευής (ως πιλοτικό πρόγραμμα θα μπορούσε να επεκταθεί σε όλα τα νησιά αν η αντιρωσική προπαγάνδα δεν το είχε μπλοκάρει) θα είχε εξασφαλίσει για το νησί αφ’ ενός την τροφοδοσία, την μετακίνηση επιβατών και την μεταφορά ασθενών (MEDEVAC) υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες (τα υποβρύχια δεν επηρεάζονται από κακοκαιρία) και αφ’ ετέρου την αεροπορική σύνδεση της Αλεξανδρούπολης και της Σαμοθράκης με πλήθος άλλων ελληνικών γειτονικών προορισμών. Τα αμφίβια Beriev λειτουργούν τόσο σε λιμάνια και υδατοδρόμια, όσο και σε συμβατικά (στεριανά) αεροδρόμια!
Ειδικά η αδελφοποίηση που έγινε με την Αγία Πετρούπολη, εξυπηρετούσε πάρα πολύ αυτές τις προοπτικές! Διότι τα μεγαλύτερα ναυπηγεία αλλά και άλλες εγκαταστάσεις κατασκευής αυτών των μεταφορικών συστημάτων, βρίσκονται στην Αγία Πετρούπολη. Τα αμφίβια αεροσκάφη μάλιστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως πυροσβεστικά, απλώς με αλλαγή της εσωτερικής καμπίνας, που μπορεί να γίνει σε λίγες ώρες και να χρησιμοποιηθούν για την κατάσβεση πυρκαγιών με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο, διότι μπορούν να μεταφέρουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα πυροσβεστικού υλικού και γρηγορότερα σε σχέση με τα υπάρχοντα αεροσκάφη. Μάλιστα τόσο τα αμφίβια αεροσκάφη όσο και τα υποβρύχια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και για την μεταφορά ασθενών, δίνοντας άλλες προοπτικές και σε αυτόν τον τομέα και ανοίγοντας θέσεις εργασίας σε ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό. Προφανώς, η προοπτική κατασκευής τμημάτων σε ελληνικά ναυπηγεία και γενικά βιομηχανικές εγκαταστάσεις (ΕΑΒ, SUNLIGHT για μπαταρίες υποβρυχίων κλπ), θα έδινε ακόμη μεγαλύτερη αξία σε αυτή την προσπάθεια.
Η προοπτική επίσης, για ενοικίαση και όχι αγορά του δικτύου του ΟΣΕ για να λειτουργήσει και ελληνορωσική εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών (επιβατικών και φορτίων) ήταν εξίσου σημαντικό και καινοτόμο έργο. Η ιδέα ήταν να μην υπάρξει απορρόφηση της ελληνικής εταιρείας σιδηροδρόμων από ένα ξένο φορέα, αλλά να δημιουργηθεί Ελληνορωσικός φορέας συν-αξιοποίησης του ελληνικού δικτύου, ώστε αφενός μεν να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός προς όφελος των καταναλωτών-ταξιδιωτών και αφετέρου να επεκταθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο με κατασκευή δικτύου στην Κρήτη, την Πελοπόννησο, την Εύβοια, την Δυτική Ελλάδα και γενικά σε περιοχές όπου υπάρχει αρκετά μεγάλη εδαφική έκταση, ώστε να μπορεί να δικαιολογηθεί η εγκατάσταση (και συν-ιδιοκτησία) σιδηροδρομικού δικτύου, κάτι φυσικά που σήμερα δεν υπάρχει…
Πόλεμος του Σόρος κατά της Ελληνορωσικής συνεργασίας…
Ο σιδηροδρομικός τομέας ήταν ο πρώτος που έλαβε το πλήγμα, από την επιθετικότητα των Ηνωμένων Πολιτειών κατά της Ρωσίας. Τα προηγούμενα δεν προχώρησαν διότι ακριβώς την περίοδο που σχεδιαζόταν να αρχίσει η οργανωμένη προώθηση και ενημέρωση του κοινού και των αρμόδιων φορέων σχετικά με αυτά, έγινε από τις Ηνωμένες Πολιτείες η απαγόρευση μετακίνησης του διευθυντή των ρωσικών σιδηροδρόμων (Γιακούνιν), γεγονός που έστελνε μήνυμα σε όλους στην Ελλάδα να μην τολμήσουν να κάνουν οποιαδήποτε συνεργασία με την ρωσική εταιρεία.
Η διαρκώς αυξανόμενη επιθετικότητα και προπαγάνδα κατά της Ρωσίας, όπως επίσης και οι κυρώσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατέστησε ανεπίτρεπτη τη δυνατότητα προώθησης των άλλων σχεδίων που αφορούσαν και τη Σαμοθράκη, με αποκορύφωμα την απέλαση των Ρώσων διπλωματών και τη συκοφαντική επίθεση κατά Ελλήνων, που προωθούν τις Ελληνορωσικές πολιτιστικές και οικονομικές σχέσεις.
Στην Αλεξανδρούπολη σημειώθηκε από κάποιους τυφλή εχθρότητα κατά αυτών των συνεργασιών με την Αγία Πετρούπολη, με πιο αποκρουστικό σημείο την προεκλογική περίοδο πριν από τις δημοτικές εκλογές, όπου όλοι οι υποψήφιοι δήμαρχοι (ίσως με εξαίρεση το ΚΚΕ) υποχρεώθηκαν σε βλακώδεις κινήσεις αμφισβητώντας ακόμη και αν υπήρξε ποτέ τουριστική ανάπτυξη στην περιοχή από την Ρωσία, ενώ κάποιος με πομπώδες ύφος δεσμεύτηκε να κλείσει το “Ρώσικο Σπίτι” και το κέντρο ενημέρωσης και συνεργασίας, βάζοντάς το ως πρώτη προτεραιότητα! Ακόμη και ο εν ενεργεία Δήμαρχος, Βαγγέλης Λαμπάκης, που για χρόνια προωθούσε την Ελληνορωσική συνεργασία, δεν ανέφερε ούτε καν την λέξη ρωσικό ή ρωσική ή Αγία Πετρούπολη στα έντυπα και ψηφιακές αναρτήσεις πεπραγμένων του! Γιατί;
Οι εκεί επισκέψεις του γνωστού “Ουκρανού” πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα Τζέφρυ Πάιατ, προφανώς τρόμαξαν τον Δήμαρχο. Κι άλλος υποψήφιος δήμαρχος, μαζί με πρώην υπουργό ΠΑΣΟΚ, που είχε στήσει μπλέξιμο στην Εκκλησία για το Βατοπέδι, πρωτοστάτησαν με επιθέσεις κατά προσώπων που προωθούσαν την ελληνορωσική συνεργασία! Κι άλλος υποψήφιος, που το “χρυσό” του ψηφοδέλτιο είχε επίσημη υποστήριξη από το ΠΡΑΤΤΩ του Νίκου Κοτζιά, μπήκε και αυτός στην προπαγάνδα αμφισβήτησης της Ελληνορωσικής συνεργασίας και φυσικά δεν ενθάρρυνε και τα προαναφερθέντα οφέλη από αυτήν. Κατά τ’ άλλα οι “κροκόδειλοι”, έκλαιγαν για την Σαμοθράκη.
Και για να είμαστε ακριβείς, αυτή η επίθεση σε κάθε μορφής συνεργασία με τη Ρωσία δεν είναι τυχαία, αλλά οργανωμένη από τις ΜΚΟ του Σόρος από τις αρχές του 2015, όπως αποκαλύπτουν έγγραφα του Κέντρου Ανοικτής Κοινωνίας του, από τη διαρροή DCLeaks. Πρόκειται για τα έγγραφα τα οποία είδαν το φως της δημοσιότητας τον Αύγουστο του 2016, δηλαδή περίπου 1,5 έτος από την ημερομηνία που γράφτηκαν, αλλά στις μέρες μας μπορούμε να κατανοήσουμε την σημασία, το περιεχόμενο και την σκέψη στην ΜΚΟ Open Society του Σόρος από την οποία προήλθαν…
Σύμβουλοι και στενοί συνεργάτες του πρώην Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, ήταν τα κύρια πρόσωπα γύρω από τα έγγραφα που διέρρευσαν. Στην στρατηγική που ανέπτυξαν στην επικοινωνία τους φάνηκε ότι η Βόρεια Ελλάδα και ιδιαίτερα οι περιοχές που έχουν ρωσώφωνους Έλληνες, είχαν ξεχωριστό ενδιαφέρον για αυτούς, ώστε να αναλύσουν και στη συνέχεια βέβαια να καταστρώσουν αντιρωσική εκστρατεία υπέρ του ουκρανικού καθεστώτος, διαμορφωμένη ανάλογα με τις τοπικές συνθήκες. Κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα, από τότε άρχισε η εκστρατεία, μία επίπτωση της οποίας ήταν η συγκοινωνιακή εξόντωση μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης και άλλων περιοχών βέβαια…
Ας αφήσουν οι τοπικοί άρχοντες στον στρουθοκαμηλισμό…
Ωστόσο, το καυτό μπαλάκι ανήκει στην τοπική αυτοδιοίκηση!
Τόσο της Αλεξανδρούπολης, όσο και της Σαμοθράκης, αλλά και όλης της Περιφέρειας! Αφού όλοι λένε, πως ενδιαφέρονται και ρίχνουν κροκοδείλια δάκρυα για την “καημένη την Σαμοθράκη”! Η οποία έχει υποφέρει τόσα από αυτόν τον αποκλεισμό! Αφού γνωρίζουν για όλα όσα έχουν ξεκινήσει εδώ και τόσα χρόνια στην περιοχή τους!
Έτσι, θα εγκλωβιστούν κι αυτοί στην αμερικανική παρέμβαση, που είναι εναντίον κάθε Ελληνορωσικής συνεργασίας ή θα προτιμήσουν να ανταποκριθούν στα θέλω της περιοχής και το ευρύτερο συμφέρον των πολιτών αυτής της ακριτικής γωνιάς της Ελλάδος;
Σε διαφορετική περίπτωση θα γράψουν και αυτοί τους δημότες τους στα παλιά τους παπούτσια, όπως και οι προηγούμενοι και θα εξακολουθήσουν την υπονόμευση της ανάπτυξης στην περιοχή!
Και τα γράφουμε όλα αυτά εμείς από την Αθήνα και δεν θα θέλαμε να αποδειχτεί, ότι εμείς ενδιαφερόμαστε περισσότερο από αυτούς για τον τόπο τους!
Υ.Γ.: Το “Ρωσικό Σπίτι” είναι η σχέση μεταξύ των συμπατριωτών, που δεν θέλουν να χάσουν την επαφή με την πατρίδα τους, οι Έλληνες που ενδιαφέρονται για τη ρωσική γλώσσα και τη ρωσική κουλτούρα, και Ρώσοι πολιτικοί, επιχειρηματίες, δημόσια και πνευματικοί ηγέτες οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να συμμετάσχουν άμεσα στη ζωή της σύγχρονης Ελλάδας.
Πηγή: egerssi.gr
το είδα
28 Αυγούστου 2019
Ο συγκοινωνιακός αποκλεισμός της Σαμοθράκης για ορισμένες ημέρες, που έγινε στα μέσα Αυγούστου 2019 και όλος ο θόρυβος, αντιδράσεις και μέτρα που ανακοινώθηκαν στη συνέχεια, καθιστούν απολύτως απαραίτητη την ενημέρωση των πολιτών κυρίως της Σαμοθράκης και της Αλεξανδρούπολης, σχετικά με την συνειδητή παρεμπόδιση συγκεκριμένων ενεργειών που ξεκίνησαν από τα έτη 2013-14. Αν αυτές οι ενέργειες είχαν αφεθεί ελεύθερες να προχωρήσουν, σύμφωνα με την ελεύθερη οικονομία και τον ελεύθερο ανταγωνισμό, η Σαμοθράκη και η Αλεξανδρούπολη (και όχι μόνο), θα μπορούσαν να εξυπηρετούνται από τρεις επιπλέον τρόπους συγκοινωνίας εκτός από την υπάρχουσα ακτοπλοϊκή σύνδεση. Η Αλεξανδρούπολη μάλιστα θα ήταν η έδρα αυτών των Ελληνορωσικών συνεργασιών.
Ο σχεδιασμός τους έγινε στα πλαίσια της Ελληνορωσικής συνεργασίας, όταν το τουριστικό ρεύμα από την Ρωσία προς την Αλεξανδρούπολη είχε φτάσει σε φάση ρεκόρ (άσχετα αν “κάποιοι” μετά από χρόνια λένε ότι δεν είδαν τίποτα και κανέναν Ρώσο τουρίστα στην Αλεξανδρούπολη). Στο
πολιτιστικό κέντρο “Ρώσικο Σπίτι”, από τότε σκεφτόντουσαν την δημιουργία ενός επιχειρηματικού φορέα για σοβαρή οικονομική συνεργασία με την Ρωσία, πέρα από την πολιτιστική, που αναπτυσσόταν ταχύτατα. Ειδικότερα, με την Αγία Πετρούπολη. Τότε ξεκίνησε η δημιουργία αυτού, που τελικά ολοκληρώθηκε κατά το 2016 ως κέντρο ενημέρωσης και επιχειρηματικής συνεργασίας της Αγίας Πετρούπολης με την Ελλάδα, ως αποτέλεσμα συνεργασίας των Δήμων Αλεξανδρούπολης και Αγίας Πετρούπολης μαζί με το “Ρώσικο Σπίτι”!
Αμφίβια αεροσκάφη, υποβρύχια και ενοικίαση του σιδηροδρομικού δικτύου…
Από το 2013-14 οι συγκοινωνίες ήταν ο πρώτος τομέας που φαινόταν να έχει την μεγαλύτερη δυναμική και δυνατότητες για προσέλκυση τουριστών σε συνδυασμό με ανέγερση νέων ξενοδοχείων. Η σύνδεση με την Σαμοθράκη με αμφίβια αεριωθούμενα αεροσκάφη Beriev και τροποποιημένα υποβρύχια ρωσικής κατασκευής (ως πιλοτικό πρόγραμμα θα μπορούσε να επεκταθεί σε όλα τα νησιά αν η αντιρωσική προπαγάνδα δεν το είχε μπλοκάρει) θα είχε εξασφαλίσει για το νησί αφ’ ενός την τροφοδοσία, την μετακίνηση επιβατών και την μεταφορά ασθενών (MEDEVAC) υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες (τα υποβρύχια δεν επηρεάζονται από κακοκαιρία) και αφ’ ετέρου την αεροπορική σύνδεση της Αλεξανδρούπολης και της Σαμοθράκης με πλήθος άλλων ελληνικών γειτονικών προορισμών. Τα αμφίβια Beriev λειτουργούν τόσο σε λιμάνια και υδατοδρόμια, όσο και σε συμβατικά (στεριανά) αεροδρόμια!
Ειδικά η αδελφοποίηση που έγινε με την Αγία Πετρούπολη, εξυπηρετούσε πάρα πολύ αυτές τις προοπτικές! Διότι τα μεγαλύτερα ναυπηγεία αλλά και άλλες εγκαταστάσεις κατασκευής αυτών των μεταφορικών συστημάτων, βρίσκονται στην Αγία Πετρούπολη. Τα αμφίβια αεροσκάφη μάλιστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως πυροσβεστικά, απλώς με αλλαγή της εσωτερικής καμπίνας, που μπορεί να γίνει σε λίγες ώρες και να χρησιμοποιηθούν για την κατάσβεση πυρκαγιών με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο, διότι μπορούν να μεταφέρουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα πυροσβεστικού υλικού και γρηγορότερα σε σχέση με τα υπάρχοντα αεροσκάφη. Μάλιστα τόσο τα αμφίβια αεροσκάφη όσο και τα υποβρύχια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και για την μεταφορά ασθενών, δίνοντας άλλες προοπτικές και σε αυτόν τον τομέα και ανοίγοντας θέσεις εργασίας σε ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό. Προφανώς, η προοπτική κατασκευής τμημάτων σε ελληνικά ναυπηγεία και γενικά βιομηχανικές εγκαταστάσεις (ΕΑΒ, SUNLIGHT για μπαταρίες υποβρυχίων κλπ), θα έδινε ακόμη μεγαλύτερη αξία σε αυτή την προσπάθεια.
Η προοπτική επίσης, για ενοικίαση και όχι αγορά του δικτύου του ΟΣΕ για να λειτουργήσει και ελληνορωσική εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών (επιβατικών και φορτίων) ήταν εξίσου σημαντικό και καινοτόμο έργο. Η ιδέα ήταν να μην υπάρξει απορρόφηση της ελληνικής εταιρείας σιδηροδρόμων από ένα ξένο φορέα, αλλά να δημιουργηθεί Ελληνορωσικός φορέας συν-αξιοποίησης του ελληνικού δικτύου, ώστε αφενός μεν να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός προς όφελος των καταναλωτών-ταξιδιωτών και αφετέρου να επεκταθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο με κατασκευή δικτύου στην Κρήτη, την Πελοπόννησο, την Εύβοια, την Δυτική Ελλάδα και γενικά σε περιοχές όπου υπάρχει αρκετά μεγάλη εδαφική έκταση, ώστε να μπορεί να δικαιολογηθεί η εγκατάσταση (και συν-ιδιοκτησία) σιδηροδρομικού δικτύου, κάτι φυσικά που σήμερα δεν υπάρχει…
Πόλεμος του Σόρος κατά της Ελληνορωσικής συνεργασίας…
Ο σιδηροδρομικός τομέας ήταν ο πρώτος που έλαβε το πλήγμα, από την επιθετικότητα των Ηνωμένων Πολιτειών κατά της Ρωσίας. Τα προηγούμενα δεν προχώρησαν διότι ακριβώς την περίοδο που σχεδιαζόταν να αρχίσει η οργανωμένη προώθηση και ενημέρωση του κοινού και των αρμόδιων φορέων σχετικά με αυτά, έγινε από τις Ηνωμένες Πολιτείες η απαγόρευση μετακίνησης του διευθυντή των ρωσικών σιδηροδρόμων (Γιακούνιν), γεγονός που έστελνε μήνυμα σε όλους στην Ελλάδα να μην τολμήσουν να κάνουν οποιαδήποτε συνεργασία με την ρωσική εταιρεία.
Η διαρκώς αυξανόμενη επιθετικότητα και προπαγάνδα κατά της Ρωσίας, όπως επίσης και οι κυρώσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατέστησε ανεπίτρεπτη τη δυνατότητα προώθησης των άλλων σχεδίων που αφορούσαν και τη Σαμοθράκη, με αποκορύφωμα την απέλαση των Ρώσων διπλωματών και τη συκοφαντική επίθεση κατά Ελλήνων, που προωθούν τις Ελληνορωσικές πολιτιστικές και οικονομικές σχέσεις.
Στην Αλεξανδρούπολη σημειώθηκε από κάποιους τυφλή εχθρότητα κατά αυτών των συνεργασιών με την Αγία Πετρούπολη, με πιο αποκρουστικό σημείο την προεκλογική περίοδο πριν από τις δημοτικές εκλογές, όπου όλοι οι υποψήφιοι δήμαρχοι (ίσως με εξαίρεση το ΚΚΕ) υποχρεώθηκαν σε βλακώδεις κινήσεις αμφισβητώντας ακόμη και αν υπήρξε ποτέ τουριστική ανάπτυξη στην περιοχή από την Ρωσία, ενώ κάποιος με πομπώδες ύφος δεσμεύτηκε να κλείσει το “Ρώσικο Σπίτι” και το κέντρο ενημέρωσης και συνεργασίας, βάζοντάς το ως πρώτη προτεραιότητα! Ακόμη και ο εν ενεργεία Δήμαρχος, Βαγγέλης Λαμπάκης, που για χρόνια προωθούσε την Ελληνορωσική συνεργασία, δεν ανέφερε ούτε καν την λέξη ρωσικό ή ρωσική ή Αγία Πετρούπολη στα έντυπα και ψηφιακές αναρτήσεις πεπραγμένων του! Γιατί;
Οι εκεί επισκέψεις του γνωστού “Ουκρανού” πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα Τζέφρυ Πάιατ, προφανώς τρόμαξαν τον Δήμαρχο. Κι άλλος υποψήφιος δήμαρχος, μαζί με πρώην υπουργό ΠΑΣΟΚ, που είχε στήσει μπλέξιμο στην Εκκλησία για το Βατοπέδι, πρωτοστάτησαν με επιθέσεις κατά προσώπων που προωθούσαν την ελληνορωσική συνεργασία! Κι άλλος υποψήφιος, που το “χρυσό” του ψηφοδέλτιο είχε επίσημη υποστήριξη από το ΠΡΑΤΤΩ του Νίκου Κοτζιά, μπήκε και αυτός στην προπαγάνδα αμφισβήτησης της Ελληνορωσικής συνεργασίας και φυσικά δεν ενθάρρυνε και τα προαναφερθέντα οφέλη από αυτήν. Κατά τ’ άλλα οι “κροκόδειλοι”, έκλαιγαν για την Σαμοθράκη.
Και για να είμαστε ακριβείς, αυτή η επίθεση σε κάθε μορφής συνεργασία με τη Ρωσία δεν είναι τυχαία, αλλά οργανωμένη από τις ΜΚΟ του Σόρος από τις αρχές του 2015, όπως αποκαλύπτουν έγγραφα του Κέντρου Ανοικτής Κοινωνίας του, από τη διαρροή DCLeaks. Πρόκειται για τα έγγραφα τα οποία είδαν το φως της δημοσιότητας τον Αύγουστο του 2016, δηλαδή περίπου 1,5 έτος από την ημερομηνία που γράφτηκαν, αλλά στις μέρες μας μπορούμε να κατανοήσουμε την σημασία, το περιεχόμενο και την σκέψη στην ΜΚΟ Open Society του Σόρος από την οποία προήλθαν…
Σύμβουλοι και στενοί συνεργάτες του πρώην Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, ήταν τα κύρια πρόσωπα γύρω από τα έγγραφα που διέρρευσαν. Στην στρατηγική που ανέπτυξαν στην επικοινωνία τους φάνηκε ότι η Βόρεια Ελλάδα και ιδιαίτερα οι περιοχές που έχουν ρωσώφωνους Έλληνες, είχαν ξεχωριστό ενδιαφέρον για αυτούς, ώστε να αναλύσουν και στη συνέχεια βέβαια να καταστρώσουν αντιρωσική εκστρατεία υπέρ του ουκρανικού καθεστώτος, διαμορφωμένη ανάλογα με τις τοπικές συνθήκες. Κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα, από τότε άρχισε η εκστρατεία, μία επίπτωση της οποίας ήταν η συγκοινωνιακή εξόντωση μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης και άλλων περιοχών βέβαια…
Ας αφήσουν οι τοπικοί άρχοντες στον στρουθοκαμηλισμό…
Ωστόσο, το καυτό μπαλάκι ανήκει στην τοπική αυτοδιοίκηση!
Τόσο της Αλεξανδρούπολης, όσο και της Σαμοθράκης, αλλά και όλης της Περιφέρειας! Αφού όλοι λένε, πως ενδιαφέρονται και ρίχνουν κροκοδείλια δάκρυα για την “καημένη την Σαμοθράκη”! Η οποία έχει υποφέρει τόσα από αυτόν τον αποκλεισμό! Αφού γνωρίζουν για όλα όσα έχουν ξεκινήσει εδώ και τόσα χρόνια στην περιοχή τους!
Έτσι, θα εγκλωβιστούν κι αυτοί στην αμερικανική παρέμβαση, που είναι εναντίον κάθε Ελληνορωσικής συνεργασίας ή θα προτιμήσουν να ανταποκριθούν στα θέλω της περιοχής και το ευρύτερο συμφέρον των πολιτών αυτής της ακριτικής γωνιάς της Ελλάδος;
Σε διαφορετική περίπτωση θα γράψουν και αυτοί τους δημότες τους στα παλιά τους παπούτσια, όπως και οι προηγούμενοι και θα εξακολουθήσουν την υπονόμευση της ανάπτυξης στην περιοχή!
Και τα γράφουμε όλα αυτά εμείς από την Αθήνα και δεν θα θέλαμε να αποδειχτεί, ότι εμείς ενδιαφερόμαστε περισσότερο από αυτούς για τον τόπο τους!
Υ.Γ.: Το “Ρωσικό Σπίτι” είναι η σχέση μεταξύ των συμπατριωτών, που δεν θέλουν να χάσουν την επαφή με την πατρίδα τους, οι Έλληνες που ενδιαφέρονται για τη ρωσική γλώσσα και τη ρωσική κουλτούρα, και Ρώσοι πολιτικοί, επιχειρηματίες, δημόσια και πνευματικοί ηγέτες οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να συμμετάσχουν άμεσα στη ζωή της σύγχρονης Ελλάδας.
Πηγή: egerssi.gr
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου