Σελίδες

Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Το μνημείο του Μ. Αλεξάνδρου στην Καβάλα με τον ανύπαρκτο όρκο στην υπηρεσία της παγκοσμιοποίησης


ο ψευδής αυτός "όρκος" διαστρεβλώνεται στην κατεύθυνση τής υπηρέτησης ακραίων διεθνιστικών απόψεων των "ανοιχτών συνόρων" και της πολιτισμικής ομογενοποίησης.
Προς κἀθε αρμόδιο φορέα της Καβάλας:


  • Ως πότε θα «κοσμεί» το μνημείο του Μ. Αλεξάνδρου ένας ανύπαρκτος όρκος;

  • Ως πότε η ιστορική Μακεδονική μας πόλη δεν θα έχει έφιππο άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου, όπως του αρμόζει;

Ο περίφημος «όρκος στην Ώπη» που υποτίθεται εκφώνησε ο Μέγας Αλέξανδρος το 324 π.Χ. (ένα χρόνο περίπου πριν τον θάνατό του) στην πόλη της Βαβυλωνίας (και όχι της Ασσυρίας) είναι ιστορικά ανύπαρκτος, και ως εκ τούτου ψευδής.

Τον «περιφέρουν» και τον επικαλούνται στα ΜΜΕ συνήθως εθνοαποδομητές της παγκοσμιοποίησης, προκειμένου να περάσουν πιο εύπεπτα, στον απλό λαό – που αγαπά το έθνος και τρέφει τεράστια εκτίμηση στον Αλέξανδρο – την παθητική ανοχή στην μαζική παράνομη μετανάστευση και στις ιδιαίτερα αρνητικές συνέπειές της (η σημαντικότερη των
οποίων είναι η δομική αλλοίωση της σύστασης τού πληθυσμού της πατρίδας μας, και όχι μόνο, και συνεπώς η εξουδετέρωση της εθνικής συνείδησης και ταυτότητας).


Και αυτό, διότι ακόμη και ο ψευδής αυτός «όρκος» διαστρεβλώνεται στην κατεύθυνση τής υπηρέτησης ακραίων διεθνιστικών απόψεων των «ανοιχτών συνόρων» και της πολιτισμικής ομογενοποίησης. Ακόμη κι αν ο στρατηλάτης, και ταυτόχρονα εκπολιτιστής, Αλέξανδρος είχε πει αυτό τον «όρκο» (που δεν υπάρχει κανένα ιστορικό ντοκουμέντο ότι το έκανε), θα το είχε πράξει ως ο κατακτητής που θέλει για λόγους πολιτικής και κοινωνικής σταθερότητας να ζήσουν αρμονικά οι κατακτητές και οι κατακτημένοι μαζί. Αν όλοι αυτοί οι λαοί εισέβαλλαν, έστω και με την μορφή μαζικής μετακίνησης πληθυσμών και όχι στρατευμάτων, στα μητροπολιτικά εδάφη της αρχαίας Μακεδονίας, θα τούς το απαγόρευε με κάθε τρόπο.

Αυτόν, λοιπόν, τον ανύπαρκτο και ψευδή όρκο επέλεξε πριν μερικά χρόνια η τότε διοίκηση τού δήμου Καβάλας να «κοσμεί» το μνημείο τού Μ. Αλέξανδρου στην κεντρική πλατεία της πόλης! Τον οποίο διαβάζουν (είναι γραμμένος και στα αγγλικά) και οι χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται κάθε χρόνο την εκθαμβωτικά όμορφη γαλάζια πολιτεία, την αρχόντισσα της Μακεδονίας. Σημειωτέον, ότι, ούτως ή άλλως, ο «όρκος» βρίσκεται σε ένα μνημείο πολύ χαμηλότερου εκτοπίσματος από αυτό που αρμόζει στον μέγιστο των Ελλήνων, στον διαμορφωτή παγκόσμιας ιστορίας.



Με βάση τα παραπάνω, ρωτώ τον κάθε αρμόδιο αιρετό αυτοδιοικητικό, προηγούμενο και σημερινό, επί τούτου τού θέματος. Αλλά και την διοίκηση του Ομίλου Διεθνοποίησης της Ελληνικής Γλώσσας, που χρηματοδότησε και δώρισε το μνημείο:


  1. Με ποια κριτήρια επιλέχθηκε να χαραχθεί στο μνημείο ένας ιστορικά ανύπαρκτος «όρκος»; (μία σύντομη έρευνα αρκούσε για να το επιβεβαιώσει).

  2. Γιατί δεν επελέγη κάποιο ρητό ή γραφέν τού Αλέξανδρου που να δηλώνει την ελληνικότητά του, και άρα όλων των αρχαίων Μακεδόνων, όπως για παράδειγμα το «Ευγνωμονώ τοις θεοίς ότι εγεννήθην Έλλην»; Ή, επίσης, το απόσπασμα από την απαντητική επιστολή προς τον Δαρείο, στο ξεκίνημα της εκστρατείας κατά της περσικής αυτοκρατορίας, στο οποίο ο Αλέξανδρος υπογραμμίζει ότι είναι ο αρχηγός των Ελλήνων, καθώς και πως η εκστρατεία του είναι το αντίποινο της επίθεσης των Περσών (στους Μηδικούς Πολέμους) που είχε προηγηθεί, «στην Μακεδονία και την υπόλοιπη Ελλάδα»; (επισημαίνει δηλαδη ρητά ότι από τότε η Μακεδονία είναι Ελλάδα).

  3. Τι σκοπεύουν οι αρμόδιοι αυτοδιοικητικοί φορείς να πράξουν από εδώ και πέρα; Θα αφήσουν να υπάρχει στο κέντρο της Καβάλας ένα μνημείο με ψεύτικο «όρκο»;

  4. Γιατί δεν υπάρχει στην Καβάλα ένα μεγάλο άγαλμα έφιππου Αλέξανδρου, ή έστω τού πατέρα του Φίλιππου που έχει επίσης ισχυρούς ιστορικούς δεσμούς με την πόλη μας (ως η αρχαία Νεάπολις τότε); Το οικονομικό κόστος δεν μπορεί να υφίσταται ως δικαιολογία αφού τα κονδύλια υπάρχει η δυνατότητα να βρεθούν εφόσον υπάρξει αξιολόγηση προτεραιοτήτων και – κυρίως – πολιτική βούληση. Αυτή προφανέστατα έλλειψε, και λείπει μέχρι σήμερα.

Θανάσης Γκόρδης


Παραθέτω παρακάτω ενδεικτικά μία από τις πολλές ερευνητικές ιστοσελίδες που καταρρίπτουν τον μύθο τού «όρκου» (όπως και όλοι οι σοβαροί ιστορικοί – αρχαιολόγοι):

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου