Σελίδες

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Μπας και αξίζει να τα δουν αυτά οι ελληνικές αμυντικές βιομηχανίες; (vid.)

Ένα απίστευτης μοναδικότητας στην αεροναυπηγική διθέσιο αεροπλάνο, πετάει ακόμα πιο ψηλά και πιο μακριά το φλωρινιώτικο όνειρο! Κι όμως, η Φλώρινα εκτός από πιπεριές, σχεδιάζει και κατασκευάζει αεροπλάνα!

ΠΗΓΗ: ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ

Οι διαπιστώσεις και οι εντυπώσεις στους κύκλους διεθνών κατασκευαστών εκφράζουν έκδηλη την έκπληξη, ότι με τέτοιες συνθήκες κατασκευάστηκε ένα μοντέλο εξαιρετικότατης αεροναυπηγικής κι αεροδυναμικής, που συνδυάζει πολλά χαρακτηριστικά τεχνικής σχεδιαστικής και μοντελικής τελειότητας, με απλά υλικά και χωρίς τα πανάκριβα αεροναυπηγικά σύγχρονα ηλεκτρονικά μηχανήματα!

Οι διεθνείς αεροναυπηγικές εταιρίες βρίσκουν αναπάντεχα τις καλύτερες φλωρινιώτικες πατέντες-καινοτομίες στην κυριολεξία στο
ορεινό περιβάλλον της Φλώρινας! Αποδεικνύεται ότι το ελληνικό και ειδικά το φλωρινιώτικο μυαλό έχει εξαιρετικές ικανότητες και συνεχίζει να γεννάει αριστουργήματα!

Το Άταιρον (δεν έχει ταίρι) είναι το πρώτο διθέσιο αεροσκάφος κατασκευής Γιώργου Ηλιόπουλου, μετά την κατασκευή 2 μονοθέσιων μοντέλων , του «Λυγκηστίς» και του «Αρχων». Και είναι πολλές οι σχεδιαστικές καινοτομίες του νέου μοντέλου αεροσκάφους, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες!

Διθέσιο, με έναν μικρού αναλογικά κινητήρα 80 ίππων, 250 κιλών, το νέο αεροσκάφος είναι μνημείο και αριστούργημα σταθερότητας και εξαιρετικά χαμηλού κόστους λειτουργικότητας!

Προσδίδει στην καλύτερη αεροδυναμική της σύγχρονης αεροναυπηγικής τα καλύτερα πλεονεκτήματα του αιωροπτερισμού, του αερομοντελισμού και του αιωρομοντελισμού, με όλες τις συνδυαστικές τους τεχνικές λεπτομέρειες και χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με την άνεση και την κίνηση των πουλιών και των αετών!

Η συμπύκνωση της φύσης και της φυσικής σε ένα μοντέλο αεροσκάφους! Στόχευση με λίγα καύσιμα μεγάλες αποστάσεις, με απώτερη δυνατότητα μετατροπής σε υδροπλάνο και με δεύτερη απώτατη στόχευση με 40 λίτρα καυσίμου να πάει Κρήτη!

Με μια απίστευτου σχεδιασμού της όλης ατράκτου, με φυσική ανυψωτική και θέση φτερών, μπρος και πίσω πηδαλίων, έχει αφενός εξαιρετική άνοδο, σε πολύ μικρό διάδρομο, χωρίς απώλεια καυσίμου, με παράλληλη αεροδυναμική και σταθερή πλοήγηση αέρος και ελιγμών, ανόδου και καθόδου, ταχύτητας και επιβράδυνσης με ασφάλεια και με άνεση, με περιμετρική θέα, διπλά πηδάλια, απλότητα οργάνων, με άνεση προσγείωσης και απογείωσης σε δύσκολα εδάφη (δυνατότητα ομοίου σχεδιασμού και υδροπλάνου), άνετη καμπίνα και χώροι αποσκευών, για ικανής απόστασης ταξίδι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου