Σκύλευσαν το ναό της Ανάστασης στην Οία………………
Απίστευτο κυνήγι κατά των σταυρών σε Lidl, Danone, Nestlé, Carrefour, κλπ ! »« Οι δύο τρούλοι της Ανάστασης της ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας στο χωριό Οία της Σαντορίνης στην Ελλάδα προσφέρουν ένα τοπίο που πολύ συχνά χρησιμποιήθηκε στη διαφήμιση. Μόνο που ορίστε υπάρχει μια λεπτομέρεια που θέτει τώρα πρόβλημα στους διαφημιστές : υπάρχουν σταυροί πάνω στο τρούλο της εκκλησίας ! Έτσι η αλυσίδα LIDL, στο Βέλγιο (και όχι μόνο) δεν διστάζει να ρετουσάρει τη φωτογραφία ! Και αυτή δεν είναι η μόνη όπως θα δούμε μετά.
Αλλά και η πολυεθνική Nestlé (η μεγαλύτερη παραγωγός ειδών διατροφής παγκοσμίως, με ετήσιο τζίρο 60δις δολλάρια) υπέπεσε στο ίδιο ατόπημα απάλειψε τους σταυρούς από
τις ελληνικές εκκλησίες της Σαντορίνης σε συσκευασίες με ελληνικά προιόντα:
Και η γνωστή φίρμα γαλακτομικών προιόντων Danone επανέλαβε την ίδια ενέργεια λογοκρισίας θρησκευτικών συμβόλων διαγράφοντας τους σταυρούς πάλι από το επίμαχο τοπίο της Σαντορίνης:
Έπειτα είναι η σειρά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Carrefour να διαγράψουν από τςισ συκευασίες ελληνικών προιόντων τους σταυρούς από το ίδιο ελληνικό τοπίο:
Και η Walmart :
Και η Lynos :
Contre-Info.com,1.9.2017
Η αγορά επιβάλει τους νόμους της, οι πολυεθνικές δρουν ανεξέλεγκτα και είναι αυτές που καταποντίζουν τον κυκλαδικό πολιτισμό, την ιστορική μνήμη, την πολιτισμική κληρονομιά και ταυτότητα που κατακρεουργούν την γραφικότητα των ελληνικών αιγαιοπελαγίτικων τοπίων.
dimpenews.com
το είδα
Απίστευτο κυνήγι κατά των σταυρών σε Lidl, Danone, Nestlé, Carrefour, κλπ ! »« Οι δύο τρούλοι της Ανάστασης της ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας στο χωριό Οία της Σαντορίνης στην Ελλάδα προσφέρουν ένα τοπίο που πολύ συχνά χρησιμποιήθηκε στη διαφήμιση. Μόνο που ορίστε υπάρχει μια λεπτομέρεια που θέτει τώρα πρόβλημα στους διαφημιστές : υπάρχουν σταυροί πάνω στο τρούλο της εκκλησίας ! Έτσι η αλυσίδα LIDL, στο Βέλγιο (και όχι μόνο) δεν διστάζει να ρετουσάρει τη φωτογραφία ! Και αυτή δεν είναι η μόνη όπως θα δούμε μετά.
Αλλά και η πολυεθνική Nestlé (η μεγαλύτερη παραγωγός ειδών διατροφής παγκοσμίως, με ετήσιο τζίρο 60δις δολλάρια) υπέπεσε στο ίδιο ατόπημα απάλειψε τους σταυρούς από
τις ελληνικές εκκλησίες της Σαντορίνης σε συσκευασίες με ελληνικά προιόντα:
Και η γνωστή φίρμα γαλακτομικών προιόντων Danone επανέλαβε την ίδια ενέργεια λογοκρισίας θρησκευτικών συμβόλων διαγράφοντας τους σταυρούς πάλι από το επίμαχο τοπίο της Σαντορίνης:
Έπειτα είναι η σειρά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Carrefour να διαγράψουν από τςισ συκευασίες ελληνικών προιόντων τους σταυρούς από το ίδιο ελληνικό τοπίο:
Και η Walmart :
Και η Lynos :
Contre-Info.com,1.9.2017
Η αγορά επιβάλει τους νόμους της, οι πολυεθνικές δρουν ανεξέλεγκτα και είναι αυτές που καταποντίζουν τον κυκλαδικό πολιτισμό, την ιστορική μνήμη, την πολιτισμική κληρονομιά και ταυτότητα που κατακρεουργούν την γραφικότητα των ελληνικών αιγαιοπελαγίτικων τοπίων.
dimpenews.com
το είδα
Μποϊκοτάζ στα προϊόντα τους εδώ και τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί τυχαίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εν λόγω εταιρεία SUPER MARKET «LIDL», στο περσινό διαφημιστικό τεύχος της έβγαλε τις Ελληνικές σημαίες που σηματοδοτούσαν τα Ελληνικά προϊόντα και στη θέση τους άφησε μόνο τις γαλάζιες-λευκές ρίγες, χωρίς τον σταυρό!