Πέτρος Κατσάκος
Είναι να απορεί κανείς πως ένας έλληνας καθηγητής πανεπιστημίου, που μάλιστα για ένα διάστημα βρέθηκε στη θέση του οικονομικού συμβούλου του πρωθυπουργού έρχεται σήμερα να ρίξει νερό στον μύλο όλων αυτών που επί μήνες προσπαθούν να πείσουν την ευρωπαϊκή κοινή γνώμη πως το νότιο άκρο της βαλκανικής κατοικείται από έναν λαό που τρώει, πίνει, γλεντάει και κόβει βόλτες με πολυτελή τζιπ με τα λεφτά του Γερμανού, του Γάλλου ακόμη και του ταπεινού Σλοβάκου εργάτη.
Διαβάσαμε πριν λίγες ημέρες ένα απόσπασμα της έρευνας του καθηγητή Ηρακλή Πολεμαρχάκη, έρευνα στην οποία η Λάρισα καταγράφεται ως η πρώτη πόλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε πωλήσεις Porsche Cayenne.
Η «είδηση» βρήκε αμέσως τον χώρο και τον χρόνο που της άξιζε στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων και όχι μόνο όπου οι κάτοικοι της Θεσσαλικής πρωτεύουσας χαρακτηρίστηκαν ούτε λίγο ούτε πολύ ως οι τα «αρχιλαμόγια» της Ευρώπης που μετέτρεπαν τις επιδοτήσεις της κοινότητας σε πολυτελή τζιπ 4 επί 4.
Μια ιστορία θαρρείς βγαλμένη από σαπουνόπερα με Έλληνες αγρότες που οργώνουν τον κάμπο με τις μαύρες απαστράπτουσες Cayenne τους, την ώρα που οι φτωχοί πλην τίμιοι Σλοβάκοι ξημεροβραδιάζονται στις φάμπρικες για 430 ευρώ το μήνα.
Ένα παραμύθι που θα διαβαζόταν τις κρύες νύχτες του χειμώνα αν είχε και έναν δράκο, γιατί ούτε δράκο έχει μα ούτε και Porsche. Και αυτό γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων της ίδιας της γερμανικής εταιρείας αυτοκινήτων
τo 2010 πωλήθηκαν 49 Καγιέν σε όλη την Ελλάδα,
το 2009 πωλήθηκαν 194,
το 2008 πωλήθηκαν 226.
Το 2007, 265.
Το 2006, 179.
Το 2005, 267.
Το 2004, 301.
Το 2003, μόλις 89.
To 2002 που πρωτοκυκλοφόρησε δεν καταγράφονται πωλήσεις στην Ελλάδα.
Σύνολο 1.570 οχήματα.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ίδιας της Porsche στην
Ευρωπαική Ένωση πωλήθηκαν 13.479 Cayenne το 2010 και 10.141 το 2009. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι πωλήσεις Cayenne στην Ελλάδα το 2010 και το 2009 αντιπροσώπευαν μόλις το 0,36% και το 1,91% αντίστοιχα των συνολικών πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου στην EE.
Και σαν τελευταίο στοιχείο που έρχεται να θέσει υπό αμφισβήτηση την βαρύγδουπη είδηση των τζιπάτων Λαρισαίων είναι η δήλωση της ίδιας της αντιπροσωπείας της Porsche στην Ελλάδα η οποία τονίζει "πως τα στατιστικά στοιχεία που έχει στη διάθεση της, από τις επίσημες πωλήσεις , δεν επιβεβαιώνουν σε καμιά περίπτωση τους ισχυρισμούς που αναφέρονται στα συγκεκριμένα άρθρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός πωληθέντων νέων αυτοκινήτων PORSCHE την τελευταία δεκαετία ποτέ δεν ξεπέρασε στην καλύτερη περίπτωση τις 550 μονάδες κατ' έτος που αντιστοιχεί σε ποσοστό λιγότερο ή ίσο του 0,2% του συνόλου των πωληθέντων αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά".
Εις αναμονή λοιπόν της επόμενης εντυπωσιακής είδησης που θα θέλει τους κατοίκους της Καρδίτσας παγκόσμιους πρωταθλητές στην αγορά τζιπ HUMMER.
πηγή
Είναι να απορεί κανείς πως ένας έλληνας καθηγητής πανεπιστημίου, που μάλιστα για ένα διάστημα βρέθηκε στη θέση του οικονομικού συμβούλου του πρωθυπουργού έρχεται σήμερα να ρίξει νερό στον μύλο όλων αυτών που επί μήνες προσπαθούν να πείσουν την ευρωπαϊκή κοινή γνώμη πως το νότιο άκρο της βαλκανικής κατοικείται από έναν λαό που τρώει, πίνει, γλεντάει και κόβει βόλτες με πολυτελή τζιπ με τα λεφτά του Γερμανού, του Γάλλου ακόμη και του ταπεινού Σλοβάκου εργάτη.
Διαβάσαμε πριν λίγες ημέρες ένα απόσπασμα της έρευνας του καθηγητή Ηρακλή Πολεμαρχάκη, έρευνα στην οποία η Λάρισα καταγράφεται ως η πρώτη πόλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε πωλήσεις Porsche Cayenne.
Η «είδηση» βρήκε αμέσως τον χώρο και τον χρόνο που της άξιζε στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων και όχι μόνο όπου οι κάτοικοι της Θεσσαλικής πρωτεύουσας χαρακτηρίστηκαν ούτε λίγο ούτε πολύ ως οι τα «αρχιλαμόγια» της Ευρώπης που μετέτρεπαν τις επιδοτήσεις της κοινότητας σε πολυτελή τζιπ 4 επί 4.
Μια ιστορία θαρρείς βγαλμένη από σαπουνόπερα με Έλληνες αγρότες που οργώνουν τον κάμπο με τις μαύρες απαστράπτουσες Cayenne τους, την ώρα που οι φτωχοί πλην τίμιοι Σλοβάκοι ξημεροβραδιάζονται στις φάμπρικες για 430 ευρώ το μήνα.
Ένα παραμύθι που θα διαβαζόταν τις κρύες νύχτες του χειμώνα αν είχε και έναν δράκο, γιατί ούτε δράκο έχει μα ούτε και Porsche. Και αυτό γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων της ίδιας της γερμανικής εταιρείας αυτοκινήτων
τo 2010 πωλήθηκαν 49 Καγιέν σε όλη την Ελλάδα,
το 2009 πωλήθηκαν 194,
το 2008 πωλήθηκαν 226.
Το 2007, 265.
Το 2006, 179.
Το 2005, 267.
Το 2004, 301.
Το 2003, μόλις 89.
To 2002 που πρωτοκυκλοφόρησε δεν καταγράφονται πωλήσεις στην Ελλάδα.
Σύνολο 1.570 οχήματα.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ίδιας της Porsche στην
Ευρωπαική Ένωση πωλήθηκαν 13.479 Cayenne το 2010 και 10.141 το 2009. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι πωλήσεις Cayenne στην Ελλάδα το 2010 και το 2009 αντιπροσώπευαν μόλις το 0,36% και το 1,91% αντίστοιχα των συνολικών πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου στην EE.
Και σαν τελευταίο στοιχείο που έρχεται να θέσει υπό αμφισβήτηση την βαρύγδουπη είδηση των τζιπάτων Λαρισαίων είναι η δήλωση της ίδιας της αντιπροσωπείας της Porsche στην Ελλάδα η οποία τονίζει "πως τα στατιστικά στοιχεία που έχει στη διάθεση της, από τις επίσημες πωλήσεις , δεν επιβεβαιώνουν σε καμιά περίπτωση τους ισχυρισμούς που αναφέρονται στα συγκεκριμένα άρθρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός πωληθέντων νέων αυτοκινήτων PORSCHE την τελευταία δεκαετία ποτέ δεν ξεπέρασε στην καλύτερη περίπτωση τις 550 μονάδες κατ' έτος που αντιστοιχεί σε ποσοστό λιγότερο ή ίσο του 0,2% του συνόλου των πωληθέντων αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά".
Εις αναμονή λοιπόν της επόμενης εντυπωσιακής είδησης που θα θέλει τους κατοίκους της Καρδίτσας παγκόσμιους πρωταθλητές στην αγορά τζιπ HUMMER.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου