Με την αρχική σύμβαση παραχώρησης το έχει μέχρι το 2020 και εδώ και δυο τρία χρόνια πάλευε να της δώσουν παράταση – πριν ακόμη λήξει η σύμβαση να την παρατείνει μέχρι το... 2040.
Στην επέκταση αυτή, που η ισχύουσα σύμβαση δεν την επιτρέπει, ήταν αντίθετος ο πρόεδρος του ΔΣ...
της εταιρείας Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Τάκης Ρουμελιώτης, ο οποίος προ των ασφυκτικών πιέσεων αναγκάσθηκε να παραιτηθεί.
Και… αγιοβασιλιάτικα ανακοινώθηκε ότι το αεροδρόμιο παραχωρείται για άλλα 20 χρόνια έναντι 580 εκατ. ευρώ, τα οποία είναι άγνωστο σε ποιο βάθος χρόνου θα καταβληθούν από τη γερμανική εταιρεία.
Αντίθετα, για να γίνει πιο... εύπεπτο το σκάνδαλο (παραχωρείται ένας θησαυρός χωρίς να γίνει δημόσιος διαγωνισμός ή, το λιγότερο, μια έρευνα αγοράς για να δούμε τι θα έδιναν κάποιοι από τους κολοσσούς που έχουν την εκμετάλλευση διεθνών αεροδρομίων), ανακοινώθηκε από
την κυβέρνηση ότι τα έσοδα θα είναι... 1,75 δισ. ευρώ. Τι εννοούν; Ότι εκτός από τα 580 εκατ. ευρώ, που είναι το τίμημα της παράτασης για άλλα 20 χρόνια, το Δημόσιο θα παίρνει μέρος των κερδών προ φόρων. Μα αυτό το παίρνει και τώρα, με βάση την ισχύουσα σύμβαση.
Η Hochtief ποντάρει σε πάρα πολλά λεφτά από την αύξηση των επιβατών, που από 20 εκατομμύρια που θα είναι φέτος υπολογίζει να φθάσουν σε τρία τέσσερα χρόνια στα 26 με 27 εκατομμύρια. Φαντάζεστε, δηλαδή, σε πόσα εκατομμύρια θα ανέλθουν τα έσοδα.
Παρόν
http://dia-kosmos.blogspot.gr/
Στην επέκταση αυτή, που η ισχύουσα σύμβαση δεν την επιτρέπει, ήταν αντίθετος ο πρόεδρος του ΔΣ...
της εταιρείας Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Τάκης Ρουμελιώτης, ο οποίος προ των ασφυκτικών πιέσεων αναγκάσθηκε να παραιτηθεί.
Και… αγιοβασιλιάτικα ανακοινώθηκε ότι το αεροδρόμιο παραχωρείται για άλλα 20 χρόνια έναντι 580 εκατ. ευρώ, τα οποία είναι άγνωστο σε ποιο βάθος χρόνου θα καταβληθούν από τη γερμανική εταιρεία.
Αντίθετα, για να γίνει πιο... εύπεπτο το σκάνδαλο (παραχωρείται ένας θησαυρός χωρίς να γίνει δημόσιος διαγωνισμός ή, το λιγότερο, μια έρευνα αγοράς για να δούμε τι θα έδιναν κάποιοι από τους κολοσσούς που έχουν την εκμετάλλευση διεθνών αεροδρομίων), ανακοινώθηκε από
την κυβέρνηση ότι τα έσοδα θα είναι... 1,75 δισ. ευρώ. Τι εννοούν; Ότι εκτός από τα 580 εκατ. ευρώ, που είναι το τίμημα της παράτασης για άλλα 20 χρόνια, το Δημόσιο θα παίρνει μέρος των κερδών προ φόρων. Μα αυτό το παίρνει και τώρα, με βάση την ισχύουσα σύμβαση.
Η Hochtief ποντάρει σε πάρα πολλά λεφτά από την αύξηση των επιβατών, που από 20 εκατομμύρια που θα είναι φέτος υπολογίζει να φθάσουν σε τρία τέσσερα χρόνια στα 26 με 27 εκατομμύρια. Φαντάζεστε, δηλαδή, σε πόσα εκατομμύρια θα ανέλθουν τα έσοδα.
Παρόν
http://dia-kosmos.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου