Σε ένα νέο «Κώδικα Συμπεριφοράς» εναντίον της ρητορικής του «μίσους» μέσω του Διαδικτύου, κατέληξαν , οι Ιουδαίοι από το Facebook, το Twitter, το YouTube και τη Microsoft.
Οι εταιρείες ανταποκρινόμενες στην πρόσκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, υπέγραψαν την 31 Μαΐου το νέο κώδικα, που περιλαμβάνει σειρά δεσμεύσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης ρητορικής μίσους στο Διαδίκτυο στην Ευρώπη. Το «στοίχημα» των τεχνολογικών ομίλων είναι να διασφαλίσουν ότι οι διαδικτυακές πλατφόρμες δεν θα παρέχουν τη δυνατότητα στη ρητορική μίσους να εξαπλώνεται παράνομα.
Μεταξύ άλλων, στη βάση του νέου Κώδικα Συμπεριφοράς, οι εταιρείες τεχνολογίας δεσμεύονται να εξετάζουν την πλειονότητα των ειδοποιήσεων των «ρουφιάνων» για την απόσυρση ρητορικής μίσους σε λιγότερο από 24 ώρες κι εφόσον απαιτείται, να αποσύρουν το περιεχόμενο ή να απενεργοποιούν την πρόσβαση σε αυτό.
Οι εταιρείες ανταποκρινόμενες στην πρόσκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, υπέγραψαν την 31 Μαΐου το νέο κώδικα, που περιλαμβάνει σειρά δεσμεύσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης ρητορικής μίσους στο Διαδίκτυο στην Ευρώπη. Το «στοίχημα» των τεχνολογικών ομίλων είναι να διασφαλίσουν ότι οι διαδικτυακές πλατφόρμες δεν θα παρέχουν τη δυνατότητα στη ρητορική μίσους να εξαπλώνεται παράνομα.
Μεταξύ άλλων, στη βάση του νέου Κώδικα Συμπεριφοράς, οι εταιρείες τεχνολογίας δεσμεύονται να εξετάζουν την πλειονότητα των ειδοποιήσεων των «ρουφιάνων» για την απόσυρση ρητορικής μίσους σε λιγότερο από 24 ώρες κι εφόσον απαιτείται, να αποσύρουν το περιεχόμενο ή να απενεργοποιούν την πρόσβαση σε αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου