Ένα μηνιαίο μισθό αναμένεται να κοστίσει το Brexit σε κάθε Βρετανό πολίτη, σύμφωνα με έρευνα του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ). Οι πιέσεις από τους διεθνείς οργανισμούς αρχίζουν να θυμίζουν «ελληνικό καλοκαίρι 2015″ λίγο πριν το δημοψήφισμα…
Ο επικεφαλής του Οργανισμού, Ανχέλ Γκουρία, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό BBC Radio, κάλεσε τους Βρετανούς να ταχθούν υπέρ της Ε.Ε. στο επικείμενο δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου, σημειώνοντας ότι η αποχώρηση «αποτελεί μία κακή απόφαση».
«Το Brexit θα λειτουργήσει ως έναν επιπλέον φόρο για τους Βρετανούς, καθώς σε βάθος τετραετίας θα τους στερήσει έναν ολόκληρο μηνιαίο μισθό» εξήγησε αναλυτικά.
Η έκθεση του ΟΟΣΑ για τις επιπτώσεις του Brexit αναμένεται να δημοσιευθεί ολόκληρη τις επόμενες ώρες.
Ο επικεφαλής του Οργανισμού, Ανχέλ Γκουρία, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό BBC Radio, κάλεσε τους Βρετανούς να ταχθούν υπέρ της Ε.Ε. στο επικείμενο δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου, σημειώνοντας ότι η αποχώρηση «αποτελεί μία κακή απόφαση».
«Το Brexit θα λειτουργήσει ως έναν επιπλέον φόρο για τους Βρετανούς, καθώς σε βάθος τετραετίας θα τους στερήσει έναν ολόκληρο μηνιαίο μισθό» εξήγησε αναλυτικά.
Η έκθεση του ΟΟΣΑ για τις επιπτώσεις του Brexit αναμένεται να δημοσιευθεί ολόκληρη τις επόμενες ώρες.
tribune.gr
το είδα
Η ΕΕ πιστεύει ότι η εισφορά που καλούνται να πληρώσουν οι οδηγοί παραβιάζει τους κανόνες ίσης μεταχείρισης του ευρωπαϊκού μπλοκ, δεδομένου ότι ταυτόχρονα μειώνεται ο ειδικός φόρος κατανάλωσης που αφορά τα βρετανικά φορτηγά, με τις Βρυξέλλες να θεωρούν ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο «τιμωρούνται» τα ξένα οχήματα που κινούνται στις εθνικές οδούς του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σε επιστολή τους νωρίτερα αυτό το μήνα ο Γερμανός Υπουργός Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόμπριντ, ο επικεφαλής της ΕΕ και πρόεδρος Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, όπως και ο διευθυντής προσωπικού Μάρτιν Σέλμαϊρ, εξέφρασαν την «ανησυχία» τους σχετικά με τη νομιμότητα του βρετανικού μοντέλου σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο.
Κοινή πεποίθηση αποτελεί επίσης, ότι η Επιτροπή θα ξεκινήσει νομικές διαδικασίες εναντίον της Βρετανίας – μια κίνηση που θα μπορούσε να οδηγήσει ίσως έναν μεγάλο αριθμό αναποφάσιστων ψηφοφόρων στο στρατόπεδο του Brexit.
Όπως αναφέρει το Spiegel: «Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις Βρυξέλλες αυτή τη στιγμή προσπαθεί να αποφύγει οποιαδήποτε ενέργεια που θα μπορούσε να δημιουργήσει αρνητικό αντίκτυπο στο Ηνωμένο Βασίλειο και να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στο δημοψήφισμα, που έχει προγραμματιστεί να λάβει χώρα εκεί στις 23 Ιουνίου. Νομικές διαδικασίες της ΕΕ πάνω από ένα βρετανικό δίκαιο θα ήταν το τελευταίο πράγμα που ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον, και τα άλλα μέλη της κυβέρνησης θα ήθελαν να αντιμετωπίσουν, καθώς θεωρούν επιτακτική την παραμονή της Μ. βρετανίας στην ΕΕ».
Ως εκ τούτου, είναι πλέον ολοφάνερο ότι η στάση της ΕΕ γίνεται ξεκάθαρα πιο επιθετική, ενώ κανείς δεν θα μπορούσε να αποκλείσει εν καιρώ, έστω και σαν σενάριο, μία αντίστοιχη επιβολή κυρώσεων, όπως συνέβη για παράδειγμα στην περίπτωση της Ρωσίας. Ωστόσο η ουσία των πραγμάτων είναι ότι ένα ενδεχόμενο Brexit θα αποβεί καταστροφικό τόσο για την Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και για την Αμερική, που όπως σας έχουμε ενημερώσει θέλει να απλώσει τα δίχτυα της στην Ευρώπη, μέσω της συμφωνίας για το ελεύθερο εμπόριο.
https://hellasforce.com/
Η ΕΕ ΚΗΡΥΣΣΕΙ «ΠΟΛΕΜΟ» ΣΤΗΝ Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ, ΛΙΓΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!
Σε τεντωμένο σκοινί φαίνεται πως βαδίζουν οι σχέσεις μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και Μεγάλης Βρετανίας, χωρίς μάλιστα να υπάρχει αποτέλεσμα σχετικά με την παραμονή της της τελευταίας ή μη στην ΕΕ. Κάτι που αποδεικνύει, ενδεχομένως, τον πανικό των Ευρωπαίων, ενόψει του ιστορικού δημοψηφίσματος της 23ης Ιουνίου. Η στάση της
Κομισιόν απέναντι στο Ηνωμένο Βασίλειο δείχνει να αλλάζει ριζικά, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες οι Βρυξέλλες σκέφτονται να μηνύσουν την Μεγάλη Βρετανία, σχετικά με την τιμή των διοδίων που αφορά τα βαρέα φορτηγά οχήματα, τα οποία εισέρχονται στη χώρα.Η ΕΕ πιστεύει ότι η εισφορά που καλούνται να πληρώσουν οι οδηγοί παραβιάζει τους κανόνες ίσης μεταχείρισης του ευρωπαϊκού μπλοκ, δεδομένου ότι ταυτόχρονα μειώνεται ο ειδικός φόρος κατανάλωσης που αφορά τα βρετανικά φορτηγά, με τις Βρυξέλλες να θεωρούν ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο «τιμωρούνται» τα ξένα οχήματα που κινούνται στις εθνικές οδούς του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σε επιστολή τους νωρίτερα αυτό το μήνα ο Γερμανός Υπουργός Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόμπριντ, ο επικεφαλής της ΕΕ και πρόεδρος Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, όπως και ο διευθυντής προσωπικού Μάρτιν Σέλμαϊρ, εξέφρασαν την «ανησυχία» τους σχετικά με τη νομιμότητα του βρετανικού μοντέλου σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο.
Κοινή πεποίθηση αποτελεί επίσης, ότι η Επιτροπή θα ξεκινήσει νομικές διαδικασίες εναντίον της Βρετανίας – μια κίνηση που θα μπορούσε να οδηγήσει ίσως έναν μεγάλο αριθμό αναποφάσιστων ψηφοφόρων στο στρατόπεδο του Brexit.
Όπως αναφέρει το Spiegel: «Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις Βρυξέλλες αυτή τη στιγμή προσπαθεί να αποφύγει οποιαδήποτε ενέργεια που θα μπορούσε να δημιουργήσει αρνητικό αντίκτυπο στο Ηνωμένο Βασίλειο και να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στο δημοψήφισμα, που έχει προγραμματιστεί να λάβει χώρα εκεί στις 23 Ιουνίου. Νομικές διαδικασίες της ΕΕ πάνω από ένα βρετανικό δίκαιο θα ήταν το τελευταίο πράγμα που ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον, και τα άλλα μέλη της κυβέρνησης θα ήθελαν να αντιμετωπίσουν, καθώς θεωρούν επιτακτική την παραμονή της Μ. βρετανίας στην ΕΕ».
Ως εκ τούτου, είναι πλέον ολοφάνερο ότι η στάση της ΕΕ γίνεται ξεκάθαρα πιο επιθετική, ενώ κανείς δεν θα μπορούσε να αποκλείσει εν καιρώ, έστω και σαν σενάριο, μία αντίστοιχη επιβολή κυρώσεων, όπως συνέβη για παράδειγμα στην περίπτωση της Ρωσίας. Ωστόσο η ουσία των πραγμάτων είναι ότι ένα ενδεχόμενο Brexit θα αποβεί καταστροφικό τόσο για την Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και για την Αμερική, που όπως σας έχουμε ενημερώσει θέλει να απλώσει τα δίχτυα της στην Ευρώπη, μέσω της συμφωνίας για το ελεύθερο εμπόριο.
https://hellasforce.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου