Γράφει ο Ελευθέριος Αναστασιάδης
ΨΥΧΡΟΣ
Ο υπουργός παιδείας Νίκος Φίλης δήλωσε ότι, «το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να αναμορφωθεί και ήδη στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχουν εκπονηθεί πιλοτικά προγράμματα προκειμένου τα Θρησκευτικά να πάψουν να είναι ομολογιακό μάθημα. Είμαστε σε διάλογο με εκπροσώπους της Εκκλησίας. Είναι προφανές ότι η αναμόρφωση των Θρησκευτικών είναι προϋπόθεση για να παραμείνουν υποχρεωτικό μάθημα.»
Συμπέρασμα: Ο κύριος Φίλης επειδή δεν μπορεί να ζητήσει ανοιχτά την κατάργηση της διδαχής της Ορθόδοξης ομολογίας, θέλει να μετατρέψει το μάθημα των θρησκευτικών σε μάθημα θρησκειολογίας. (πχ, όπως λέμε ''βοτανολογία'') .
Για τις επισκέψεις μητροπολιτών και ιερέων στα σχολεία για συζήτηση με τους μαθητές, ο υπουργός Παιδείας λέει:«Σύμφωνα με τον νόμο, η έγκριση εισόδου τρίτων σε σχολείο για να μετέχουν σε εκδηλώσεις και όχι μαθήματα ανήκει στην ευθύνη του διευθυντή και του συλλόγου διδασκόντων. Αντιλαμβάνεστε ότι το υπουργείο δεν μπορεί να επιτρέπει σε οποιονδήποτε ιδιώτη ή φορέα να παρεμβαίνει στη διδασκαλία, να υποκαθιστά στο μάθημα τους εκπαιδευτικούς και πολύ περισσότερο να συνδιδάσκει ή να επιτηρεί εκπαιδευτικούς»
Συμπέρασμα : Για τον κύριο Φίλη ο Μητροπολίτης είναι ο «οποιοσδήποτε ιδιώτης και φορέας» !
ΘΕΡΜΟΣ
Στις 24.11.2013 η εφημερίδα Αυγή (της οποίας διευθυντής υπήρξε ο κ. Φίλης) δημοσίευσε ολοσέλιδο αφιέρωμα στην αίρεση του γνωστικισμού, παρουσιάζοντας μία
συνέντευξη με τον εβραϊκής καταγωγής καθηγητή Στέφανο Ροζάνη : «Το βιβλίο μου έχει ως αντικείμενό του τον Γνωστικισμό. Για τον Γνωστικισμό στην Ελλάδα υπάρχει βαθιά άγνοια. Όμως, αν επιχειρήσουμε να ερμηνεύσουμε το έργο σπουδαίων επιστημόνων και φιλοσόφων του καιρού μας, θα διαπιστώσουμε ότι π.χ. πίσω από την αρχή της απροσδιοριστίας του Χάιζεμπεργκ, πίσω από τις ψυχαναλυτικές ενοράσεις του Φρόιντ, πίσω από τις φιλοσοφικές εναισθήσεις του Χάιντεγκερ, βρίσκεται αναμφισβήτητα η μύθευση του κόσμου την οποία έχει εγκαθιδρύσει από τον 2ο μ.Χ. αιώνα ο Γνωστικισμός (…) το βιβλίο μου είναι μάλλον μια αναζήτηση στις ρίζες αυτή της επαναμύθευσης μέσω μιας πανίσχυρης εικόνας που μας παρέχει ο Γνωστικισμός, μιας εικόνας η οποία επιβιώνει στον σύγχρονο κόσμο μας μέσα από τη σύγχρονη επιστήμη, τη φιλοσοφία, την ψυχανάλυση και τη λογοτεχνία.»
συνέντευξη με τον εβραϊκής καταγωγής καθηγητή Στέφανο Ροζάνη : «Το βιβλίο μου έχει ως αντικείμενό του τον Γνωστικισμό. Για τον Γνωστικισμό στην Ελλάδα υπάρχει βαθιά άγνοια. Όμως, αν επιχειρήσουμε να ερμηνεύσουμε το έργο σπουδαίων επιστημόνων και φιλοσόφων του καιρού μας, θα διαπιστώσουμε ότι π.χ. πίσω από την αρχή της απροσδιοριστίας του Χάιζεμπεργκ, πίσω από τις ψυχαναλυτικές ενοράσεις του Φρόιντ, πίσω από τις φιλοσοφικές εναισθήσεις του Χάιντεγκερ, βρίσκεται αναμφισβήτητα η μύθευση του κόσμου την οποία έχει εγκαθιδρύσει από τον 2ο μ.Χ. αιώνα ο Γνωστικισμός (…) το βιβλίο μου είναι μάλλον μια αναζήτηση στις ρίζες αυτή της επαναμύθευσης μέσω μιας πανίσχυρης εικόνας που μας παρέχει ο Γνωστικισμός, μιας εικόνας η οποία επιβιώνει στον σύγχρονο κόσμο μας μέσα από τη σύγχρονη επιστήμη, τη φιλοσοφία, την ψυχανάλυση και τη λογοτεχνία.»
Νομίζω ότι μία επίσκεψη του κυρίου Ροζάνη στα λύκεια της χώρας, ο υπουργός παιδείας δεν θα την αρνηθεί.
ΨΥΧΡΟΣ
Για την γενοκτονία των ποντίων, ο κ. Φίλης δήλωσε ότι επρόκειτο απλώς περί μίας εθνοκαθάρσεως η οποία δεν έχει σχέση με την γενοκτονία. Οι πόντιοι δηλαδή δεν υπέστησαν ολοκαύτωμα, αλλά μόνον εθνοκάθαρση.
ΘΕΡΜΟΣ
Όπως γράφει η εφημερίδα Πρώτο θέμα, το υπουργείο Παιδείας έχει προχωρήσει σε συγκεκριμένες ενέργειες σε συνεργασία με τους Έλληνες Εβραίους για να διαφυλάξει την ιστορική μας μνήμη αλλά και για να δώσει την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία του Ολοκαυτώματος για την παγκόσμια και την ελληνική ιστορία.
Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, στη σημερινή ειδική εκδήλωση, στη Βουλή, για την 27η Ιανουαρίου, Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων του Ολοκαυτώματος.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο κ. Φίλης, το Ολοκαύτωμα έχει συμπεριληφθεί στα σχολικά βιβλία ενώ το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων συνδιοργανώνει κάθε χρόνο σεμινάρια για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος. Υποστηρίζει, επίσης, την ετήσια επίσκεψη μη Εβραίων μαθητών στο Μουσείο του Άουσβιτς, μια από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες του υπουργείου.
Το 2015 διοργανώθηκε για πρώτη φορά με τη συνεργασία της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων και του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος μαθητικός διαγωνισμός δημιουργίας βίντεο με θέμα: «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι».
Όπως ανακοινώθηκε, το υπουργείο θα προχωρήσει και φέτος στην επανάληψή του.
Υποστηρίζονται, επίσης, από το υπουργείο πρωτοβουλίες σχολείων για την συνεργασία με σχολεία της αλλοδαπής που έχουν ως αντικείμενο το Ολοκαύτωμα και τις Γενοκτονίες. Μια τέτοια συνεργασία υλοποίησε το 6ο Λύκειο Νέας Σμύρνης με σχολείο των ΗΠΑ.
Όπως τόνισε ο κ. Φίλης, για πρώτη φορά, μετά το 2007, το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο για την Ημέρα Μνήμης του Ολοκαυτώματος και με την ευκαιρία αυτή συνεχάρη τον Πρόεδρο της Βουλής για τη σημερινή του πρωτοβουλία που αποτελεί τιμή για την Ελληνική Πολιτεία, την Ελληνική Βουλή, την Ελληνική Ιστορία και τον Ελληνικό Εβραϊσμό.
ΨΥΧΡΟΣ
"εθνοκάθαρση" στη Γάζα. |
Επειδή ο κ. Φίλης είναι ''βαθιά αριστερός'', θα περιμέναμε, όχι βέβαια να οργανώσει μία σχολική εκδήλωση για την μνήμη της γενοκτονίας των ποντίων, αλλοίμονο, μακριά από εμάς τέτοια ιδέα, αλλά να εισαγάγει μία σχολική εκδήλωση σε συνεργασία με παλαιστινιακά σχολεία, για την μνήμη των χιλιάδων γυναικών και παιδιών που σφαγιάστηκαν στην Γάζα, που ''εθνοκαθαρίστηκαν'', όπως θα έλεγε και ο ίδιος. Επειδή μία τέτοια πρωτοβουλία δεν είδαμε να την αναλαμβάνει τόσο καιρό, περιμένουμε την απάντηση του αριστερού υπουργείου…
Θερμός- Ψυχρός-Θερμός –Ψυχρός, αυτές οι θερμικές μεταβολές του δεν ενδιαφέρουν τον ελληνικό λαό, φθάνει να …. ξεσκίσει τα μνημόνια.
ΥΣ. Παρακαλούμε θερμά όλα τα λύκεια της χώρας να καλέσουν τον κύριο Ροζάνη να δώσει μία διάλεξη με αυτό το θέμα: Η ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (NEWLEFT). Φυσικά να ζητήσουν να προλογίσει ο κύριος Φίλης. Σημείωση: Να απαγορευτεί η είσοδος στους μητροπολίτες, αρχιμανδρίτες και ιερείς κάθε βαθμίδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου