Μια νέα διαφήμιση αυτή την εβδομάδα δείχνει ένα μικρό αγόρι να παίζει με τη νέα "Moschino Barbie".
Δες: Έπαινοι στην Mattel που έβαλε αγόρι στη διαφήμιση της Barbie
Ο «στόχος» όπως ανακοινώθηκε τον Αύγουστο είναι να απομακρυνθεί η σήμανση με βάση το φύλο σε ορισμένες από τις υπηρεσίες της, αφότου
ορισμένοι πελάτες παραπονέθηκαν ότι οι ετικέτες θέτουν «περιορισμούς» φύλου στην παιδική ηλικία.
Ο Jeremy Scott (ομοφυλόφιλος), ο δημιουργός...
Η "Moschino Barbie είναι τόσο άγρια!" φωνάζει το μικρό αγόρι στη διαφήμιση. Το κινητό τηλέφωνο της Barbie χτυπά και το αγόρι λέει, «Είναι για σένα, MoschinoBarbie».
Το στήσιμο αυτής διαφήμισης έχει σκοπό να προωθήσει την άποψη προπαγάνδα ότι το να «διακρίνεις» τα φύλα στα προϊόντα για μικρά αγόρια και κορίτσια είναι «περιττό» και το «επιβλαβές».
Δες: Έπαινοι στην Mattel που έβαλε αγόρι στη διαφήμιση της Barbie
Ο «στόχος» όπως ανακοινώθηκε τον Αύγουστο είναι να απομακρυνθεί η σήμανση με βάση το φύλο σε ορισμένες από τις υπηρεσίες της, αφότου
ορισμένοι πελάτες παραπονέθηκαν ότι οι ετικέτες θέτουν «περιορισμούς» φύλου στην παιδική ηλικία.
Η Moschino Barbie έκανε sold out μέσα σε μία ώρα από την παρουσίασή της, τη Δευτέρα, και ορισμένοι πιστώνουν την επιτυχία του προϊόντος στην νέα – "ουδέτερη ως προς το φύλο" - διαφήμιση.
Η Σουηδία βέβαια, είναι ήδη έτη φωτός μπροστά:
!! Διάβασε και: Εντείνονται οι προσπάθειες για «άφυλα» παιχνίδια και στην Ελλάδα
Ο Jeremy Scott (ομοφυλόφιλος), ο δημιουργός...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου