Τὸ τζαμὶ ποὺ ΔΕΝ εἶναι τζαμί, ἀλλὰ τέμενος. Δῆλα δὴ θρησκευτικὸ κέντρο.
Ποῦ; Στὸ κέντρο τῶν Ἀθηνῶν. Ἀκριβῶς ἐπάνω στὸ ἱστορικότερόν μας σημεῖον: τὴν Ἱερὰ Ὁδό!!!
Ἀκριβῶς ἐκεῖ ποὺ ἔπρεπε νὰ ὑπάρχουν ΜΟΝΟΝ μουσεῖα, ἐπιστημονικὰ κέντρα καὶ χῶροι πολιτισμοῦ, θέλουν νὰ ὀρθώσουν ἕνα ἀκόμη κέντρο προπαγάνδας καὶ σκοταδισμοῦ. Ὄχι φυσικὰ οἱ ἔνθεοι μὰ οἱ …ἄθεοι παντὸς εἴδους!!!
Ἀλλοιώνουν τὰ σύμβολα, τὶς ἔννοιες, τὸν ἴδιο τὸν χῶρο. Κι ὅλα αὐτὰ πίσω ἀπὸ τὸν φερετζὲ τῶν «ἀθρωπίνων δικαιωμάτων».
Γιατί ὅμως τώρα τελευταῖα δέν ἀκούγεται κάτι γιά τό κόστος τοῦ τεμένους στόν Βοτανικό;
Γιατί;;
Γιατί ὅλοι ὅσοι ἐνασχολοῦνται μέ τό θέμα περιορίζονται στό «ΟΧΙ στό τζαμί στόν Βοτανικό» καί δέν προχωροῦν λίγο παρά πέρα;
Γιατί ἀν τί νά πολεμοῦν τό παράλογον αὐτό τέμενος, δέν ἀλλάζουν «στρατηγικές» ἤ δέν περιλαμβάνουν στά ἐπιχειρήματά τους τίς ἐκθέσεις γιά τό κόστος αὐτοῦ τοῦ τεμένους, ποὺ οὐσιαστικῶς εἶναι ἕνας θρησκευτικὸς τύπος λεηλασίας μας;
Τὸ πρόβλημα ΔΕΝ εἶναι τὸ νὰ γίνῃ ἀκόμη ἕνα
τέμενος ἀλλὰ τὸ ΠΟΥ ἀκριβῶς θέλουν νὰ σηκώσουν αὐτὸ τὸ τέμενος.
Τὸ πρόβλημα ΔΕΝ εἶναι τὸ ἐὰν πρέπῃ νὰ ἔχουν χῶρο γιὰ τὴν προσευχή τους οἱ μουσουλμάνοι ἀλλὰ τὸ ἐὰν ἤδη ἔχουν χῶρο γιὰ τὴν προσευχή τους.
Τὸ πρόβλημα ΔΕΝ εἶναι ἕνα ἀκόμη τζαμί, μέσα στὰ τόσα ποὺ ὑπάρχουν, ἀλλὰ στὸ γιατὶ ΔΕΝ μᾶς ἀποκαλύπτουν πὼς αὐτὸ ποὺ θέλουν νὰ φτιάξουν ΔΕΝ θὰ εἶναι τζαμί, δὲν στοχεύει στὸ νὰ καλύψῃ τὶς θρησκευτικὲς ἀνάγκες τῶν μουσουλμάνων καὶ ΔΕΝ θὰ περιορισθῆ σὲ κάποιον χῶρο διακριτικά.
Γιατί δέν ἀκούγεται ΠΟΥΘΕΝΑ τό ὅτι ὑπάρχουν ἀμέτρητα τζαμιά;
Γιατί ἐνοχλεῖ ὁ Βοτανικός μόνον, ποὺ σαφῶς εἶναι πολὺ σοβαρὸ ζήτημα, (ἴσως ἀπὸ τὰ σοβαρότερα), κι ὄχι τό ὅτι οἱ περισσότεροι ἐκ τῶν μουσουλμάνων ΔΕΝ θά μποροῦν νά θρησκεύονται;
Γιατί ἀποσιωπᾶται τό γεγονός τῆς ὑπάρξεως δεκάδων ἄλλων θρησκευτικῶν χώρων, πού ὅμως ἐξυπηρετοῦν σήμερα τίς ἀνάγκες τῶν μουσουλμάνων;
Πόσοι εἶναι τέλος πάντων αὐτοί οἱ μουσουλμάνοι;
Καί γιατί ἡ πολιτεία θέλει νά τούς προσφέρῃ ἕνα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ παιχνίδι, πού θά πληρώσουμε ἐμεῖς φυσικά, γιὰ νὰ τὸ …βλέπουν μόνον, ἐφ΄ ὅσον ΔΕΝ θά χωροῦν νά εἰσέλθουν;
Μήπως ἀν τί τοῦ ἑνός τεμένους θέλουν νά κατασκευάσουν ἐκεῖ πολλά τεμένη;
Ἤ μήπως συμβαίνει κάτι ἄλλο;
Διαβάζουμε στὴν Ἐλευθεροτυπία (31 Μαΐου 2009):
Τα 26 κρυφά τζαμιά των Αθηνών!
Το σκισμένο Κοράνι, τα επεισόδια της 3ης Σεπτεμβρίου, η παράδοξη στάση του υπουργείου, που έμεινε σιωπηλό επί μία εβδομάδα, οι βίαιες και κυρίως επικοινωνιακές επιχειρήσεις – «σκούπα» φανερώνουν με ακραίο τρόπο τον στρουθοκαμηλισμό της κυβερνήσεως και το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει στο θέμα των μεταναστών.
Με μια σειρά πράξεων και παραλείψεων, οι αρμόδιες αρχές διαμορφώνουν συνθήκες για την ύπαρξη ενός εκρηκτικού «παζλ» στο κέντρο της Αθήνας, τροφοδοτώντας ακροδεξιές και ρατσιστικές συμπεριφορές.
*Αυτή την στιγμή, στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας, υπάρχουν 26 οργανωμένα τζαμιά (αραβικά και ασιατικά) και περίπου άλλοι 30 χώροι που προσφέρονται για καθημερινή προσευχή των μουσουλμάνων μεταναστών και είναι λιγότερο έως καθόλου οργανωμένοι.
Κάποιοι από αυτούς συντηρούνται από εράνους, που γίνονται μεταξύ των μελών της κοινότητας, κάποιοι -η πλειονότητα- από την Ενωση Μουσουλμάνων Ελλάδος και άλλους συνδέσμους και κάποιοι από ιδιώτες.
*Βέβαια, υπάρχει και τζαμί σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών για τους μουσουλμάνους πελάτες του, αλλά και ένας χώρος στην Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών για τους αλλοθρήσκους φοιτητές της πόλεως.
Οι 40 ιμάμηδες
Τέσσερις από τους οργανωμένους χώρους λατρείας στην Αθήνα συντηρούνται από την κοινότητα των Πακιστανών, δέκα από την κοινότητα των Μπαγκλαντεσιανών και άλλοι δέκα από την κοινότητα των Αράβων, στους οποίους, όμως, μπορούν να συγκεντρώνονται μουσουλμάνοι ανεξαρτήτως εθνικής ταυτότητας.
*Το πιο οργανωμένο τζαμί δημιουργήθηκε πρόσφατα στο Μοσχάτο με χρήματα σαουδάραβα επιχειρηματία. Το διαχειρίζεται το Ελληνοαραβικό Μορφωτικό Κέντρο.
*Ο αριθμός των μουσουλμάνων κληρικών ιμάμηδων που αντιστοιχούν σε αυτά τα τζαμιά φαίνεται να μην ξεπερνά τους 40. Και εδώ, ωστόσο, επικρατεί καθεστώς «παρανομίας», καθώς οι πράξεις των ιμάμηδων εκτός Θράκης δεν αναγνωρίζονται από την ελληνική πολιτεία.
Στην πράξη, πάντως, κάθε κοινότητα μουσουλμάνων διαθέτει και τον δικό της ιμάμη. Είναι και αυτός μετανάστης, που έχει τελειώσει κάποια ιερατική σχολή. Ορίζεται από την κοινότητα των μουσουλμάνων σε συνεννόηση με την πρεσβεία τους. Πληρώνεται είτε απευθείας από κάποιον σύνδεσμο ή με έρανο μεταξύ των μελών της κοινότητας.
Όπως μας πληροφορούν, στην περίπτωση της Ενώσεως Μουσουλμάνων Ελλάδος, η οποία θεωρείται ισχυρός οργανισμός, επικρατεί διαφορετικό καθεστώς: Ο ιμάμης ορίζεται από την Ενωση και πηγαίνει να λειτουργήσει στα οργανωμένα τζαμιά που συντονίζονται και παρακολουθούνται από αυτήν.
*Ακόμη και σε καθεστώς «παρανομίας», οι άτυποι ιμάμηδες θεωρούνται σημαντικά πρόσωπα και συχνά είναι οι άνθρωποι – «κλειδιά» μεταξύ της κοινότητας και της κάθε πρεσβείας.
Να θυμηθούμε πως, σύμφωνα με τον νόμο 1672/1939, για να επιτραπεί στην χώρα μας η είσοδος αλλοδαπού θρησκευτικού λειτουργού κάθε θρησκείας ή δόγματος, εκτός από την περίπτωση ελληνορθοδόξων, απαιτείται ειδική άδεια από τον υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων καθώς και από τον υπουργό Εξωτερικών.
Υπό αυτό, λοιπόν, το καθεστώς -αν και σήμερα δεν εφαρμόζεται αυστηρά ο νόμος- οι περισσότεροι μουσουλμάνοι κληρικοί έρχονται δίχως να δηλώσουν την πραγματική τους ιδιότητα.
*«Η πίστη τους είναι ό,τι τους έχει απομείνει. Είναι η τελευταία τους ελπίδα», επισημαίνει ο Θ. Κούρκουλας, μέλος της κινήσεως «Απελάστε τον Ρατσισμό» και συμπληρώνει: «Το γεγονός ότι η κυβέρνηση ακόμη δεν έχει καταδικάσει το συμβάν με την βεβήλωση των προσευχών και δεν δείχνει καλή θέληση».
Να επισημάνουμε ότι μπορεί οι κοινότητες των μουσουλμάνων να είναι «μοιρασμένες» στο θέμα του Κορανίου, ωστόσο, όπως παρατηρεί σε μελέτη του ο επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Κ. Τσιτσελίκης: «Στην περίπτωση των μουσουλμάνων, η κοινωνική συσπείρωση των πιστών που αναπτύσσουν νέα δίκτυα αλληλεγγύης, σε ένα νέο αλλόθρησκο περιβάλλον, συνεπικουρείται από την ούμμα: την θρησκευτική κοινότητα που αξιώνει την υπέρβαση των εθνικών διαφορών».
Εθνικές κοινότητες
Το νέο μεταναστευτικό Ισλάμ στην χώρα μας -όπως έχει χαρακτηρισθεί- εκπροσωπείται από δεκάδες διαφορετικές κοινότητες. Σύμφωνα με την χαρτογράφηση του Κ. Τσιτσελίκη, από το σύνολο των μεταναστών «περίπου 200.000 είναι μουσουλμάνοι, χωρίς όμως κανείς να είναι σε θέση να υπολογίσει το ποσοστό των θρησκευομένων μουσουλμάνων μεταξύ του μισού εκατομμυρίου Αλβανών μεταναστών». Για τους περισσοτέρους Αλβανούς, το Ισλάμ παίζει από ανύπαρκτο έως δευτερεύοντα ρόλο, σε αντίθεση με τις άλλες ομάδες, στις οποίες αποτελεί καθοριστικό για την συνοχή τους στοιχείο.
*Μεταξύ των πολυπληθέστερων κοινοτήτων μουσουλμάνων μεταναστών είναι η πακιστανική, η αιγυπτιακή, η μπαγκλαντεσιανή, η νιγηριανή και η αλγερινή. Υπολογίσιμη θεωρείται και η παρουσία των Αφγανών.
*Ορισμένες ομάδες έχουν οργανωθεί με την μορφή εθνικών κοινοτήτων ή θρησκευτικών οργανώσεων. «Συχνά οι οργανώσεις αυτές συνεργάζονται και επικοινωνούν στην βάση της ευρύτερης ισλαμικής κοινότητας», επισημαίνει ο Κ. Τσιτσελίκης και διευκρινίζει: «Το Ισλάμ μπορεί να ενώνει υπερεθνικά ομάδες που συνιστούν μειονότητα στο κράτος προελεύσεως (Ινδία, Γκάνα) ή αλλού να ταυτίζεται με την εθνική ιδεολογία κράτους (Πακιστάν, Αφγανιστάν, Σουδάν) ή ομάδος (Κούρδοι από Τουρκία, Ιράκ και Ιράν)».
*Σύμφωνα με άλλη έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από τους κοινωνικούς ανθρωπολόγους Δ. Αντωνίου και Αννα Μιχαλακέλη: «Αυτό που δυσαρεστεί τους μουσουλμάνους είναι πως οιΈλληνες δεν δείχνουν τον απαραίτητο σεβασμό στην θρησκεία τους και στην διαφορετική τους κουλτούρα».
Το στοιχείο αυτό, σε συνδυασμό με ένα ακόμη που προέκυψε πριν από λίγο καιρό από δημοσκόπηση της Pew Global Aptitude Project και διαπιστώνει πως στην πλειονότητά τους οι μουσουλμάνοι στην Ευρώπη νοιώθουν πρώτα μουσουλμάνοι και μετά πολίτες, αποδεικνύει σε πόσο λάθος δρόμο κινείται η ελληνική πολιτεία.
ἐλευθεροτυπία
«…1. Εκτιμάται ότι με την πάροδο του χρόνου, οι κάτοικοι της κεντρικής αυτής περιοχής των Αθηνών, πιεζόμενοι από τα νέα δεδομένα, θα την εγκαταλείψουν καθ’ όσον αυτή θα μετατρέπεται σταδιακά σε ένα μεγάλο μουσουλμανικό θύλακα (γκέτο), με ότι αυτό συνεπάγεται για τον τουρισμό, το οργανωμένο έγκλημα, την παραοικονομία και γιατί όχι την τρομοκρατία (η Κυβέρνηση θα πρέπει κάποτε να διευκρινίσει εάν το τζαμί θα δοθεί σε Σουνίτες, Σιίτες, Ουαχαμπιστές, Σαλαφιστές, Αδελφούς Μουσουλμάνους κ.λ.π., προκειμένου να γνωρίζουμε σε ποιους θα ανήκουν οι καμικάζι ισλαμιστές «μάρτυρες» που θα επιτίθενται εν καιρώ, με βόμβες στους ετεροδόξους «αδελφούς» των)….
…Η θρησκευτική λατρεία των μουσουλμάνων ασφαλώς δεν τελεί υπό απαγόρευση στην χώρα μας, όπως ορισμένοι κύκλοι υπονοούν. Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τον δημοσιογράφο και συγγραφέα Κο Μάνο Ηλιάδη (Επίκαιρα 03/10-09/10/13), στην περιοχή του λεκανοπεδίου Αττικής, λειτουργούν συνολικά 115 έως 120 αυτοσχέδια τζαμιά. Επιπλέον λειτουργούν στην ευρύτερη περιοχή 7 ακόμη τζαμιά (2 στην Θήβα, 1 στα Οινόφυτα, 2 στην Χαλκίδα, 1 στην Σκάλα Ορωπού, 1 στην Λεωφόρο Μαραθώνος και 1 στην Κόρινθο). Στα τζαμιά αυτά προστίθενται 1 στον Αγ. Νικόλαο Κρήτης, 3 στο Ηράκλειο, 2 στα Χανιά, 3 στα Τρίκαλα, δίχως να υπολογίζονται τα προϋπάρχοντα τζαμιά σε Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Κω, Αλεξανδρούπολη κ.λ.π. και κυρίως τα 300 τζαμιά της Θράκης (1 τζαμί ανά 400 άτομα, όταν στην Τουρκία η αναλογία είναι 1 τζαμί ανά 876 άτομα)….
….2. Στην περίπτωση λήψεως αποφάσεως δημιουργίας τζαμιού, η κατασκευή του στον Βοτανικό, θα καλύψει τις θρησκευτικές απαιτήσεις 30.000 νομίμων και 200.000 περίπου παρανόμων μουσουλμάνων μεταναστών του λεκανοπεδίου Αττικής; Εάν όχι, θα κτίζονται διαρκώς και άλλα τζαμιά (πόσα και πού); Είναι προτιμότερο να ανεγείρεται τζαμί εντός αστικών κέντρων (επιπτώσεις σε ασφάλεια πολιτών, στον τουρισμό, στον πολιτισμικό χαρακτήρα μας κ.λ.π.) ή σε προσβάσιμα μέρη στις παρυφές αστικών κέντρων; Είναι προτιμότερο το μεγάλο τζαμί ή πολλά μικρότερα; Τα τζαμιά θα πρέπει να έχουν μιναρέδες και μεγάφωνα ή όχι; Η ανέγερσή τους θα χρηματοδοτείται από το κράτος ή από ξένα κράτη και μουσουλμανικά ιδρύματα ή ιδιώτες;
3. Η επίσημη δημιουργία και λειτουργία τζαμιών ανά την επικράτεια, αποτελεί επίσημη παραδοχή υπάρξεως μουσουλμανικής μειονότητος στην χώρα, πέραν αυτής στην Θράκη, η οποία είναι η μόνη μειονότητα που αναγνωρίζεται βάσει διεθνών Συνθηκών και έναντι της οποίας το κράτος αναλαμβάνει συγκεκριμένες υποχρεώσεις; Τι υποχρεώσεις, επιπτώσεις, προεκτάσεις και προοπτικές δημιουργεί η εν λόγω παραδοχή;…»
πηγή
ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ! ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΖΑΜΙ! ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑ ΛΕΜΕ! ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ!
«…Γιατί «σκίζονται» και «κόπτονται» τόσα και τόσα χρόνια για να φτιάξουν ένα νέο τζαμί, εκπαραθυρώνοντας μάλιστα από τον χώρο της και μία παλαιά μεγάλη Μονάδα του Πολεμικού Ναυτικού μας, με σημαντικότατο κόστος, για τα «άδεια» ταμεία μας;
Άν έχουν ίχνος λογικής, άς μας πούν ευθέως οι μουσουλμανολάγνοι και πολυπολιτισμικοί θιασώτες, ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ «ΜΕΡΙΔΑ» μουσουλμάνων πιστών, θα απευθύνεται το «υπό ανέγερσιν» τζαμί; Σε Σουνίτες, ή σε Σιΐτες; Σε Αλεβίτες ίσως; Σε ποιούς; Οι μέν βάζουν βόμβες στους δέ! Παριστάνουν, ότι «δεν το ξέρουν»;…»
(Στὰ παραπάνω κείμενα τόνισα-ὑπεγράμμισα κάποια πολὺ οὐσιώδη, κατὰ τὴν κρίσιν μου, σημεῖα.)
Ἔχουμε λοιπὸν καὶ λέμε.
Τζαμὶ ὑπάρχει, ὀργανωμένο, ἀναγνωρισμένο καὶ μεγάλης χωρητικότητος. Μπορεῖ δῆλα δὴ νὰ φιλοξενήσῃ 1000 πιστούς, σὲ 2,5 στρέμματα καὶ μὲ ἔκτασιν 1800 τετραγωνικῶν μέτρων!!!
(Στὰ παραπάνω κείμενα τόνισα-ὑπεγράμμισα κάποια πολὺ οὐσιώδη, κατὰ τὴν κρίσιν μου, σημεῖα.)
Ἔχουμε λοιπὸν καὶ λέμε.
Τζαμὶ ὑπάρχει, ὀργανωμένο, ἀναγνωρισμένο καὶ μεγάλης χωρητικότητος. Μπορεῖ δῆλα δὴ νὰ φιλοξενήσῃ 1000 πιστούς, σὲ 2,5 στρέμματα καὶ μὲ ἔκτασιν 1800 τετραγωνικῶν μέτρων!!!
Κι ὅμως, τζαμὶ στὴν Ἀθήνα ὑπάρχει!!!
Τὸ τέμενος ποὺ σχεδιάζεται ὅμως θὰ φιλοξενῆ ΜΟΝΟΝ 400 ἄτομα.
Τόση φασαρία, τόσα ἔξοδα, τόση καταπάτησις περιουσίας τοῦ Δημοσίου (Ναυτικό), γιὰ νὰ φιλοξενηθοῦν ΜΟΝΟΝ 400 ἄτομα!!!
17 στρέμματα γιὰ 400 ἄτομα, τὴν στιγμὴ ποὺ σὲ 1800 τετραγωνικά, στὸ Μοσχάτο, φιλοξενοῦνται 1000!!!
Πόσα ὅμως εἶναι τά ἔξοδα;;;;
Τὸ τζαμί, κι ὄχι τέμενος, τοῦ Μοσχάτου, κόστισε περὶ τὰ 2,5 ἑκατομμύρια, μόνον γιὰ ἀγορὰ τῆς ἐκτάσεως. Δῆλα δὴ συζητᾶμε γιὰ ἰδιώτη, ποὺ πρόσεχε πολὺ τὸ ποῦ ἔδιδε τὰ λεφτά του.
Τό τέμενος τοῦ Βοτανικοῦ πόσο θά στοιχίση, ἐφ΄ ὅσον ὁ λογαριασμός πάει στό Δημόσιον; (Δῆλα δὴ στὶς δικές μας τσέπες!!!)
Τὰ πραγματικὰ κόστη δὲν ἀνακοινώνονται.
Τὰ πραγματικὰ ὅμως κόστη κι ὄχι αὐτὰ ποὺ μᾶς …ἀνακοινώνουν.
Διότι ὁ Σαμαρᾶς ἀνεκοίνωσε πὼς θὰ χρειασθῆ μόνον ἕνα ἐκατομμυριάκι.
Μά εἶναι πράγματι ἔτσι;
Σαμαράς ο Ψεύτης… Πόσο θα μας κοστίσει πραγματικά το τζαμί;;
Την στιγμή που η χώρα παραπαίει και ο Ελληνικός λαός φυτοζωεί κάτω από τα δεινά της τρόικας του ΔΝΤ, κάποιοι θέλουν με το ζόρι να ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ το Τζαμί.
Σας παρουσιάζουμε το ενημερωτικό σημείωμα του ΑΝΣ προς τον ΥΕΘΑ, στο οποίο αναφέρονται εκτιμώμενα κόστη για την μετακίνηση των εγκαταστάσεων του Πολεμικού Ναυτικού από την περιοχή του Βοτανικού (θέση Ελαιώνας), θέση στην οποία έχει αποφασισθεί να ανεγερθεί το μουσουλμανικό τέμενος.
Σας παρουσιάζουμε το ενημερωτικό σημείωμα του ΑΝΣ προς τον ΥΕΘΑ, στο οποίο αναφέρονται εκτιμώμενα κόστη για την μετακίνηση των εγκαταστάσεων του Πολεμικού Ναυτικού από την περιοχή του Βοτανικού (θέση Ελαιώνας), θέση στην οποία έχει αποφασισθεί να ανεγερθεί το μουσουλμανικό τέμενος.
Μιλώντας, πάντα, οι ναύαρχοι του ΑΝΣ για εκτιμώμενα κόστη (και όχι πραγματικά) αποφάσισαν ότι η μεταφορά των εγκαταστάσεων του ΠΝ από το Ναυτικό Οχυρό Βοτανικού, θα στοιχίσει στον Ελληνικό λαό 91.000.000 ευρώ.
Η κατασκευή του τεμένους έχει προβλεφθεί περί τα 15.000.000 ευρώ, λεφτά που θα παρθούν (σύμφωνα με τον Υ/ΓΕΝ) από λογαριασμούς του Ναυτικού οι οποίοι προορίζονται για συντήρηση κτιρίων και εγκαταστάσεων του ΠΝ.
Συνολικό «εκτιμώμενο» κόστος 106.000.000 ευρώ!!!
Και πάντα «εκτιμώμενο», γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα τίποτε δεν κατασκευάζεται σύμφωνα με το προβλεπόμενο κόστος του. Όλα στοιχίζουν παραπάνω!
Την στιγμή που μειώνονται συντάξεις των 400 ευρώ, την στιγμή που μειώνονται μισθοί ιδιωτικών & δημοσίων υπαλλήλων, την στιγμή που δεν διατίθενται κονδύλια για συντήρηση υλικού των Ενόπλων Δυνάμεων, με το οποίο υπερασπίζονται τα σύνορα της χώρας μας, οι «πολιτικοί» αυτής της χώρας έχουν βάλει αυτοσκοπό την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους με λεφτά του ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ!!!
ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!!!
Και για την ιστορία οφείλουμε να γράψουμε ότι η περιοχή του ελαιώνα είχε ζητηθεί το 2006 από τον δήμο Αθηναίων για ανάπλαση, αναβάθμιση της περιοχής με στόχο την καλλιτέρευση της ζωής των Αθηναίων πολιτών. Αλλά η τότε κυβέρνηση, με απόφαση του Αρείου Πάγου, ακύρωσε την εκποίησή της.
Αυτή είναι η γραμμή των πολιτικών αυτού του τόπου.
Μεριμνούν για την καλλιτέρευση της ζωής των παρανόμως ερχομένων μεταναστών σε βάρος του Έλληνα φορολογουμένου πολίτη.
Η Ολομέλεια του ΣτΕ ενέκρινε την Τρίτη, ως νόμιμη την κρατική χρηματοδότηση ανεγέρσεως του ισλαμικού τεμένους επί της Ιεράς Οδού, στην περιοχή του Βοτανικού του Δήμου Αθηναίων.
Η χρηματοδότηση ανέρχεται στο 1.100.000 ευρώ και στο ποσό αυτό, περιλαμβάνεται και η αμοιβή του τεχνικού συμβούλου που ανέρχεται στις 153.750 ευρώ.
Το τέμενος πρόκειται να κατασκευασθεί σε έκταση 17 στρεμμάτων, στον χώρο του παλαιού συνεργείου αυτοκινήτων του Πολεμικού Ναυτικού, στον Βοτανικό.
Η κατασκευή του αποσκοπεί στην κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των μουσουλμάνων που μένουν στην πρωτεύουσα.
ΠΑΣΟΚ
Η απόφαση για την ανέγερση τεμένους στον Βοτανικό ελήφθη με αυξημένη πλειοψηφία στην Βουλή το 2011 με πρόταση της κυβερνήσεως του ΠΑΣΟΚ. Με την σημερινή απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ γίνεται το τελικό βήμα για την έναρξη των εργασιών κατασκευής με ευθύνη του ελληνικού κράτους, ανακοίνωσε η Χαριλάου Τρικούπη.
Ευχόμαστε καλό Ραμαζάνι, χρόνια πολλά με ειρήνη, υγεία και ευτυχία στους Έλληνες ή μη μουσουλμάνους πολίτες που ζουν ή βρίσκονται για διακοπές αυτήν την περίοδο στην χώρα μας.
Και ευχόμαστε ο εορτασμός του Ραμαζανιού του 2015 να λάβει χώρα στο καινούριο τέμενος σε συνθήκες αξιοπρέπειας και ελευθερίας, σημειώνει στην ανακοίνωσή του, το ΠΑΣΟΚ.
νερίτ
Ποιός κόπτεται γιά αὐτην την ἀνεγερσιν; Μὰ αὐτοὶ ποὺ …χ@στηκαν γιὰ τὶς θρησκευτικὲς πεποιθήσεις μας!!!
Κόπτονται γιὰ τὴν ἀνέγερσιν τοῦ τεμένους αὐτοὶ ποὺ μὲ κάθε εὐκαιρία προσβάλλουν τοὺς Ἕλληνες γιὰ τὰ πιστεύω τους.
Ἀλήθεια, ὅλοι αὐτοί καλύπτονται ἀπό τίς 400 θεσοῦλες βρέ;
«…Αντίθετα, ο έτερος σφωγγοκωλάριος του Σόρος, ο Γιώργος Καμίνης, τόνισε ότι η κατασκευή τεμένους στην Αθήνα «είναι ηθικό χρέος», όπως επίσης και «ευρωπαϊκή υποχρέωση», καθώς και «αυτονόητο οι άνθρωποι μουσουλμανικού θρησκεύματος, που βρίσκονται στην Ελλάδα, είτε ως κάτοικοι είτε ως επισκέπτες, να έχουν κάθε δικαίωμα σε αξιοπρεπείς συνθήκες να λατρεύουν το δικό τους Θεό»…»
«Σύμπτωσις» ὅμως κι αὐτή….
Κωνσταντίνου (ΑΝΤΑΡΣΥΑ), μπενοβούβαλο (μΠατΣοΚ), κυβέρνησις διὰ τοῦ …«σεβαστοῦ» ἐκπροσώπου της (τΣΥΡΙΖΑ), ἀντωνάκιον (ΝΔ), Καμμένος καὶ Soros ἔχουν τοὺς ἰδίους …πόνους!!!
Ὅλοι αὐτοὶ ποὺ νομοθετοῦν κάθε μέτρο καταστολῆς τῶν Ἑλλήνων καὶ κάθε μορφῆς ἀσυλίας γιὰ τοὺς ἑαυτούς τους.
Κόπτονται γιὰ τὸ τέμενος αὐτοὶ ποὺ ἐνδιαφέρονται μόνον γιὰ τὴν ὑλοποίησιν τῆς ἀτζέντας τοῦ κάθε Soros, ποὺ ἐκτὸς ὅλων τῶν ἄλλων, εἶναι καὶ ἐθνομηδενιστικὴ καὶ πολυπολιτισμικὴ καὶ οὐδέποτε ἐνοχλεῖ τὸν σιωνισμό. Δῆλα δὴ ὅλοι ἐμεῖς, βάσει αὐτῆς τῆς στρατηγικῆς, πρέπει νὰ ὑπηρετοῦμε, νὰ ἐξυπηρετοῦμε καὶ νὰ προσκυνοῦμε τὸν σιωνισμό…
Τὰ ΔΙΚΑ μας ἀνθρώπινα δικαιώματα στὸ πῦρ τὸ ἐξώτερον.
Τὰ δικαιώματα ὅμως ὅλων τῶν ἄλλων σὲ καθεστὼς ἀπολύτου προστασίας, ἀκόμη κι ἐὰν αὐτὰ καταστρέφουν ἱστορία αἰώνων, προσβάλλουν ἕναν ὀλόκληρο λαὸ καὶ τὸν καθιστοῦν ἕρμαιον τῶν τοκογλύφων.
Ἕναν λαὸ ποὺ ἐξακολουθοῦν πάντα νὰ λεηλατοῦν δίχως ἐνοχές, ἀναστολὲς καὶ ἀμφιβολίες.
Ποιός εἶναι λοιπόν ὁ στόχος ἀνεγέρσεως τοῦ τεμένους;
Μὰ φυσικὰ μία ἀκόμη λεηλασία.
Μόνον ἡ μεταφορὰ τῶν ἐγκαταστάσεων, ἡ δημιουργία νέων ὑποδομῶν καὶ ἡ καταστροφὴ τῶν ὑπαρχόντων ἐκτιμήθηκε στὰ 91 ἑκατομμύρια!!! (Προσοχή!!! Ἐκτιμήθηκε!!! Οὐδεὶς γνωρίζει τὸ ποῦ τελικῶς θὰ φθάση!!!)
Συζητᾶμε γιὰ ἐκατομμύρια!!! Γιὰ χρήματα ποὺ ἁρπάζουν ἀπὸ τὸ δικό μας αἷμα καὶ ποὺ στεροῦν ἀπὸ τὰ παιδιά μας. Τὰ παιδιά μας πεινοῦν, κρυώνουν, φοβοῦνται κι αὐτοί, ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ, ἁρπάζουν μία ἑκατοστάδα ἑκατομμύρια ἔτσι, γιὰ πλάκα. Ἔτσι, γιατὶ περισσεύουν.
Ἔτσι, διότι τὸ Μπενοβούβαλο γούσταρε. Ἔτσι, διότι τΣΥΡΙΖΑ, ἀντωνάκιον καὶ Μπενοβούβαλον τὰ βρῆκαν.
Ἔτσι, διότι δὲν ὑπῆρχαν ἄλλες περιοχές, πέριξ τοῦ ἱστορικοῦ κέντρου τῶν Ἀθηνῶν, ποὺ δὲν ἀπαιτοῦντο τόσο μεγάλα ποσά, γιὰ τὴν ἀνέγερσιν τζαμιοῦ.
Ἔτσι, διότι μία ἱστορία αἰώνων, αὐτὴ τῆς πόλεως τῶν Ἀθηνῶν, ἐνοχλεῖ καὶ πρέπει νὰ διαγραφῇ.
Ἔτσι, διότι ἡ Ἱερὰ Ὁδός, τὸ ἀρχαιότερον καὶ σημαντικότερον σημεῖον τῶν Ἀθηνῶν, ἐμποδίζει τὸ ὀπτικό τους πεδίον.
(Ἤδη ἔθαψαν καὶ τὸ τελευταῖο της τμῆμα στὸ Χαϊδάρι.)
Κι ἐμεῖς ἀσχολούμεθα μὲ τὸ ἐὰν μᾶς πῆραν καὶ τὰ σώβρακα.
Τό ἐάν μᾶς πῆραν ἁπλῶς τό δικαίωμα ὑπάρξεως μᾶς ἀπασχολεῖ;
Φιλονόη
φωτογραφία
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου