Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο, ο «Άρχων» έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες.
Το αεροσκάφος «Άρχων» ή «ARCHON SF 1» κατασκευάστηκε για πρώτη φορά στη Φλώρινα και πωλείται σε ιδιαιτέρως ικανοποιητική τιμή.
Οπως αναφέρει το radioflorina.blogspot.gr, πρόκειται για ένα πάρα πολύ ελαφρύ αεροσκάφος, καθώς ζυγίζει μόλις 200 κιλά, με κινητήρα μόλις 46 ίππων. Είναι μονοθέσιο, που μοιάζει με μαχητικό (άλλωστε τα περισσότερα μέρη του είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο αεροναυπηγικής) με πολλούς καινοτόμους σχεδιασμούς σε παγκόσμια κλίμακα (οι λεπτομέρειες του σχεδίου του τείνει σε τεχνολογία Stealth) και μάλιστα για αυτό το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει δεχθεί πάρα πολλά emails και τηλεφωνήματα από αμερικανικές εταιρείες που επιθυμούν να το αξιοποιήσουν εμπορικά και ήδη κατασκευάζεται σε πωλούμενα κιβώτια «κιτ» που συναρμολογούνται.
Ο κατασκευαστής του, Γιώργος Ηλιόπουλος, δεν είναι αεροναυπηγός, ούτε μηχανικός αεροσκαφών, ούτε καν τεχνικός οποιασδήποτε ειδικότητας. Είναι ένας απλός αστυνομικός, που όμως διακατέχεται από πάθος και μεράκι για την αεροπλοΐα, ενώ είναι πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας.
Ο γολγοθάς με την ελληνική γραφειοκρατία
Πάντως, το radioflorina.blogspot.gr επισημαίνει ότι ο
κ. Ηλιόπουλος αντιμετώπισε τεράστια προβλήματα με την ελληνική γραφειοκρατία προκειμένου να λάβει άδεια για να πετάξει δοκιμαστικά το αεροσκάφος που κατασκεύασε. Ετσι, απευθύνθηκε στην Ιταλία. Για αυτό άλλωστε και τα διακριτικά «νηολόγησής» του φέρουν στα αρχικά το γράμμα «Ι-Α281».
Πώς ξεκίνησε η ιδέα για την κατασκευή του αεροπλάνου
Η ιδέα να κατασκευάσει το δικό του αεροπλάνο, ήρθε στον Γιώργο Ηλιόπουλο κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του σε κάποιο ειδικό σχετικό κατάστημα στον Καναδά. Εκεί, κάποιος του έδωσε τον παρότρυνε να προχωρήσει στην κατασκευή ενός αεροπλάνου, όχι με τα συνήθη υλικά, αλλά με απλά, καθημερινά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας.
Το πρώτο λοιπόν αεροπλάνο που κατασκεύασε ήταν ξύλινο και μάλιστα… ανακυκλώσιμο, αφού τα ξύλα που χρησιμοποίησε για την κατασκευή του προέρχονταν από τα παλιά του έπιπλα, το κάθισμα που τοποθέτησε στη θέση του οδηγού ήταν ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τα μηχανικά του μέρη προήλθαν από έναν παλιό κινητήρα αυτοκινήτου.
Το πρώτο αεροπλάνο ήταν ξύλινο και το δεύτερο από τσίγκο
Όπως ο ίδιος έχει πει, για να καταφέρει να ολοκληρώσει την κατασκευή του «Λυγκιστή», όπως είναι το όνομα του εν λόγω αεροσκάφους, χρειάστηκε να ξεπεράσει και το φόβο του και τον εαυτό του, καθώς το εγχείρημά του κινδύνευε να χαρακτηριστεί ως μία φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο.
Πάντως, μόλις ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου του αεροπλάνου και θεωρώντας ότι έχει εκπληρώσει το όνειρό του, δήλωνε πώς δεν θα επιχειρούσε κάτι ανάλογο στο μέλλον, ακόμη και αν του έδιναν 1 εκατ. Ευρώ. Το μικρόβιο όμως του είχε μπει και κάτι μέσα του του έλεγε να συνεχίσει.
Και το έκανε κατασκευάζοντας ένα δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Μάλιστα, όταν πέταξε, η χαρά του, όπως λέει ο ίδιος ήταν τόσο μεγάλη που κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή.
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων».
iefimerida.gr
το είδα
Η ιστοσελίδα Lygistis AeroSports gr
Για τους "Έλληνες που είναι τεμπέληδες και που δεν παράγουν τίποτα (μόνο εισάγουν)", δες και:
Πύραυλο cuise υψηλών επιδόσεων πέτυχε να κατασκευάσει η ελληνική βιομηχανία!
Πλήρης Επιχειρησιακή Αξιοποίηση Του ΜΕΑ ''Πήγασος ΙΙ'' (UAV μη επανδρωμένο αεροσκάφος)
και όλα αυτά με γολγοθά την "Ελληνική γραφειοκρατία" ή π.χ. Η ΕΛΑΣ να ψάχνει για UAV αγνοώντας τον Έλληνα ΠΗΓΑΣΟ ΙΙ.
Γιατί;
Το αεροσκάφος «Άρχων» ή «ARCHON SF 1» κατασκευάστηκε για πρώτη φορά στη Φλώρινα και πωλείται σε ιδιαιτέρως ικανοποιητική τιμή.
Οπως αναφέρει το radioflorina.blogspot.gr, πρόκειται για ένα πάρα πολύ ελαφρύ αεροσκάφος, καθώς ζυγίζει μόλις 200 κιλά, με κινητήρα μόλις 46 ίππων. Είναι μονοθέσιο, που μοιάζει με μαχητικό (άλλωστε τα περισσότερα μέρη του είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο αεροναυπηγικής) με πολλούς καινοτόμους σχεδιασμούς σε παγκόσμια κλίμακα (οι λεπτομέρειες του σχεδίου του τείνει σε τεχνολογία Stealth) και μάλιστα για αυτό το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει δεχθεί πάρα πολλά emails και τηλεφωνήματα από αμερικανικές εταιρείες που επιθυμούν να το αξιοποιήσουν εμπορικά και ήδη κατασκευάζεται σε πωλούμενα κιβώτια «κιτ» που συναρμολογούνται.
Ο κατασκευαστής του, Γιώργος Ηλιόπουλος, δεν είναι αεροναυπηγός, ούτε μηχανικός αεροσκαφών, ούτε καν τεχνικός οποιασδήποτε ειδικότητας. Είναι ένας απλός αστυνομικός, που όμως διακατέχεται από πάθος και μεράκι για την αεροπλοΐα, ενώ είναι πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας.
Ο γολγοθάς με την ελληνική γραφειοκρατία
Πάντως, το radioflorina.blogspot.gr επισημαίνει ότι ο
κ. Ηλιόπουλος αντιμετώπισε τεράστια προβλήματα με την ελληνική γραφειοκρατία προκειμένου να λάβει άδεια για να πετάξει δοκιμαστικά το αεροσκάφος που κατασκεύασε. Ετσι, απευθύνθηκε στην Ιταλία. Για αυτό άλλωστε και τα διακριτικά «νηολόγησής» του φέρουν στα αρχικά το γράμμα «Ι-Α281».
Πώς ξεκίνησε η ιδέα για την κατασκευή του αεροπλάνου
Η ιδέα να κατασκευάσει το δικό του αεροπλάνο, ήρθε στον Γιώργο Ηλιόπουλο κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του σε κάποιο ειδικό σχετικό κατάστημα στον Καναδά. Εκεί, κάποιος του έδωσε τον παρότρυνε να προχωρήσει στην κατασκευή ενός αεροπλάνου, όχι με τα συνήθη υλικά, αλλά με απλά, καθημερινά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας.
Το πρώτο λοιπόν αεροπλάνο που κατασκεύασε ήταν ξύλινο και μάλιστα… ανακυκλώσιμο, αφού τα ξύλα που χρησιμοποίησε για την κατασκευή του προέρχονταν από τα παλιά του έπιπλα, το κάθισμα που τοποθέτησε στη θέση του οδηγού ήταν ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τα μηχανικά του μέρη προήλθαν από έναν παλιό κινητήρα αυτοκινήτου.
Το πρώτο αεροπλάνο ήταν ξύλινο και το δεύτερο από τσίγκο
Όπως ο ίδιος έχει πει, για να καταφέρει να ολοκληρώσει την κατασκευή του «Λυγκιστή», όπως είναι το όνομα του εν λόγω αεροσκάφους, χρειάστηκε να ξεπεράσει και το φόβο του και τον εαυτό του, καθώς το εγχείρημά του κινδύνευε να χαρακτηριστεί ως μία φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο.
Πάντως, μόλις ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου του αεροπλάνου και θεωρώντας ότι έχει εκπληρώσει το όνειρό του, δήλωνε πώς δεν θα επιχειρούσε κάτι ανάλογο στο μέλλον, ακόμη και αν του έδιναν 1 εκατ. Ευρώ. Το μικρόβιο όμως του είχε μπει και κάτι μέσα του του έλεγε να συνεχίσει.
Και το έκανε κατασκευάζοντας ένα δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Μάλιστα, όταν πέταξε, η χαρά του, όπως λέει ο ίδιος ήταν τόσο μεγάλη που κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή.
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων».
iefimerida.gr
το είδα
Η ιστοσελίδα Lygistis AeroSports gr
Αεροσκάφος «Άρχων» ή «ARCHON SF 1»
Για τους "Έλληνες που είναι τεμπέληδες και που δεν παράγουν τίποτα (μόνο εισάγουν)", δες και:
Πύραυλο cuise υψηλών επιδόσεων πέτυχε να κατασκευάσει η ελληνική βιομηχανία!
Πλήρης Επιχειρησιακή Αξιοποίηση Του ΜΕΑ ''Πήγασος ΙΙ'' (UAV μη επανδρωμένο αεροσκάφος)
και όλα αυτά με γολγοθά την "Ελληνική γραφειοκρατία" ή π.χ. Η ΕΛΑΣ να ψάχνει για UAV αγνοώντας τον Έλληνα ΠΗΓΑΣΟ ΙΙ.
Γιατί;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου