Με αφορμή την εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ ας δούμε μερικά πράγματα όσον αφορά τι καταλαβαίνει ο ψηφοφόρος, τι καταλαβαίνει το όργανο (Πολιτικοί) και τι μέλει γενέσθαι.
Για να δούμε το πως παίζεται το παιχνίδι:
Ποιος γνώριζε ότι εδώ και 3 χρόνια ο Τσίπρας κάθε 2 μήνες πήγαινε στις ΗΠΑ; ποιος γνωρίζει ποιες πόρτες άνοιγαν στις οποίες για να μπει κάποιος πρέπει να είναι μιας κάποιας καταγωγής; Με τα μελλούμενα θα ασχοληθούμε στο τέλος του άρθρου, πρώτα πρέπει να ξεκινήσουμε από το απαραίτητο μέσον που δεν είναι άλλο από το πλήθος.
Ας ξεκινήσουμε βλέποντας τι λέει ο Σωκράτης στην Πλατωνική Πολιτεία για το πλήθος:
"...Τον αγανακτισμένο εύκολα τον μιμείται ο όχλος, ενώ τον Φρόνιμο που τον χαρακτηρίζει η σταθερότητα, δεν είναι εύκολο να τον μιμηθεί κανείς, μα κι αν κάποιος τον μιμηθεί δεν θα γίνει ευρύτερα αντιληπτό σε συγκεντρωμένο πλήθος γιατί η μίμηση ψυχικής διάθεσης είναι ξένη προς αυτούς. Ο Μιμητικός Ποιητής δεν απευθύνεται στο Λογιστικό διότι η μαστοριά του δεν είναι κατάλληλη - συμβατή γι αυτό, αν θέλει να πιάσει τους πολλούς, αντιθέτως στοχεύει στο αγανακτισμένο του πλήθους γιατί τους είναι οικείο να μιμηθούν.
Τον Μιμητικό ορθώς δεν πρέπει να του επιτρέψουμε την είσοδο στην Πολιτεία γιατί θρέφει το στοιχείο που δεν πρέπει και δυναμώνοντας το αφανίζει το Λογιστικό, όπως όταν κάποιος δίνει δύναμη σε μοχθηρούς και τους παραδίδει την Πολιτεία ενώ φθείρει τους άξιους. Εγκαθιδρύει στην ψυχή του καθενός κακό Πολίτευμα βασιζόμενο στο Αλόγιστο - Επιθυμητικό το οποίο δεν μπορεί να ξεχωρίζει μεγέθη και να μετράει
Η ποίηση είναι ικανή να διαφθείρει ακόμη και τους
καλύτερους, αφού όταν ένα ποίημα έχει έναν ήρωα να οδύρεται και να λυπάται, η ψυχή μας κυριεύεται από το ανάλογο συναίσθημα και συμπάσχουμε και ταυτιζόμαστε, και θρέφοντας τα συναισθήματα οίκτου με τις ξένες δυστυχίες και δυναμώνοντας το, δεν είναι πια εύκολο να χαλιναγωγήσει τις δικές του.
Το ίδιο και με τα αφροδίσια και τον θυμό του επιθυμητικού, τις λύπες και τις ευχάριστες καταστάσεις η ποιητική μίμηση έχει την ίδια επιρροή, γιατί ποτίζοντας τα όλα αυτά αναπτύσσονται ενώ θα έπρεπε να ξεραθούν και να μην εγκαθιστώνται εξουσιαστές μέσα μας αφού το ορθόν είναι εμείς να τα εξουσιάζουμε για να γινόμαστε καλύτεροι και ευδαιμονέστεροι αντί χειρότεροι και δυστυχής
από παλιά η Ποίηση και η Φιλοσοφία βρίσκονται σε διένεξη"
Σωκράτης - Πλάτωνος Πολιτεία [605a - 607b 5]
Ανάλυση:
Ο Σωκράτης ξεκινάει κάνοντας λόγο για τον "αγανακτισμένο"
Τον αγανακτισμένο τον διέπει ο έντονος θυμός άρα έντονο συναίσθημα (θυμοειδές)
Το έντονο συναίσθημα ακυρώνει την Λογική, άρα δεν υπάρχει μέτρο
Αφού το έντονο συναίσθημα δεν έχει μέτρο, δεν συμπαθεί αλλά λατρεύει, δεν αντιπαθεί αλλά μισεί
Το συναίσθημα είναι ασταθές επειδή δεν έχει μέτρο, άρα δημιουργεί αστάθεια σε σκέψεις άρα και σε πράξεις
Το συναίσθημα είναι ασταθές, άρα μπορεί να μεταβληθεί εύκολα, άρα δίνει ευπιστία
Το συναίσθημα φέρνει οικειότητα
Η οικειότητα φέρνει ταύτιση
Η ταύτιση φέρνει Μίμηση
Η Μίμηση τυφλή υπακοή
Επεξήγηση:
Η ψυχή του ανθρώπου χωρίζεται σε 3 μέρη, το Λογιστικό, το Θυμοειδές (ορμή) και το Αλόγιστο - Επιθυμητικό (υλιστικό). Το Λογιστικό μέρος της ψυχής πρέπει να άρχει και στο Θυμοειδές (όπου εδράζει το συναίσθημα) και στο Αλόγιστο - Επιθυμητικό.
Αν το θυμοειδές ξεφύγει από την εκ φύσεως ορθή - θεϊκή αρχή (Λογιστικό) έχουμε δύο περιπτώσεις:
1. Το θυμοειδές να γίνει όργανο του Αλόγιστου - Επιθυμητικού με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να γίνει έρμαιο των Υλιστικών παθών - ηδονών του
2. Το θυμοειδές να γίνει όργανο του ίδιου του θυμοειδούς, δηλαδή η ορμή να ελεγχθεί από το συναίσθημα, κατά προτεραιότητα, με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να γίνει έρμαιο των Τιμητικών παθών - ηδονών του. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει άμεσο υλιστικό κέρδος, αλλά το πάθος - ηδονή βρίσκεται στις Τιμές δια της φήμης ή υστεροφημίας, γι αυτό έχουμε και τις γνωστές περιπτώσεις αυτοθυσίας για Θρησκευτικούς ή Πολιτικούς σκοπούς.
Αποτέλεσμα και των δύο αυτών περιπτώσεων είναι η δημιουργία παθών - ηδονών που οδηγούν στην δουλοπρέπεια η οποία οδηγεί στο σφάλμα, καθόσον η εκ φύσεως (δηλαδή η πραγματική) Ελευθερία απαιτεί το Λογιστικό να άρχει των υπολοίπων. Ο Δημιουργός δεν δημιούργησε με συναίσθημα αλλά με απόλυτη Λογική (Ιερά Τετρακτύς).
Με δυο λόγια όταν το Λογιστικό άρχει => Ελευθερία, όταν το Λογιστικό δεν άρχει => Δουλεία.
Τα πάθη - ηδονές είναι ο χειρότερος εξουσιαστής του ανθρώπου, έτσι αν κάποιος τρίτος βρει τον τρόπο να εκμεταλλευτεί την νοητική - Λογιστική αδυναμία του πλήθους και κατευθύνει τα δύο αυτά είδη παθών (Τιμητικό και Υλιστικό) εκεί που αυτός θέλει, θα κυριαρχήσει επάνω τους και θα τους εξουσιάσει απόλυτα. Η ψευτοδημοκρατία είναι το απόλυτο όργανο κάλυψης διότι δίνει την ψευδαίσθηση στο πλήθος ότι αυτενεργεί (ελευθερία), αυτή η ψευδαίσθηση πείθει (δημιουργεί αυταπάτη), οπότε μετατρέπει το πλήθος σε ένα πρώτης τάξεως πειθήνιο όργανο. Την εσωτερική αυτή πίστη του πλήθους την ενεργοποιεί ο συνδυασμός δύο δυνάμενων, του εγωισμού και της ελλείψεως ισχυρού Λογισμού.
"δεν υπάρχει πιο ελεεινά δούλος από αυτόν που νομίζει ότι είναι ελεύθερος"
σημείωση: Πρέπει να δώσουμε την κατάλληλη προσοχή σε κάτι για να μην σταθεί εμπόδιο στην κατανόηση των προηγούμενων, όταν δεν άρχει το Λογιστικό δεν σημαίνει ότι μηδενίζεται αλλά ότι λειτουργεί υπό την εξουσία των άλλων μερών της ψυχής. Δηλαδή π.χ. ο πονηρός σαφώς και χρησιμοποιεί το Λογιστικό, μόνο που το θέτει υπό των ανάλογων παθών - ηδονών.
Δεν θα ασχοληθούμε αυτήν την στιγμή με το πως και το ποιοι είναι αυτοί που εκμεταλλεύονται τα είδη των παθών, αλλά θα ασχοληθούμε με το πλήθος, γιατί το πλήθος με την άγνοια του δίνει δύναμη σε αυτούς τους εκμεταλλευτές.
Όταν μια εταίρα είδε τον Σωκράτη να μιλάει σε μια παρέα είπε στον Σωκράτη ότι μπορεί να πάρει όλους τους συνομιλητές του και να φύγει, τότε ο Σωκράτης απάντησε ότι είναι λογικό να συμβεί αυτό καθόσον αυτή τους οδηγεί στην κατηφόρα ενώ ο ίδιος στην ανηφόρα. Το Πλήθος έχει έμφυτη ροπή προς την ύλη, λιγότεροι προς τις Τιμές και ελάχιστοι προς την Αρετή (Φύλακες).
Η ψευτοδημοκρατία αρκείται σε αυτούς που έχουν την έμφυτη τάση προς την ύλη αφού είναι πλειοψηφία, χωρίς φυσικά να αφήνει απέξω και αυτούς που αρέσκονται στις τιμές. Αυτούς που σίγουρα αφήνει έξω (αναγκαστικά) είναι αυτούς που λειτουργούν με το Λογιστικό ως αρχή.
Ο Μαγεμένος Αυλός είναι το όργανο το οποίο ενεργοποιεί και διευθύνει τα δυο είδη παθών.
Το συναίσθημα είναι εύκολο να γίνει αντικείμενο μίμησης από το πλήθος ενώ η πολύπλοκη ορθή σκέψη όχι. Ο Πονηρός (Πολιτικός) είναι πιο κοντά στον όχλο από ότι ο Έξυπνος (Φιλόσοφος) γι αυτό και μπορεί να επηρεάζει τις μάζες. Το συναίσθημα (ορμή) γίνεται εν τέλει οδηγός των μαζών σε ένα δρόμο που φαίνεται καλός αλλά δεν είναι (δρόμος της Κακίας). Η διαφορά του Πονηρού με τον Όχλο είναι ότι ο Πονηρός έχει (ως ένα σημείο) συνείδηση των πράξεων του ενώ ο όχλος όχι.
Είδαμε τι καταλαβαίνει ο ψηφοφόρος, είδαμε τι καταλαβαίνει το όργανο (Πολιτικοί), ας δούμε τώρα τι μέλει γενέσθαι:
Σε παρελθόντα άρθρα είδαμε κάποια από τα αλλεπάλληλα ταξίδια του Τσίπρα στις ΗΠΑ (Μπορείτε να δείτε τα άρθρα ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ) το ποιοι είναι πίσω από το ΣΥΡΙΖΑ (Μπορείτε να δείτε τα άρθρα ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ) τις θέσεις του Τσίπρα όσον αφορά την Μακεδονία, την Θράκη και εν γένει τα Εθνικά θέματα (Μπορείτε να δείτε τα άρθρα ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ)
Το πλήθος λόγω ελλείψεως Λογικής δεν μπορεί ούτε να συλλάβει τις έννοιες ούτε να ιεραρχήσει τις προτεραιότητες, έτσι με την χρήση του Μαγεμένου Αυλού πείστηκε ότι ο Τσίρπας θα τους σώσει οικονομικώς, γιατί το πλήθος δεν ενδιαφέρεται ούτε μπορεί να σκεφτεί κάτι πέρα από το υλιστικό. Για μια ακόμη φορά ΚΑΝΕΙΣ τους δεν έδωσε βάση στις θέσεις τους επάνω στα Εθνικά Θέματα... σαν να είναι κάτι ξένο... κάτι μακρινό...
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που ο όχλος μαγεύεται από τον Αυλό, δυστυχώς δεν θα είναι και η τελευταία. Το 2009 ο GAP έλεγε τα ίδια που είπε ο Τσίπρας το 2015, και ο Τσίπρας του 2015 θα κάνει τα ίδια που έκανε ο GAP το 2009. Ιδού οι αποδείξεις:
"...Ότι μπορεί και προβλέπει με την διάνοια είναι εκ φύσεως κυρίαρχο, ενώ ότι μπορεί μόνο να εκτελεί με το σώμα είναι εκ φύσεως υπόδουλο"
Αριστοτέλους Πολιτικά [1252a - 30]
το είδα
Για να δούμε το πως παίζεται το παιχνίδι:
Ποιος γνώριζε ότι εδώ και 3 χρόνια ο Τσίπρας κάθε 2 μήνες πήγαινε στις ΗΠΑ; ποιος γνωρίζει ποιες πόρτες άνοιγαν στις οποίες για να μπει κάποιος πρέπει να είναι μιας κάποιας καταγωγής; Με τα μελλούμενα θα ασχοληθούμε στο τέλος του άρθρου, πρώτα πρέπει να ξεκινήσουμε από το απαραίτητο μέσον που δεν είναι άλλο από το πλήθος.
Ας ξεκινήσουμε βλέποντας τι λέει ο Σωκράτης στην Πλατωνική Πολιτεία για το πλήθος:
"...Τον αγανακτισμένο εύκολα τον μιμείται ο όχλος, ενώ τον Φρόνιμο που τον χαρακτηρίζει η σταθερότητα, δεν είναι εύκολο να τον μιμηθεί κανείς, μα κι αν κάποιος τον μιμηθεί δεν θα γίνει ευρύτερα αντιληπτό σε συγκεντρωμένο πλήθος γιατί η μίμηση ψυχικής διάθεσης είναι ξένη προς αυτούς. Ο Μιμητικός Ποιητής δεν απευθύνεται στο Λογιστικό διότι η μαστοριά του δεν είναι κατάλληλη - συμβατή γι αυτό, αν θέλει να πιάσει τους πολλούς, αντιθέτως στοχεύει στο αγανακτισμένο του πλήθους γιατί τους είναι οικείο να μιμηθούν.
Τον Μιμητικό ορθώς δεν πρέπει να του επιτρέψουμε την είσοδο στην Πολιτεία γιατί θρέφει το στοιχείο που δεν πρέπει και δυναμώνοντας το αφανίζει το Λογιστικό, όπως όταν κάποιος δίνει δύναμη σε μοχθηρούς και τους παραδίδει την Πολιτεία ενώ φθείρει τους άξιους. Εγκαθιδρύει στην ψυχή του καθενός κακό Πολίτευμα βασιζόμενο στο Αλόγιστο - Επιθυμητικό το οποίο δεν μπορεί να ξεχωρίζει μεγέθη και να μετράει
Η ποίηση είναι ικανή να διαφθείρει ακόμη και τους
καλύτερους, αφού όταν ένα ποίημα έχει έναν ήρωα να οδύρεται και να λυπάται, η ψυχή μας κυριεύεται από το ανάλογο συναίσθημα και συμπάσχουμε και ταυτιζόμαστε, και θρέφοντας τα συναισθήματα οίκτου με τις ξένες δυστυχίες και δυναμώνοντας το, δεν είναι πια εύκολο να χαλιναγωγήσει τις δικές του.
Το ίδιο και με τα αφροδίσια και τον θυμό του επιθυμητικού, τις λύπες και τις ευχάριστες καταστάσεις η ποιητική μίμηση έχει την ίδια επιρροή, γιατί ποτίζοντας τα όλα αυτά αναπτύσσονται ενώ θα έπρεπε να ξεραθούν και να μην εγκαθιστώνται εξουσιαστές μέσα μας αφού το ορθόν είναι εμείς να τα εξουσιάζουμε για να γινόμαστε καλύτεροι και ευδαιμονέστεροι αντί χειρότεροι και δυστυχής
από παλιά η Ποίηση και η Φιλοσοφία βρίσκονται σε διένεξη"
Σωκράτης - Πλάτωνος Πολιτεία [605a - 607b 5]
Ανάλυση:
Ο Σωκράτης ξεκινάει κάνοντας λόγο για τον "αγανακτισμένο"
Τον αγανακτισμένο τον διέπει ο έντονος θυμός άρα έντονο συναίσθημα (θυμοειδές)
Το έντονο συναίσθημα ακυρώνει την Λογική, άρα δεν υπάρχει μέτρο
Αφού το έντονο συναίσθημα δεν έχει μέτρο, δεν συμπαθεί αλλά λατρεύει, δεν αντιπαθεί αλλά μισεί
Το συναίσθημα είναι ασταθές επειδή δεν έχει μέτρο, άρα δημιουργεί αστάθεια σε σκέψεις άρα και σε πράξεις
Το συναίσθημα είναι ασταθές, άρα μπορεί να μεταβληθεί εύκολα, άρα δίνει ευπιστία
Το συναίσθημα φέρνει οικειότητα
Η οικειότητα φέρνει ταύτιση
Η ταύτιση φέρνει Μίμηση
Η Μίμηση τυφλή υπακοή
Επεξήγηση:
Η ψυχή του ανθρώπου χωρίζεται σε 3 μέρη, το Λογιστικό, το Θυμοειδές (ορμή) και το Αλόγιστο - Επιθυμητικό (υλιστικό). Το Λογιστικό μέρος της ψυχής πρέπει να άρχει και στο Θυμοειδές (όπου εδράζει το συναίσθημα) και στο Αλόγιστο - Επιθυμητικό.
Αν το θυμοειδές ξεφύγει από την εκ φύσεως ορθή - θεϊκή αρχή (Λογιστικό) έχουμε δύο περιπτώσεις:
1. Το θυμοειδές να γίνει όργανο του Αλόγιστου - Επιθυμητικού με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να γίνει έρμαιο των Υλιστικών παθών - ηδονών του
2. Το θυμοειδές να γίνει όργανο του ίδιου του θυμοειδούς, δηλαδή η ορμή να ελεγχθεί από το συναίσθημα, κατά προτεραιότητα, με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να γίνει έρμαιο των Τιμητικών παθών - ηδονών του. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει άμεσο υλιστικό κέρδος, αλλά το πάθος - ηδονή βρίσκεται στις Τιμές δια της φήμης ή υστεροφημίας, γι αυτό έχουμε και τις γνωστές περιπτώσεις αυτοθυσίας για Θρησκευτικούς ή Πολιτικούς σκοπούς.
Αποτέλεσμα και των δύο αυτών περιπτώσεων είναι η δημιουργία παθών - ηδονών που οδηγούν στην δουλοπρέπεια η οποία οδηγεί στο σφάλμα, καθόσον η εκ φύσεως (δηλαδή η πραγματική) Ελευθερία απαιτεί το Λογιστικό να άρχει των υπολοίπων. Ο Δημιουργός δεν δημιούργησε με συναίσθημα αλλά με απόλυτη Λογική (Ιερά Τετρακτύς).
Με δυο λόγια όταν το Λογιστικό άρχει => Ελευθερία, όταν το Λογιστικό δεν άρχει => Δουλεία.
Τα πάθη - ηδονές είναι ο χειρότερος εξουσιαστής του ανθρώπου, έτσι αν κάποιος τρίτος βρει τον τρόπο να εκμεταλλευτεί την νοητική - Λογιστική αδυναμία του πλήθους και κατευθύνει τα δύο αυτά είδη παθών (Τιμητικό και Υλιστικό) εκεί που αυτός θέλει, θα κυριαρχήσει επάνω τους και θα τους εξουσιάσει απόλυτα. Η ψευτοδημοκρατία είναι το απόλυτο όργανο κάλυψης διότι δίνει την ψευδαίσθηση στο πλήθος ότι αυτενεργεί (ελευθερία), αυτή η ψευδαίσθηση πείθει (δημιουργεί αυταπάτη), οπότε μετατρέπει το πλήθος σε ένα πρώτης τάξεως πειθήνιο όργανο. Την εσωτερική αυτή πίστη του πλήθους την ενεργοποιεί ο συνδυασμός δύο δυνάμενων, του εγωισμού και της ελλείψεως ισχυρού Λογισμού.
"δεν υπάρχει πιο ελεεινά δούλος από αυτόν που νομίζει ότι είναι ελεύθερος"
σημείωση: Πρέπει να δώσουμε την κατάλληλη προσοχή σε κάτι για να μην σταθεί εμπόδιο στην κατανόηση των προηγούμενων, όταν δεν άρχει το Λογιστικό δεν σημαίνει ότι μηδενίζεται αλλά ότι λειτουργεί υπό την εξουσία των άλλων μερών της ψυχής. Δηλαδή π.χ. ο πονηρός σαφώς και χρησιμοποιεί το Λογιστικό, μόνο που το θέτει υπό των ανάλογων παθών - ηδονών.
Δεν θα ασχοληθούμε αυτήν την στιγμή με το πως και το ποιοι είναι αυτοί που εκμεταλλεύονται τα είδη των παθών, αλλά θα ασχοληθούμε με το πλήθος, γιατί το πλήθος με την άγνοια του δίνει δύναμη σε αυτούς τους εκμεταλλευτές.
Όταν μια εταίρα είδε τον Σωκράτη να μιλάει σε μια παρέα είπε στον Σωκράτη ότι μπορεί να πάρει όλους τους συνομιλητές του και να φύγει, τότε ο Σωκράτης απάντησε ότι είναι λογικό να συμβεί αυτό καθόσον αυτή τους οδηγεί στην κατηφόρα ενώ ο ίδιος στην ανηφόρα. Το Πλήθος έχει έμφυτη ροπή προς την ύλη, λιγότεροι προς τις Τιμές και ελάχιστοι προς την Αρετή (Φύλακες).
Η ψευτοδημοκρατία αρκείται σε αυτούς που έχουν την έμφυτη τάση προς την ύλη αφού είναι πλειοψηφία, χωρίς φυσικά να αφήνει απέξω και αυτούς που αρέσκονται στις τιμές. Αυτούς που σίγουρα αφήνει έξω (αναγκαστικά) είναι αυτούς που λειτουργούν με το Λογιστικό ως αρχή.
Ο Μαγεμένος Αυλός είναι το όργανο το οποίο ενεργοποιεί και διευθύνει τα δυο είδη παθών.
Το συναίσθημα είναι εύκολο να γίνει αντικείμενο μίμησης από το πλήθος ενώ η πολύπλοκη ορθή σκέψη όχι. Ο Πονηρός (Πολιτικός) είναι πιο κοντά στον όχλο από ότι ο Έξυπνος (Φιλόσοφος) γι αυτό και μπορεί να επηρεάζει τις μάζες. Το συναίσθημα (ορμή) γίνεται εν τέλει οδηγός των μαζών σε ένα δρόμο που φαίνεται καλός αλλά δεν είναι (δρόμος της Κακίας). Η διαφορά του Πονηρού με τον Όχλο είναι ότι ο Πονηρός έχει (ως ένα σημείο) συνείδηση των πράξεων του ενώ ο όχλος όχι.
Είδαμε τι καταλαβαίνει ο ψηφοφόρος, είδαμε τι καταλαβαίνει το όργανο (Πολιτικοί), ας δούμε τώρα τι μέλει γενέσθαι:
Σε παρελθόντα άρθρα είδαμε κάποια από τα αλλεπάλληλα ταξίδια του Τσίπρα στις ΗΠΑ (Μπορείτε να δείτε τα άρθρα ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ) το ποιοι είναι πίσω από το ΣΥΡΙΖΑ (Μπορείτε να δείτε τα άρθρα ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ) τις θέσεις του Τσίπρα όσον αφορά την Μακεδονία, την Θράκη και εν γένει τα Εθνικά θέματα (Μπορείτε να δείτε τα άρθρα ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ)
Το πλήθος λόγω ελλείψεως Λογικής δεν μπορεί ούτε να συλλάβει τις έννοιες ούτε να ιεραρχήσει τις προτεραιότητες, έτσι με την χρήση του Μαγεμένου Αυλού πείστηκε ότι ο Τσίρπας θα τους σώσει οικονομικώς, γιατί το πλήθος δεν ενδιαφέρεται ούτε μπορεί να σκεφτεί κάτι πέρα από το υλιστικό. Για μια ακόμη φορά ΚΑΝΕΙΣ τους δεν έδωσε βάση στις θέσεις τους επάνω στα Εθνικά Θέματα... σαν να είναι κάτι ξένο... κάτι μακρινό...
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που ο όχλος μαγεύεται από τον Αυλό, δυστυχώς δεν θα είναι και η τελευταία. Το 2009 ο GAP έλεγε τα ίδια που είπε ο Τσίπρας το 2015, και ο Τσίπρας του 2015 θα κάνει τα ίδια που έκανε ο GAP το 2009. Ιδού οι αποδείξεις:
Το παρόν βίντεο στο κανάλι του psy2012 (δημιουργού του βίντεο) μέχρι τις εκλογές είχε 850.000 views, κι όμως δεν ήταν ικανό να ανατρέψει την επερχόμενη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ με ότι αυτό έφερε μαζί του (τα οποία ακόμα δεν έχουν εκδηλωθεί), το πλήθος δεν ήταν (και ούτε ποτέ θα είναι) σε θέση να ιεραρχήσει την βαρύτητα των δεδομένων. Ο Μαγεμένος Αυλός ήταν ισχυρότερος της Λογικής για ακόμη μια φορά.
Μετά τις εκλογές είδαμε την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να σηκώνει το ανάστημα στους Τοκογλύφους (και δη στους Γερμανούς που άρχουν την Ευρώπη), να τους κοντράρει και να τους απειλεί! Το σθένος του πλήθους ανέτειλε, γέμισε με υπερηφάνεια, δύναμη και χαμόγελα, ακόμα και όσοι δεν είχαν ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ πείστηκαν ότι το θέατρο που έβλεπαν μπροστά τους ήταν πραγματικό... αλλά ένας ακόμα Μαγεμένος Αυλός είχε παρασύρει τα πλήθη...
Το θέατρο ότι η Ελλάδα σήκωσε το ανάστημα της ήταν κάλπικο, προσυμφωνημένο εκεί στα σκοτεινά καταγώγια των "Αμερικανικών" funds όπου συχνάζουν για να πάρουν εντολές εδώ και 40 χρόνια οι Πολιτικοί "μας". Το σχέδιο έλεγε ότι θα σηκώσουμε το ανάστημα, θα προκαλέσουμε ντόρο, θα φάμε ισχυρή και ηχηρή κατραπακιά, ούτως ώστε να πειστούμε και εμείς αλλά και όσοι σκέφτηκαν να κάνουν το ίδιο (π.χ. Ισπανία), ότι το σύστημα δεν μπορούμε να το πολεμήσουμε και ότι το προηγούμενο καθεστώς (που προμοτάρει η ΝΔ, Πασοκ προσφάτως και το Ποτάμι που θα αντικαταστήσει το Πασοκ) είναι καλό γιατί φέρνει σταθερότητα, και να μην ξαναπεράσει από το μυαλό μας να σηκώσουμε ανάστημα (προβλέπουν και προλαμβάνουν να πείσουν το πλήθος να είναι αρνητικό στο μέλλον για κάτι τέτοιο, αν τύχει να το επιχειρήσει κάποιος που δεν θα είναι δικός τους). Φυσικά το ΣΥΡΙΖΑ θα προσπαθήσει να καλύψει τον προκαθορισμένο ρόλο του με το γνωστό "φταίνε οι άλλοι" ότι έκανε και ο GAP.
Το προηγούμενο καθεστώς (ΝΔ, Πασοκ) είναι αργός θάνατος και δουλεία, το σημερινό (ΣΥΡΙΖΑ - Αριστερή Επανάσταση) θα είναι ακαριαίος θάνατος. Δεν υπάρχει καλό και κακό σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχει κακό και περισσότερο κακό.
Πως αποδεικνύεται ότι ήταν θέατρο:
είναι ολοφάνερο, διότι ο Βαρουφάκης πήγε και απείλησε την Ε.Ε. και Γερμανία χωρίς κανένα όπλο. Αυτός που πραγματικά θα το κάνει θα έχει πρώτα ισχυροποιήσει την Ελλάδα με την παραγωγή, γιατί εκεί στηρίζεται η οικονομική ανάπτυξη άρα και η ισχύς και όχι στις φανφάρες των λαικατζίδων επαναστατών. Η εταιρεία που έχει αναλάβει την Προπαγάνδα του ΣΥΡΙΖΑ είπε στον Βαρουφάκη να πει ότι η δύναμη του είναι οι ψήφοι που πήρε το ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές, μόνο που αυτά ήταν για να πειστεί ο "εκδημοκρατισμένος" όχλος γιατί οι άλλοι ξέρουν πως παίζεται το παιχνίδι, ο όχλος δεν ξέρει, κι όλοι όσοι γνωρίζουν από οικονομικά και γεωπολιτική - γεωστρατηγική κατάλαβαν που το πάνε το πράγμα.
Αυτά που θα βιώσουμε:
Αρχής γενομένης από τον Απρίλιο θα βιώσουμε κάτι ανάμεσα σε μη καταβολή μισθών & συντάξεων, σε capital control (δεν θα επιτρέπεται να κάνουμε ανάληψη πάνω από ένα όριο π.χ. 100€), σε πιθανό κούρεμα καταθέσεων κ.α. Αυτό θα προκαλέσει, εκτός από βροχή λουκέτων, ΣΟΚ στο πλήθος. Θα πείσει ότι το προηγούμενο καθεστώς (αργός θάνατος) ήταν σταθερό άρα και καλό... Φυσικά η επιβολή φοροκαταιγίδας που ήδη έχουν υπογράψει οι κόκκινοι επαναστάτες του λαού είναι κάτι το οποίο δεν συμπεριλαμβάνεται στο ΣΟΚ, διότι θα εκδηλωθεί αργότερα ως εργαλείο της επόμενης Κυβέρνησης που θα έρθει πιθανότατα μέχρι το τέλος Καλοκαιριού.
Το γράμμα του Τσίπρα στην Μέρκελ το οποίο δημοσίευσαν οι Financial Times στην πραγματικότητα δεν είχε στόχο την Μέρκελ (αυτή τα ξέρει) αλλά το πλήθος (που νομίζει), γι αυτό ο Σακελλαρίδης παραδέχθηκε την ύπαρξη του, αλλιώς θα το διέψευδαν και θα έλεγαν ότι αυτά είναι συνωμοσιολογίες και προβοκάτσια των εχθρών του λαού, του Φασισμού και τα γνωστά. Στο γράμμα ο Τσίπρας λέει στην Μέρκελ να δώσει χρήματα γιατί αυτά που έχουμε διαθέσιμα δεν φτάνουν και για την αποπληρωμή χρεών και για Μισθούς & Συντάξεις, και ότι ο Τσίπρας δεν θα επιτρέψει να μην πληρωθούν Μισθοί & Συντάξεις. Το τελευταίο βέβαια είναι σκέτη παραμύθα εφόσον όλοι γνωρίζουν ότι αν δεν πληρωθεί έστω και μια δόση, ερχόμαστε σε "Πιστωτικό Γεγονός" κλείνουν οι Τράπεζες (μην ξεχνάμε ότι η Τράπεζα της Ελλάδος είναι ιδιωτική και ξένων συμφερόντων - Δείτε ΕΔΩ) και δεν θα πάρουν χρήματα ούτε οι Μισθωτοί & Συνταξιούχοι... εν ολίγοις, αφενός υποσυνείδητα μας προετοιμάζει για τα γεγονότα, αφετέρου προλαμβάνει και ρίχνει προκαταβολικά την ευθύνη στην Μέρκελ. Οι εδώ πιστοί θα είναι πεπεισμένοι ότι φταίει η Μέρκελ και ο Σόιμπλε, οι εκεί πιστοί θα είναι πεπεισμένοι ότι φταίει ο Ελληνικός λαός... Στην πραγματικότητα φταίνε και οι δύο για διαφορετικούς λόγους, οι μεν γιατί είναι Τοκογλύφοι, οι δε γιατί κοιμούνται όρθιοι κατά συρροήν επάνω στην κάλπη.
Ας θυμηθούμε το βίντεο που είχε ανέβει πριν 1.5 χρόνο:
"...Ότι μπορεί και προβλέπει με την διάνοια είναι εκ φύσεως κυρίαρχο, ενώ ότι μπορεί μόνο να εκτελεί με το σώμα είναι εκ φύσεως υπόδουλο"
Αριστοτέλους Πολιτικά [1252a - 30]
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου