Διαβάστε σήμερα στο«Προξενείο-Στοπ» (σε αναδημοσίευση από τον τρέχοντα «Αντιφωνητή») ένα συνοπτικό κείμενο, που ανακεφαλαιώνει τις πρόσφατες προκλήσεις των τουρκοψύχων στην ελληνική Θράκη. Τόσο σε σχέση με τη λεγόμενη “Ημέρα Τουρκικής Υπερηφάνειας”, όσο και με τις χυδαιότητες σχετικά με τον νόμο για τους ιεροδιδασκάλους. Χωρίς άλλα δικά μας σχόλια…
Οἱ προσπάθειες τῆς Τουρκίας νά καθιερώσει τήν 29η Ἰανουαρίου στήν ἑλληνική Θράκη ὡς Ἡμέρα Τουρκικῆς Ὑπερηφάνειας δέν σταματοῦν. Κι ἀφοῦ ἐδῶ δέν κινητοποιεῖται οὔτε τό 1% τοῦ κόσμου, φέτος πῆγαν στήν …Νικομήδεια (Ἰσμίτ). Συμμετεῖχαν ἀπό δῶ οἱ τουρκομουφτῆδες Ἀχμέτ Μέτε – Ἰμπραήμ Σερήφ, οἱ πρώην βουλευτές Τσετίν Μάντατζη καί Ἀχμέτ Φαΐκογλου, οἱ πρόεδροι τῶν παράνομων σωματείων Κοράι Χασάν («Τουρκική Νεολαία Κομοτηνής») – Ἀχμέτ Κούρτ («Τουρκική Ένωση Ξάνθης»), ὁ Τανέρ Μουσταφάογλου τοῦ «Συλλόγου Ἀλληλεγγύης Τούρκων Δ. Θράκης» (BTTDD) καί ἄλλοι Δυτικοθρακιῶτες μουσουλμάνοι. Μετά τήν πορεία στούς δρόμους τῆς πόλης στις 26/1/14 (1η φωτογραφία) ἔγινε συνεστίαση ὅπου μίλησε ὁ θρακικῆς καταγωγῆς ὑπουργός Ὑγείας Μουεζίνογλου (2η φωτογραφία) παρομοιάζοντας καί πάλι τά Βαλκάνια μέ χέρι καί πόδι τοῦ τουρκικοῦ ἔθνους. Ἐφέτος ἡ συγκυρία ἔφερε μπροστά τό ζέον θέμα τῶν ἱεροδιδασκάλων, γιά τό ὁποῖο οἱ ἀντιδράσεις κορυφώνονται…
Ὅλο τό τουρκολόι στή Θράκη ἔχει κυριολεκτικά λυσσάξει με τήν ἐφαρμογή τοῦ νόμου γιά τους μουσουλμάνους ἱεροδιδάσκαλους. Καθώς οἱ ἐλπίδες
τῆς Ἄγκυρας για ἀποτελεσματική διπλωματική πίεση διαψεύστηκαν, τώρα ἡ Τουρκία ἔχει μεταφέρει τό πεδίο τῆς μάχης στο ἐπίπεδο τῆς μειονότητας. Ἔτσι, ὅλες σχεδόν οἱ συλλογικότητες – παράνομες καί μή – πού ὑποτίθεται ὅτι ἐκφράζουν τήν μειονοτική κοινωνία, ἀλλά καί πολιτικά πρόσωπά της βγάζουν π α ν ο μ ο ι ό τ υ π ε ς ἀνακοινώσεις. Πάντα ἐκτός τόπου καί χρόνου, συνήθως μέ ἕνα πάθος (ἄν ὄχι μῖσος) πού ἐκπλήσσει. Καί μόνο τά πρόσφατα δημοσιεύματα τοῦ μειονοτικοῦ Τύπου νά δεῖ κανείς, ἀρκεῖ γιά να πιστοποιήσει τά ἀνωτέρω.
Πρῶτον τό τουρκο-κόμμα DEB πού ἀναφερόμενο στόν νόμο γράφει ὅτι «τίθεται σέ κίνδυνο ἡ θρησκευτική ἐλευθερία τῆς Τουρκικῆς Μειονότητας Δ. Θράκης, κάτι πού ἀποτελεῖ μιαμεγάλη ἀπώλεια γιά τή δημοκρατία στήν περιοχή καί στή χώρα»! Ποῦ τό βασίζουν αὐτό τό τελευταῖο; Στό ὅτι κατά τή γνώμη τους «εἶναιδικαίωμα τῆς Μειονότητας νά ἔχει λόγο σέ θέματα (…) θρησκευτικῆς ἐκπαίδευσης»! Καί ποιός τους ἀφαίρεσε τό δικαίωμα λόγου; Κανείς, φυσικά, ἁπλῶς δέν μπορεῖ νά …νομοθετεῖ ὁ κάθε μειονοτικός τενεκές ἤ πράκτορας. Ἐπιμένουν ὅμως ὅτι ἡ ἐφαρμογή τοῦ νόμου «ἀναφέρεται στήν ἐλευθερίαθρησκείας, συνείδησης καί λατρείας καί θρησκευτικῆς ἐκπαίδευσης, πού στοχεύει στήνἀφαίρεση αὐτοῦ τοῦ δικαιώματος ἀπό τήν μειονότητα, ὅπως καί ἡ ἀγνόηση τῶν σχετικῶνἐκκλήσεων τῆς μειονότητας γιά αὐτό τό θέμα,ὁδήγησαν ἕνα βῆμα πίσω την δημοκρατία τῆςἙλλάδας.»
Δεύτερος φορέας στό ἴδιο μῆκος κύματος ἦταν ἡ «Ἕνωση Θρησκευτικῶν ΛειτουργῶνΤζαμιῶν Δ. Θράκης» (Ἀχμέτ Ἀρίφ Ἐμίν, Ὀρχάν Μπουλμπούλ), δηλαδή τό σωματεῖο τῶν ἰμάμηδων πού πληρώνονται – καί φυσικά κατευθύνονται – ἀπό τό τουρκικό Προξενεῖο Κομοτηνῆς. Στην ἀνακοίνωσή τους διαβάζουμε ὅτι συνεδρίασαν μέ θέμα τόν νόμο και μιλᾶνε γιά «διορισμό ἰμάμηδων στα τεμένη» πού «δέν εἶναι δυνατόν νά γίνει ἀποδεκτός καί ἀποτελεῖ μιάν ἄδικη ἐπιβολή καί παραβίαση διεθνῶν συνθηκῶν». Πάνω σ’ αὐτό πρέπει νά διευκρινισθεῖ ὅτι κανένας ἱεροδιδάσκαλος δέν διορίστηκε σέ κανένα τέμενος καί αὐτή εἶναι ἁρμοδιότητα τοῦ μουφτῆ καί μία δυνατότητα βασικά γιά τό μέλλον. Ἐπίσης ἡ ἀνακοίνωση προσθέτει (μᾶλλον προσεκτικά) ὅτι «το μάθημα τῶν θρησκευτικῶν δέν εἶναι ὑποχρεωτικό ἀλλά κατ΄ ἐπιλογήν μάθημα. Μαθητές πού δέν θέλουν ναμετάσχουν, θά πρέπει οἱ κηδεμόνες τους νά ὑποβάλουν στήν διεύθυνση τοῦ σχολείου αἴτησηἐξαίρεσης. Στό σημεῖο αὐτό οἱ διευθύνσεις τῶν σχολείων δέν μποροῦν νά κάνουν κάτι σχετικά μέ τίς ἀπουσίες. Δέν θά ἔχει δηλαδή καμμία ἐπίδραση στόν μέσο ὅρο βαθμολογίας τῶν μαθητῶν μας».
Ἐκεῖνος πού ἔδωσε ὅμως ρέστα ψευδολογίας, τρομοκράτησης τοῦ κόσμου καί κινδυνολογίας ἦταν ὁ τουρκομουφτῆς Ξάνθης Ἀχμέτ Μετέ (ἀκόμα κι ὁ …ὁμότεχνός του τῆς Κομοτηνῆς, Ἰμπράμ Σερήφ ἦταν μετριοπαθής μπροστά του). Ὁ βραβευθείς προχθές στήν Πόλη ἀπό τόν Ἐρντογάν (3η φωτογραφία) φασίστας λοιπόν μίλησε γιά «ἰμάμηδες χωρίς σουνέτ», γιά «διδασκαλία τοῦ Κορανίου στά ἑλληνικά» (ἄρα;;;!!!), γιά «διώξεις τῆς τουρκικῆς μειονότητας», γιά κράτος πού «δεν σέβεται οὔτε ἀνθρώπινα δικαιώματα οὔτε θρησκευτικές ἐλευθερίες» και ἄλλα ἐμπρηστικά, ὅλα πρόσφορα γιά μήνυση περί διασπορᾶς ψευδῶν εἰδήσεων καί πρόκλησης σέ στάση. Βεβαίως ἀνησυχεῖ πού σχεδόν κανένας δέν συμμερίζεται τό σκεπτικό του καί χαρακτηρίζει «λάθος» τή σιωπή τῆς μειονότητας, ἀναφέρεται σέ «ἄτομα πού ὑπέβαλαν αἴτημα νά μήν μετάσχουν τά παιδιά τους σ’ αὐτά τά μαθήματα» καί σε μαθητές πού δῆθεν «ἀπευθυνόμενοι στούς ὑπαλλήλους πού κάνουν αὐτά τά μαθήματα τούς εἶπαν ¨Δέν εἶστε μέλη τῆς μειονότητας, γιατί δέν μᾶς μιλᾶτε τουρκικά;¨».
Καί συνεχίζει: «Τά παιδιά εἶναι δικά μας. Δεν μπορεῖ τό κράτος νά ἀποφασίζει τό πῶς, ποῦ καί μέ ποιόν τρόπο θα τό ἐκπαιδεύσω (…) Ὅταν γίνεται ἐπίθεση στή θρησκεία, τότε πλέον ἀπομένει στόν καθένα τό τί θα κάνει. Πλέον εἶναι θέμα ἤθους τῶν σπιτιῶν μας. Προσέξτε, θέμα ἤθους δηλώνω». Μέ λίγα λόγια ἀνήθικος ὅποιος δέν ἐξεγείρεται κατά τοῦ κρατικοῦ …παιδομαζώματος!!! Και συνεχίζει νά τό χοντραίνει: «Ἐάν μια μέρα στή Δ. Θράκη σταματήσουν ναἀκούγονται τά ἐζάν ἤ διαβάζονται στά ἑλληνικά ἤ στά σχολεῖα κάτω ἀπό τό Ἰσλάμ ἀρχίσει νά γίνεται καί ἐκμάθηση τοῦ χριστιανισμοῦ, τότε ἡ εὐθύνη θά εἶναι στίς πλάτεςἐτούτων. Ἄς σκεφτεῖ καλά καθένας πῶς θάἀπολογηθεῖ στόν Ἀλλάχ».(ἐφ. «Γκιουντέμ», 16/1/2014). Εἶμαιπραγματικά περίεργος νά δῶ την ἀντίδραση τοῦ νεότευκτου συλλόγου τῶν ἱεροδιδασκάλων. Νά δοῦμεἄν θά ἀντιδράσουν σέ τοῦτες τις αἰσχρές συκοφαντίες οἱ ἄνθρωποιπού ἐπέλεξαν ἁπλῶς νά κάνουν το καθῆκον τους μισθοδοτούμενοι ἀπό τήν ἑλληνική πολιτεία νομίμως κι ὄχι νά τά παίρνουν μυστικά καί μαῦρα ἀπό τό Προξενεῖο ξένης χώρας.
Ἀκόμη πιό πρόστυχα ἦταν τά σχόλια τοῦ ἄλλου ἰσλαμοφασίστα «δημοσιογράφου» ΤζενγκίζὈμέρ στά μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης: «Σαφής ἡ πρόθεση τοῦ κράτους με στημένους ἰμάμηδες νά ἐνσταλάξει στούς μαθητές μας τήν Ὀρθοδοξία (…) Ἐάν σέ ἰσλαμική χώρα ὅπως ἡ Τουρκία, τό κράτος ἐπιβάλει σε χριστιανική μειονότητα ἕνα ἰσλαμικό δόγμα τί θά γινόταν; (…) Τό κράτος μήὑπολογίzοντας νόμους, θέλοντας νά ἀποκόψει τήν μειονότητα καί να τή στρέψει ἐνάντια στήν ταυτότητά της, μέ πόρους ἀπό τήν Ε.Ε. καί με μισθοφόρους θά ἐπιβάλει θρησκεία».
Περιττεύει κάθε σχολιασμός. Ἄς δοῦμε ὅμως καί τά λόγια τοῦ βουλευτῆ (Σύριζα) Χουσεΐν Ζεϊμπέκ γιά τό θέμα, πού δέν ἀποπνέουν τον φανατισμό τῶν προηγουμένων ἀλλά πού δέν παύουν νά κινοῦνται στην ἴδια γραμμή: «…Ἀξιότιμοι κηδεμόνες, πολύτιμοι μαθητές πούἀποτελεῖτε τό μέλλον μας, τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν πού μπῆκε στά δημόσια δημοτικά καί γυμνάσια δέν εἶναι ἕνα ὑποχρεωτικό ἀλλά ἕνα κατ΄ ἐπιλογήν μάθημα. Ἐπιθυμῶ νά ἀναφέρω πώς οἱ μαθητές πού δέν ἐπιθυμοῦν να μετάσχουν στό μάθημα, μποροῦν νά ἐξαιρεθοῦν προσκομίζοντας στη διεύθυνση τοῦ σχολείου μιά αἴτηση (…) Δέν ἔχω καμμιά ἀμφιβολία πώς ἡ μειονότητα ἔναντι τῶν ἀνεπιθύμητων μέτρων πού δέν μᾶς ἀξίζουν, θά δώσει στήν μνημονιακή κυβέρνηση την δέουσα ἀπάντηση, μποϋκοτάροντας τήν ἐφαρμογή τους.» («Ροντόπ Ρουζγκαρί», 16/1/2014).
Ὅ,τι καί νά πεῖς εἶναι λίγο. Δεν εἶναι βέβαια ἡ πρώτη φορά πού ἕνα εὐεργετικό μέτρο γιά τήν μειονότητα συναντᾶ τέτοια λυσσώδη ἀντίδραση ἀπό τό σύνολο τῶν μειονοτικῶν φορέων. Νά θυμήσουμε τί ἔγινε με τήν είσαγωγή τῶν ἀγγλικῶν και τῆς γυμναστικῆς στά μειονοτικά σχολεῖα; Τί ἔγινε μέ τήν ποσόστωση γιά τά ἑλληνικά ΑΕΙ; Ὅποτε πάει ἡ ἑλληνική πολιτεία νά προσφέρει δυνατότητες καί εὐεργεσίες στον μουσουλμανικό πληθυσμό βρίσκει ἀπέναντί της τό τούρκικο μένος. Μιλώντας μέ φίλο μουσουλμάνο ἄκουσα τό προφανές: «Δέν εἴμαστε στά καλά μας. Τό κράτος μᾶς δίνει δωρεάν μαθήματα Κορανίου στα σχολεῖα, ἀπό δικούς μας ἀνθρώπους, καί οἱ «ἐκπρόσωποι» τῆς μειονότητας φωνάζουν ἐναντίον!
Πῶς τό ἐξηγοῦν αὐτό σέ κάποιον τρίτο αὐτοί πού φωνάζουν;» Ἔλα, ντέ! Πάντως οἱ μειονοτικοί βουλευτές στή συνάντηση μέ τόν περιφερειακό διευθυντή Ἐκπαίδευσης Σάββα Μελισσόπουλο εἶπαν ὅτι θ’ ἀφήσουν τόν κόσμο ν’ ἀποφασίσει μόνος του. Θά δοῦμε…
proxeneio-stop.org
το είδα
Οἱ προσπάθειες τῆς Τουρκίας νά καθιερώσει τήν 29η Ἰανουαρίου στήν ἑλληνική Θράκη ὡς Ἡμέρα Τουρκικῆς Ὑπερηφάνειας δέν σταματοῦν. Κι ἀφοῦ ἐδῶ δέν κινητοποιεῖται οὔτε τό 1% τοῦ κόσμου, φέτος πῆγαν στήν …Νικομήδεια (Ἰσμίτ). Συμμετεῖχαν ἀπό δῶ οἱ τουρκομουφτῆδες Ἀχμέτ Μέτε – Ἰμπραήμ Σερήφ, οἱ πρώην βουλευτές Τσετίν Μάντατζη καί Ἀχμέτ Φαΐκογλου, οἱ πρόεδροι τῶν παράνομων σωματείων Κοράι Χασάν («Τουρκική Νεολαία Κομοτηνής») – Ἀχμέτ Κούρτ («Τουρκική Ένωση Ξάνθης»), ὁ Τανέρ Μουσταφάογλου τοῦ «Συλλόγου Ἀλληλεγγύης Τούρκων Δ. Θράκης» (BTTDD) καί ἄλλοι Δυτικοθρακιῶτες μουσουλμάνοι. Μετά τήν πορεία στούς δρόμους τῆς πόλης στις 26/1/14 (1η φωτογραφία) ἔγινε συνεστίαση ὅπου μίλησε ὁ θρακικῆς καταγωγῆς ὑπουργός Ὑγείας Μουεζίνογλου (2η φωτογραφία) παρομοιάζοντας καί πάλι τά Βαλκάνια μέ χέρι καί πόδι τοῦ τουρκικοῦ ἔθνους. Ἐφέτος ἡ συγκυρία ἔφερε μπροστά τό ζέον θέμα τῶν ἱεροδιδασκάλων, γιά τό ὁποῖο οἱ ἀντιδράσεις κορυφώνονται…
Ὅλο τό τουρκολόι στή Θράκη ἔχει κυριολεκτικά λυσσάξει με τήν ἐφαρμογή τοῦ νόμου γιά τους μουσουλμάνους ἱεροδιδάσκαλους. Καθώς οἱ ἐλπίδες
τῆς Ἄγκυρας για ἀποτελεσματική διπλωματική πίεση διαψεύστηκαν, τώρα ἡ Τουρκία ἔχει μεταφέρει τό πεδίο τῆς μάχης στο ἐπίπεδο τῆς μειονότητας. Ἔτσι, ὅλες σχεδόν οἱ συλλογικότητες – παράνομες καί μή – πού ὑποτίθεται ὅτι ἐκφράζουν τήν μειονοτική κοινωνία, ἀλλά καί πολιτικά πρόσωπά της βγάζουν π α ν ο μ ο ι ό τ υ π ε ς ἀνακοινώσεις. Πάντα ἐκτός τόπου καί χρόνου, συνήθως μέ ἕνα πάθος (ἄν ὄχι μῖσος) πού ἐκπλήσσει. Καί μόνο τά πρόσφατα δημοσιεύματα τοῦ μειονοτικοῦ Τύπου νά δεῖ κανείς, ἀρκεῖ γιά να πιστοποιήσει τά ἀνωτέρω.
Πρῶτον τό τουρκο-κόμμα DEB πού ἀναφερόμενο στόν νόμο γράφει ὅτι «τίθεται σέ κίνδυνο ἡ θρησκευτική ἐλευθερία τῆς Τουρκικῆς Μειονότητας Δ. Θράκης, κάτι πού ἀποτελεῖ μιαμεγάλη ἀπώλεια γιά τή δημοκρατία στήν περιοχή καί στή χώρα»! Ποῦ τό βασίζουν αὐτό τό τελευταῖο; Στό ὅτι κατά τή γνώμη τους «εἶναιδικαίωμα τῆς Μειονότητας νά ἔχει λόγο σέ θέματα (…) θρησκευτικῆς ἐκπαίδευσης»! Καί ποιός τους ἀφαίρεσε τό δικαίωμα λόγου; Κανείς, φυσικά, ἁπλῶς δέν μπορεῖ νά …νομοθετεῖ ὁ κάθε μειονοτικός τενεκές ἤ πράκτορας. Ἐπιμένουν ὅμως ὅτι ἡ ἐφαρμογή τοῦ νόμου «ἀναφέρεται στήν ἐλευθερίαθρησκείας, συνείδησης καί λατρείας καί θρησκευτικῆς ἐκπαίδευσης, πού στοχεύει στήνἀφαίρεση αὐτοῦ τοῦ δικαιώματος ἀπό τήν μειονότητα, ὅπως καί ἡ ἀγνόηση τῶν σχετικῶνἐκκλήσεων τῆς μειονότητας γιά αὐτό τό θέμα,ὁδήγησαν ἕνα βῆμα πίσω την δημοκρατία τῆςἙλλάδας.»
Δεύτερος φορέας στό ἴδιο μῆκος κύματος ἦταν ἡ «Ἕνωση Θρησκευτικῶν ΛειτουργῶνΤζαμιῶν Δ. Θράκης» (Ἀχμέτ Ἀρίφ Ἐμίν, Ὀρχάν Μπουλμπούλ), δηλαδή τό σωματεῖο τῶν ἰμάμηδων πού πληρώνονται – καί φυσικά κατευθύνονται – ἀπό τό τουρκικό Προξενεῖο Κομοτηνῆς. Στην ἀνακοίνωσή τους διαβάζουμε ὅτι συνεδρίασαν μέ θέμα τόν νόμο και μιλᾶνε γιά «διορισμό ἰμάμηδων στα τεμένη» πού «δέν εἶναι δυνατόν νά γίνει ἀποδεκτός καί ἀποτελεῖ μιάν ἄδικη ἐπιβολή καί παραβίαση διεθνῶν συνθηκῶν». Πάνω σ’ αὐτό πρέπει νά διευκρινισθεῖ ὅτι κανένας ἱεροδιδάσκαλος δέν διορίστηκε σέ κανένα τέμενος καί αὐτή εἶναι ἁρμοδιότητα τοῦ μουφτῆ καί μία δυνατότητα βασικά γιά τό μέλλον. Ἐπίσης ἡ ἀνακοίνωση προσθέτει (μᾶλλον προσεκτικά) ὅτι «το μάθημα τῶν θρησκευτικῶν δέν εἶναι ὑποχρεωτικό ἀλλά κατ΄ ἐπιλογήν μάθημα. Μαθητές πού δέν θέλουν ναμετάσχουν, θά πρέπει οἱ κηδεμόνες τους νά ὑποβάλουν στήν διεύθυνση τοῦ σχολείου αἴτησηἐξαίρεσης. Στό σημεῖο αὐτό οἱ διευθύνσεις τῶν σχολείων δέν μποροῦν νά κάνουν κάτι σχετικά μέ τίς ἀπουσίες. Δέν θά ἔχει δηλαδή καμμία ἐπίδραση στόν μέσο ὅρο βαθμολογίας τῶν μαθητῶν μας».
Ἐκεῖνος πού ἔδωσε ὅμως ρέστα ψευδολογίας, τρομοκράτησης τοῦ κόσμου καί κινδυνολογίας ἦταν ὁ τουρκομουφτῆς Ξάνθης Ἀχμέτ Μετέ (ἀκόμα κι ὁ …ὁμότεχνός του τῆς Κομοτηνῆς, Ἰμπράμ Σερήφ ἦταν μετριοπαθής μπροστά του). Ὁ βραβευθείς προχθές στήν Πόλη ἀπό τόν Ἐρντογάν (3η φωτογραφία) φασίστας λοιπόν μίλησε γιά «ἰμάμηδες χωρίς σουνέτ», γιά «διδασκαλία τοῦ Κορανίου στά ἑλληνικά» (ἄρα;;;!!!), γιά «διώξεις τῆς τουρκικῆς μειονότητας», γιά κράτος πού «δεν σέβεται οὔτε ἀνθρώπινα δικαιώματα οὔτε θρησκευτικές ἐλευθερίες» και ἄλλα ἐμπρηστικά, ὅλα πρόσφορα γιά μήνυση περί διασπορᾶς ψευδῶν εἰδήσεων καί πρόκλησης σέ στάση. Βεβαίως ἀνησυχεῖ πού σχεδόν κανένας δέν συμμερίζεται τό σκεπτικό του καί χαρακτηρίζει «λάθος» τή σιωπή τῆς μειονότητας, ἀναφέρεται σέ «ἄτομα πού ὑπέβαλαν αἴτημα νά μήν μετάσχουν τά παιδιά τους σ’ αὐτά τά μαθήματα» καί σε μαθητές πού δῆθεν «ἀπευθυνόμενοι στούς ὑπαλλήλους πού κάνουν αὐτά τά μαθήματα τούς εἶπαν ¨Δέν εἶστε μέλη τῆς μειονότητας, γιατί δέν μᾶς μιλᾶτε τουρκικά;¨».
Καί συνεχίζει: «Τά παιδιά εἶναι δικά μας. Δεν μπορεῖ τό κράτος νά ἀποφασίζει τό πῶς, ποῦ καί μέ ποιόν τρόπο θα τό ἐκπαιδεύσω (…) Ὅταν γίνεται ἐπίθεση στή θρησκεία, τότε πλέον ἀπομένει στόν καθένα τό τί θα κάνει. Πλέον εἶναι θέμα ἤθους τῶν σπιτιῶν μας. Προσέξτε, θέμα ἤθους δηλώνω». Μέ λίγα λόγια ἀνήθικος ὅποιος δέν ἐξεγείρεται κατά τοῦ κρατικοῦ …παιδομαζώματος!!! Και συνεχίζει νά τό χοντραίνει: «Ἐάν μια μέρα στή Δ. Θράκη σταματήσουν ναἀκούγονται τά ἐζάν ἤ διαβάζονται στά ἑλληνικά ἤ στά σχολεῖα κάτω ἀπό τό Ἰσλάμ ἀρχίσει νά γίνεται καί ἐκμάθηση τοῦ χριστιανισμοῦ, τότε ἡ εὐθύνη θά εἶναι στίς πλάτεςἐτούτων. Ἄς σκεφτεῖ καλά καθένας πῶς θάἀπολογηθεῖ στόν Ἀλλάχ».(ἐφ. «Γκιουντέμ», 16/1/2014). Εἶμαιπραγματικά περίεργος νά δῶ την ἀντίδραση τοῦ νεότευκτου συλλόγου τῶν ἱεροδιδασκάλων. Νά δοῦμεἄν θά ἀντιδράσουν σέ τοῦτες τις αἰσχρές συκοφαντίες οἱ ἄνθρωποιπού ἐπέλεξαν ἁπλῶς νά κάνουν το καθῆκον τους μισθοδοτούμενοι ἀπό τήν ἑλληνική πολιτεία νομίμως κι ὄχι νά τά παίρνουν μυστικά καί μαῦρα ἀπό τό Προξενεῖο ξένης χώρας.
Ἀκόμη πιό πρόστυχα ἦταν τά σχόλια τοῦ ἄλλου ἰσλαμοφασίστα «δημοσιογράφου» ΤζενγκίζὈμέρ στά μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης: «Σαφής ἡ πρόθεση τοῦ κράτους με στημένους ἰμάμηδες νά ἐνσταλάξει στούς μαθητές μας τήν Ὀρθοδοξία (…) Ἐάν σέ ἰσλαμική χώρα ὅπως ἡ Τουρκία, τό κράτος ἐπιβάλει σε χριστιανική μειονότητα ἕνα ἰσλαμικό δόγμα τί θά γινόταν; (…) Τό κράτος μήὑπολογίzοντας νόμους, θέλοντας νά ἀποκόψει τήν μειονότητα καί να τή στρέψει ἐνάντια στήν ταυτότητά της, μέ πόρους ἀπό τήν Ε.Ε. καί με μισθοφόρους θά ἐπιβάλει θρησκεία».
Περιττεύει κάθε σχολιασμός. Ἄς δοῦμε ὅμως καί τά λόγια τοῦ βουλευτῆ (Σύριζα) Χουσεΐν Ζεϊμπέκ γιά τό θέμα, πού δέν ἀποπνέουν τον φανατισμό τῶν προηγουμένων ἀλλά πού δέν παύουν νά κινοῦνται στην ἴδια γραμμή: «…Ἀξιότιμοι κηδεμόνες, πολύτιμοι μαθητές πούἀποτελεῖτε τό μέλλον μας, τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν πού μπῆκε στά δημόσια δημοτικά καί γυμνάσια δέν εἶναι ἕνα ὑποχρεωτικό ἀλλά ἕνα κατ΄ ἐπιλογήν μάθημα. Ἐπιθυμῶ νά ἀναφέρω πώς οἱ μαθητές πού δέν ἐπιθυμοῦν να μετάσχουν στό μάθημα, μποροῦν νά ἐξαιρεθοῦν προσκομίζοντας στη διεύθυνση τοῦ σχολείου μιά αἴτηση (…) Δέν ἔχω καμμιά ἀμφιβολία πώς ἡ μειονότητα ἔναντι τῶν ἀνεπιθύμητων μέτρων πού δέν μᾶς ἀξίζουν, θά δώσει στήν μνημονιακή κυβέρνηση την δέουσα ἀπάντηση, μποϋκοτάροντας τήν ἐφαρμογή τους.» («Ροντόπ Ρουζγκαρί», 16/1/2014).
Ὅ,τι καί νά πεῖς εἶναι λίγο. Δεν εἶναι βέβαια ἡ πρώτη φορά πού ἕνα εὐεργετικό μέτρο γιά τήν μειονότητα συναντᾶ τέτοια λυσσώδη ἀντίδραση ἀπό τό σύνολο τῶν μειονοτικῶν φορέων. Νά θυμήσουμε τί ἔγινε με τήν είσαγωγή τῶν ἀγγλικῶν και τῆς γυμναστικῆς στά μειονοτικά σχολεῖα; Τί ἔγινε μέ τήν ποσόστωση γιά τά ἑλληνικά ΑΕΙ; Ὅποτε πάει ἡ ἑλληνική πολιτεία νά προσφέρει δυνατότητες καί εὐεργεσίες στον μουσουλμανικό πληθυσμό βρίσκει ἀπέναντί της τό τούρκικο μένος. Μιλώντας μέ φίλο μουσουλμάνο ἄκουσα τό προφανές: «Δέν εἴμαστε στά καλά μας. Τό κράτος μᾶς δίνει δωρεάν μαθήματα Κορανίου στα σχολεῖα, ἀπό δικούς μας ἀνθρώπους, καί οἱ «ἐκπρόσωποι» τῆς μειονότητας φωνάζουν ἐναντίον!
Πῶς τό ἐξηγοῦν αὐτό σέ κάποιον τρίτο αὐτοί πού φωνάζουν;» Ἔλα, ντέ! Πάντως οἱ μειονοτικοί βουλευτές στή συνάντηση μέ τόν περιφερειακό διευθυντή Ἐκπαίδευσης Σάββα Μελισσόπουλο εἶπαν ὅτι θ’ ἀφήσουν τόν κόσμο ν’ ἀποφασίσει μόνος του. Θά δοῦμε…
proxeneio-stop.org
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου