Οι Γάλλοι, τον τελευταίο καιρό, δείχνουν ότι δεν είναι τόσο εύκολοι, όσο νόμιζαν πολλοί (και όσο είναι άλλοι ‘δυτικοί’), στο να υποκύψουν στο νεοταξικό ζυγό και στα κελεύσματα της πολιτικής ορθότητας. Αρχικά με τον εκκωφαντικό ξεσηκωμό ενός μεγάλου και ιδιαίτερα δυναμικού τμήματος του λαού (και ειδικά της νεολαίας) κατά του «γάμου» των ομοφυλόφιλων και του δικαιώματος υιοθεσίας από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, που έφερε σε αμηχανία το κατεστημένο και τα mediaπου τήρησαν έναν κώδικα σιωπής ή παραπληροφόρησης (δες εδώ, εδώ, εδώ και εδώ). Τώρα ξαφνιάζουν και πάλι (ευχάριστα) με το θέμα του χαιρετισμού “quenelle” του αφρικανικής καταγωγής Γάλλου κωμικού DieudonneM'BalaM'Bala(Nτιεντονέ Εμπαλά Εμπαλά), μια χειρονομία που έγινε παγκοσμίως γνωστή ως “αντισημιτική” και που πυροδότησε έναν μιντιακό “αντιρατσιστικό” παροξυσμό και ένα κυνήγι φαντασμάτων, από τη μεριά της γαλλικής σοσιαλιστικής κυβέρνησης.
Άσχετά εάν είναι καλός ή κακός ως κωμικός ο Nτιεντονέ (που σημαίνει ‘Θεόδοτος’) και εάν το έχει «παρακάνει» με τους Εβραίους, παίρνοντας ως υλικό για τη σάτιρά του τις οδυνηρές μνήμες ενός λαού, αυτή η ιστορία αποδεικνύει και πάλι την υποκρισία των mediaκαι της κατεστημένης ‘πολιτικά ορθής’ ιδεολογίας και πρακτικής, που ενώ υπεραμύνεται της ελευθερίας της «έκφρασης» και μάχεται κατά της λογοκρισίας, αναγορεύοντας σε «Μεσαίωνα» κάθε αντίδραση στη σάτιρα (πολλές φορές χυδαία) της ιστορίας, της πίστης (ειδικά της χριστιανικής) και των παραδόσεων ενός λαού, τώρα εξαπολύει επίθεση κατά του μαύρου κωμικού. Η άμεση παρέμβαση της κυβέρνησης Ολάντ στην επιβολή, μέσω νόμου, των ορίων της σκέψης και
της έκφρασης, άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου, ξεσκεπάζοντας τα δύο μέτρα και δύο σταθμά με τα οποία λειτουργεί το πολιτικό και μιντιακό σύστημα. Η «δημοκρατία» απέδειξε για ακόμη μία φορά, ότι δεν μπορεί να ανεχτεί την έκφραση απόψεων, που ξεφεύγουν από τα πολιτικώς ορθά όρια που έχει θέσει.
Το παιχνίδι όμως έχει «ανάψει» για τα καλά. Ο DieudonneM'BalaM'Balaδεν δείχνει να πτοείται, το αντίθετο μάλλον, ενώ οι υποστηρικτές του πέρασαν πλέον, στην αντεπίθεση χακάροντας πρόσφατα, τρεις γαλλικές υπέρ του Ισραήλ ιστοσελίδες σε μια συντονισμένη επίθεση στον κυβερνοχώρο.
Άσχετά εάν είναι καλός ή κακός ως κωμικός ο Nτιεντονέ (που σημαίνει ‘Θεόδοτος’) και εάν το έχει «παρακάνει» με τους Εβραίους, παίρνοντας ως υλικό για τη σάτιρά του τις οδυνηρές μνήμες ενός λαού, αυτή η ιστορία αποδεικνύει και πάλι την υποκρισία των mediaκαι της κατεστημένης ‘πολιτικά ορθής’ ιδεολογίας και πρακτικής, που ενώ υπεραμύνεται της ελευθερίας της «έκφρασης» και μάχεται κατά της λογοκρισίας, αναγορεύοντας σε «Μεσαίωνα» κάθε αντίδραση στη σάτιρα (πολλές φορές χυδαία) της ιστορίας, της πίστης (ειδικά της χριστιανικής) και των παραδόσεων ενός λαού, τώρα εξαπολύει επίθεση κατά του μαύρου κωμικού. Η άμεση παρέμβαση της κυβέρνησης Ολάντ στην επιβολή, μέσω νόμου, των ορίων της σκέψης και
της έκφρασης, άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου, ξεσκεπάζοντας τα δύο μέτρα και δύο σταθμά με τα οποία λειτουργεί το πολιτικό και μιντιακό σύστημα. Η «δημοκρατία» απέδειξε για ακόμη μία φορά, ότι δεν μπορεί να ανεχτεί την έκφραση απόψεων, που ξεφεύγουν από τα πολιτικώς ορθά όρια που έχει θέσει.
Το παιχνίδι όμως έχει «ανάψει» για τα καλά. Ο DieudonneM'BalaM'Balaδεν δείχνει να πτοείται, το αντίθετο μάλλον, ενώ οι υποστηρικτές του πέρασαν πλέον, στην αντεπίθεση χακάροντας πρόσφατα, τρεις γαλλικές υπέρ του Ισραήλ ιστοσελίδες σε μια συντονισμένη επίθεση στον κυβερνοχώρο.
Η επίθεση που έγινε την προηγούμενη Πέμπτη παρέλυσε τις ιστοσελίδες Flash.comEurope-Israel.org και liguedefensejuive.com, που είναι η ιστοσελίδα του γαλλικού παραρτήματος της Εβραϊκής Άμυνας (FrenchJewishDefenseLeague- JDL), τα μέλη της οποίας έχουν προβεί σε βίαιες επιθέσεις κατά «αντισημιτών».
Οι χάκερς χαρακτήρισαν την επίθεση ένα «τριπλό quenelle», αναφερόμενοι στην χειρονομία που εφευρέθηκε από τον Dieudonneκαι που χαρακτηρίστηκε «αντισημιτική» και ως ένας «ανεστραμμένος ναζιστικός χαιρετισμός», από τον (σιωνιστή) υπουργό Εσωτερικών της Γαλλίας ManuelValls (φώτο στη μέση).
Στην ιστοσελίδα της JDL, οι χάκερ δημοσίευσαν μια καρικατούρα του λογότυπου της ομάδας, που δείχνει το περίγραμμα ενός χορευτή μπαλέτου που πλαισιώνεται από το αστέρι του Δαβίδ του αρχικού λογότυπου.
Γεννημένος από Γαλλίδα μητέρα και Καμερουνέζο πατέρα, ο Εμπαλά, και έχοντας ξεκινήσει πολιτικά από τον χώρο της «αντιρατσιστικής» Αριστεράς υποστηρίζοντας τους μετανάστες «χωρίς χαρτιά» και έχοντας για χρόνια συνεργασία με τον Εβραίο κωμικό Élie Semoun, με τον οποίον είχαν φτιάξει το κωμικό δίδυμο ‘Élie et Dieudonné’, είναι πολύ δύσκολο να χωρέσει στο γνωστό καλούπι του «ρατσιστή» - «αντισημίτη» - «φασίστα» - «νεοναζί», στο οποίο με συνοπτικές διαδικασίες, τοποθετείται οποιοσδήποτε μιλάει επικριτικά για το Ισραήλ, τερματίζοντας έτσι, κάθε ‘ενοχλητική’ συζήτηση.
«Αγαπητοί σιωνιστές εχθροί, κάποιοι από εσάς (ή όλοι σας;) λέτε ότι το quenelleείναι κρυφο-αντι-σημιτικό. Αυτό είναι ένα λάθος» λέει το κείμενο που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της JDL. «Συνειδητοποιούμε ότι δεν σας αρέσει ο Dieudonne, αλλά δυστυχώς, δεν μπορείτε να καταλάβετε το υλικό. Αυτό μπορεί να διορθωθεί».
Οι χάκερς δημοσίευσαν βίντεο στο οποίο ισχυρίζονται ότι η επίμαχη χειρονομία είναι μία έκφραση αντίδρασης στο κατεστημένο.
Ο M'BalaM'Balaέχει δεχτεί στο παρελθόν, επίθεση πισώπλατα, από Εβραίους, την οποία ως γνώστης πολεμικών τεχνών, την απέκρουσε. Οι δράστες καταδικάστηκαν μόνο σε ένα μήνα φυλακή. Επίσης, μέλη της JDLκαι της Betar (βίαιες εξτρεμιστικές εβραϊκές οργανώσεις) του επιτέθηκαν σε ένα show και τον απείλησαν, ενώ έριξαν οξύ στο πρόσωπο ενός μικρού κοριτσιού αραβικής καταγωγής. Τα media ανέφεραν ότι κάποιος πέταξε ένα «ερεθιστικό προϊόν» στο μάτι ενός θεατή.
Την προηγούμενη Πέμπτη, ένα γαλλικό δικαστήριο του απαγόρευσε να παρουσιάσει στη Νάντη τη νέα του παράσταση "TheWall" (Ο Τοίχος), ενώ απαγόρευση υπήρξε και για την πόλη της Τουρ.
Γεννημένος από Γαλλίδα μητέρα και Καμερουνέζο πατέρα, ο Εμπαλά, και έχοντας ξεκινήσει πολιτικά από τον χώρο της «αντιρατσιστικής» Αριστεράς υποστηρίζοντας τους μετανάστες «χωρίς χαρτιά» και έχοντας για χρόνια συνεργασία με τον Εβραίο κωμικό Élie Semoun, με τον οποίον είχαν φτιάξει το κωμικό δίδυμο ‘Élie et Dieudonné’, είναι πολύ δύσκολο να χωρέσει στο γνωστό καλούπι του «ρατσιστή» - «αντισημίτη» - «φασίστα» - «νεοναζί», στο οποίο με συνοπτικές διαδικασίες, τοποθετείται οποιοσδήποτε μιλάει επικριτικά για το Ισραήλ, τερματίζοντας έτσι, κάθε ‘ενοχλητική’ συζήτηση.
«Ο ρατσισμός εφευρέθηκε από τον Αβραάμ. Ο “Περιούσιος Λαός” είναι η αρχή του ρατσισμού... Για μένα, οι Εβραίοι, είναι μια αίρεση, μια απάτη. Είναι μία από τις πιο σοβαρές, διότι είναι η πρώτη. Μερικοί μουσουλμάνοι ακολουθούν τον ίδιο δρόμο όταν προβάλλουν έννοιες όπως ο “ιερός πόλεμος”». (Ιανουάριος 2002)
«“Βρωμερέ αράπη, οι Εβραίοι θα έχουν το δέρμα σου”, έχω ακούσει τέτοια συνθήματα. Είναι όλοι δουλέμποροι που το γύρισαν σε τραπεζίτες και στη βιομηχανία του θεάματος και σήμερα στις τρομοκρατικές ενέργειες δείχνοντας στήριξη στις πολιτικές του Αριέλ Σαρόν. Αυτοί που μου έχουν επιτεθεί - ίδρυσαν αυτοκρατορίες και απέκτησαν περιουσίες από το δουλεμπόριο και τη δουλεία». (Φεβρουάριος 2004)
«Πρόκειται για μια μαφιόζικου στυλ ομάδα που οργανώνει αυτήν την λογοκρισία.... Αρνούνται κάθε έννοια ρατσισμού, εκτός από εκείνον που αφορά τους Εβραίους». (Απρίλιος 2009)
«Οι μεγαλύτεροι απατεώνες στον πλανήτη είναι όλοι Εβραίοι... Πρέπει να είσαι Εβραίος για να έχεις δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου στη Γαλλία. Αυτή είναι η πραγματικότητα...» (Απρίλιος 2010)
«Στη Γαλλία, το Ολοκαύτωμα έχει γίνει πλέον σχεδόν μια κυρίαρχη θρησκεία, έχει σχεδόν αντικαταστήσει τον Ιησού Χριστό. Είμαστε υποχρεωμένοι να αποδεχθούμε αυτό το δόγμα». (Απρίλιος 2010)
«Είναι ένα σιωνιστικό σχέδιο να διαχωριστεί η ανθρωπότητα... Σήμερα, στη Γαλλία, μπορούμε να γελάμε με τα πάντα, εκτός από τον «γάμο» των ομοφυλόφιλων και το Ολοκαύτωμα». (Φεβρουάριος 2013)
Την προηγούμενη εβδομάδα, η γαλλική ‘LeMonde’ παρουσίασε ένα άρθρο με τίτλο “Jeunes, de gauche et fans de Dieudonné” («Νέοι, αριστεροί και οπαδοί του Dieudonné»). Από εκεί ένα τμήμα του:
Σε αυτό το ετερόκλητο πλήθος, σε μια βαθιά διαιρεμένη Γαλλία, υπάρχει συχνά ένας κοινός παρονομαστής: το μίσος κατά των Εβραίων. Αλλά μεταξύ των θεατών του Dieudonné - και των εκατοντάδων χιλιάδων διαδικτυακών οπαδών των βίντεό του - είναι επίσης νεαροί από τη μεσαία τάξη, πολιτικά μετριοπαθείς, συχνά αριστεροί για να τους προσάψεις οποιονδήποτε αντισημιτισμό. Τους δώσαμε τον λόγο. Οι δεκάδες θεατές που συναντήσαμε - μέσω των κοινωνικών δικτύων ή από τυχαίες σχέσεις - θεωρούν τον κωμικό «τον πιο προικισμένο της γενιάς του».
Γέλιο και σκετς. Δύο λέξεις που, για το κοινό του Dieudonné, είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Στην καρδιά των διασταυρούμενων πυρών: το Ολοκαύτωμα. Ο 22χρονος Nico, φαν του Dieudonné από τα 16, είναι ένας ευφυής νεαρός άνδρας, προικισμένος με μια πολιτική συνείδηση. Πριν, παραδέχεται ότι «αναζητούσε τις σωστές λέξεις» πριν βάλει το πόδι του σε ένα τέτοιο ναρκοπέδιο : «Είναι το Shoah (Ολοκαύτωμα) το κατ’ εξοχήν ταμπού; Ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσεις την ιστορία μας είναι με το γέλιο : γέλιο για τη δουλεία, την αποικιοκρατία και το Ολοκαύτωμα. Αν υπάρχει ένας κατάλληλος τρόπος να γελάμε, είναι πράγματι οι κοινότητες, όλες οι κοινότητες. Είναι ο μόνος τρόπος για να φτάσουμε στο αρχικό δημοκρατικό ιδανικό».
Για τον 22χρονο Guillaume, φοιτητή και «μάλλον αριστερό», αν το Shoah είναι η απόλυτη πρόκληση του κωμικού, είναι πράγματι λόγω της «χειραγώγησής του από τους Σιωνιστές» - ενορχηστρωμένη, σύμφωνα με τον ίδιο, από οργανώσεις όπως η LICRA [Λίγκα εναντίον του Ρατσισμού και του Αντισημιτισμού] ή το ConseilreprésentatifdesinstitutionsjuivesdeFrance (CRIF) [Συμβούλιο Εκπροσώπων των Εβραϊκών Ιδρυμάτων της Γαλλίας] - έχει γίνει το κατ’ εξοχήν ταμπού στον δημοκρατικό διάλογο. Η λογοκρισία του Dieudonné επικυρώνει την πολιτική διάσταση των "προκλήσεών" του. Πρέπει να γελάμε με όλα αυτά στο όνομα της κριτικής του Σιωνισμού, λέει.
Τα ίχνη αυτής της αμφισβήτηση της "ιεροποίησης" του Ολοκαυτώματος, από τον Dieudonné, πάνε πίσω στα μαθήματα ιστορίας στο σχολείο, από τα οποία διατηρεί μια μνήμη καταπίεσης. «Μας μιλούσαν γι’ αυτό από το δημοτικό σχολείο», αναστενάζει ο Nico. Στα 12, είδα μια ταινία όπου εκσκαφείς έριχναν πτώματα σε ένα χαντάκι. Από τα μικρά μας χρόνια, είμαστε υποκείμενοι στην ενοχή που προκαλεί ηθικά διδάγματα. «Μια ενοχή πρέπει να μεταφέρεται στις μελλοντικές γενιές και η οποία επιδιώκει να απελευθερωθεί μέσα από το γέλιο. Τα σόου του Dieudonné έχουν μια καθαρτική επίδραση και λειτουργούν ως μια προσπάθεια επανόρθωσης, με οργή, αυτή η θεωρούμενη "ανισορροπία" στη διδασκαλία περί ρατσιστικών εγκλημάτων. «Έχουμε μπουχτίσει από το Ολοκαύτωμα. Σέβομαι αυτή τη στιγμή της ιστορίας, αλλά όχι περισσότερο από τις άλλες. Για την γενοκτονία στη Ρουάντα, δεν έχω ακούσει κανέναν να μιλάει», λέει ο Guillaume, σβήνοντας μονομιάς όλη τη συζήτηση, όλη την έρευνα, σχετικά με την ιδιαιτερότητα του Ολοκαυτώματος.
Το βίντεο παραπάνω δείχνει το «αιρετικό» τραγούδι του Dieudonné, “Shoahananas”. (Η μουσική του "Shoananas" προέρχεται από ένα παιδικό τραγούδι του 1985 που λεγόταν "Cho Ka Ka O". Ο όρος "Shoananas" είναι μια λέξη που «παίζει» με το Shoah/ Ολοκαύτωμα και τον ανανά). "Με αποστομώνεις με το Ολοκαύτωμα, σε αποστομώνω με τους ανανάδες...". Είναι προφανές ότι προσφέρει ένα είδος σιωπηρής άρνησης του Ολοκαυτώματος εκεί που δείχνει τον Dieudonné ντυμένο στρατιώτη που απελευθερώνει ένα από τα στρατόπεδα, κάνοντας στους Εβραίους ερωτήσεις όπως, «αλλά από πού προήλθε το αέριο;».
Ως απάντηση στην αύξηση της δημοτικότητας του Dieudonné, οι Εβραίοι κάνουν έκκληση τώρα το Ολοκαύτωμα να διδάσκεται στο νηπιαγωγείο!
Σε αυτό το βίντεο, στα γαλλικά, ο RogerCukierman απαιτεί ακριβώς αυτό «επειδή οι άνθρωποι δεν γεννιούνται αντισημίτες, γίνονται αντισημίτες».
Ο Roger Cukierman (γεννηθείς το 1936) είναι Εβραιο-Γάλλος τραπεζίτης, επιχειρηματίας (έχει εργαστεί και στο Edmond de Rothschild Group),και "φιλάνθρωπος". Υπηρετεί ως Πρόεδρος του CRIF (Συμβούλιο Εκπροσώπων των Εβραϊκών Ιδρυμάτων της Γαλλίας) και είναι αντιπρόεδρος του Παγκόσμιου Εβραϊκού Κογκρέσου.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγές: εδώ, εδώ, εδώ και εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου