Το Korres Project 4 δεν είναι καλλυντικό. Είναι, όσο και αν ακούγεται περίεργο ή στη στρατόσφαιρα της φαντασίας, ένα ελληνικό, επαναλαμβάνουμε ελληνικό, super car που ο δημιουργός του Δημήτρης Κορρές το παρουσίασε στο «2ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013» την Κυριακή 16 Ιουνίου.
Ο Δημήτρης Κορρές δεν είναι άγνωστος στα περί της αυτοκίνησης, μιας και πριν από περίπου 10 χρόνια είχε παρουσιάσει ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο ελληνικό 4x4. Ταυτόχρονα είναι αρχιτέκτονας, σχεδιαστής και εφευρέτης με ειδικότητα στις αναρτήσεις, καθώς έχει εξελίξει πρωτότυπες διατάξεις εμπνευσμένες από το Citroen 2CV.
Από τα στοιχεία που έχουν δοθεί μέχρι στιγμής στη δημοσιότητα το ελληνικό υπερ-αυτοκίνητο έχει μήκος γύρω στα τα 4 μέτρα, πλάτος 2, ενώ το ύψος του μεταβάλλεται –λόγω της ανάρτησής του- από τα 1.250 μέχρι τα 1.650 χιλιοστά. Το μεταξόνιο είναι 2.560 χιλιοστά και το βάρος αρκετό, μιας και φτάνει τα 1.600 κιλά και σε ένα βαθμό οφείλεται στον οχτακύλινδρο των 7.000 κυβικών που χρησιμοποιείται. Αυτός προέρχεται
από την Corvette Z06 και αποδίδει 505 ίππους, οι οποίοι μπορούν να κινήσουν το Korres Project 4 μέχρι και με 300 χλμ./ ώρα, αλλά και να το επιταχύνουν από τη στάση μέχρι τα 100 σε μόλις 3,8 δεύτερα.
Φυσικά το δημιούργημα του Δημήτρη Κορρέ δεν θα μπορούσε παρά να έχει και ιδιαίτερη ανάρτηση η οποία, χάρη στο μεγάλο βαθμό ελευθερίας της που φτάνει τα 400 χιλιοστά, μετατρέπει το Korres Project 4 από αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων σε crossover που μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα και πέρα από την άσφαλτο!
Ο Δημήτρης Κορρές μιλάει στην Πόπη Τσαπανίδου για το ελληνικό αυτοκίνητο, το πρότζεκτ Yassou όπως ήταν μέχρι τώρα γνωστό, το οποίο έχει εξελιχθεί στο πρωτότυπο με την ονομασία Ρ4 και μέχρι το τέλος Απριλίου θα είναι έτοιμο να βγει στο δρόμο.
Το ελληνικό υπερ-αυτοκίνητο έχει δυνατότητες καθαρόαιμου 4Χ4 εκτός δρόμου και αυτοκινήτου καρτ στις ασφάλτινες διαδρομές.
πηγές απο :
kefalonitikanea.gr
.iefimerida.gr
το είδα
Ο Δημήτρης Κορρές δεν είναι άγνωστος στα περί της αυτοκίνησης, μιας και πριν από περίπου 10 χρόνια είχε παρουσιάσει ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο ελληνικό 4x4. Ταυτόχρονα είναι αρχιτέκτονας, σχεδιαστής και εφευρέτης με ειδικότητα στις αναρτήσεις, καθώς έχει εξελίξει πρωτότυπες διατάξεις εμπνευσμένες από το Citroen 2CV.
Από τα στοιχεία που έχουν δοθεί μέχρι στιγμής στη δημοσιότητα το ελληνικό υπερ-αυτοκίνητο έχει μήκος γύρω στα τα 4 μέτρα, πλάτος 2, ενώ το ύψος του μεταβάλλεται –λόγω της ανάρτησής του- από τα 1.250 μέχρι τα 1.650 χιλιοστά. Το μεταξόνιο είναι 2.560 χιλιοστά και το βάρος αρκετό, μιας και φτάνει τα 1.600 κιλά και σε ένα βαθμό οφείλεται στον οχτακύλινδρο των 7.000 κυβικών που χρησιμοποιείται. Αυτός προέρχεται
από την Corvette Z06 και αποδίδει 505 ίππους, οι οποίοι μπορούν να κινήσουν το Korres Project 4 μέχρι και με 300 χλμ./ ώρα, αλλά και να το επιταχύνουν από τη στάση μέχρι τα 100 σε μόλις 3,8 δεύτερα.
Φυσικά το δημιούργημα του Δημήτρη Κορρέ δεν θα μπορούσε παρά να έχει και ιδιαίτερη ανάρτηση η οποία, χάρη στο μεγάλο βαθμό ελευθερίας της που φτάνει τα 400 χιλιοστά, μετατρέπει το Korres Project 4 από αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων σε crossover που μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα και πέρα από την άσφαλτο!
Ο Δημήτρης Κορρές μιλάει στην Πόπη Τσαπανίδου για το ελληνικό αυτοκίνητο, το πρότζεκτ Yassou όπως ήταν μέχρι τώρα γνωστό, το οποίο έχει εξελιχθεί στο πρωτότυπο με την ονομασία Ρ4 και μέχρι το τέλος Απριλίου θα είναι έτοιμο να βγει στο δρόμο.
Το ελληνικό υπερ-αυτοκίνητο έχει δυνατότητες καθαρόαιμου 4Χ4 εκτός δρόμου και αυτοκινήτου καρτ στις ασφάλτινες διαδρομές.
πηγές απο :
kefalonitikanea.gr
.iefimerida.gr
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου