Σελίδες

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ν. Λυγερός: Η δικαίωση της Ερείκουσσας

Με την ένταξη στο ΕΣΠΑ του λιμανιού της Ερείκουσσας προχωρά ένα βήμα παραπέρα το θέμα της ΑΟΖ στα Διαπόντια Νησιά και αυτή η επιτυχία πρέπει να θεωρηθεί ως απόδειξη της αποτελεσματικότητας των κατοίκων της Ερείκουσσας που ενώ αντιμετώπιζαν συνεχώς εμπόδια δεν σταμάτησαν ποτέ τον αγώνα τους. Για να γίνει πιο κατανοητό το θέμα αρκεί να εξετάσουμε ένα χάρτη με διαγράμματα Voronoi για να αντιληφθούμε ότι οι γενικευμένες κυψέλες Voronoi των Διαπόντιων Νησιών είναι πολύ μεγαλύτερες σε εμβαδόν από την ίδια την Κέρκυρα.

Γενικευμένες κυψέλες Voronoi των Διαπόντιων Νησιών.

Κατά συνέπεια το πλαίσιο της ΑΟΖ ενισχύει το πεδίο δράσης των Νησιών. Έτσι πρέπει να λειτουργήσουμε δυναμικά όσον αφορά στην οικονομική τους δραστηριότητα. Σε αυτό το πεδίο δράσης εντάσσεται και το πεδίο μάχης του λιμανιού και όλα τα εμπόδια που καταφέραμε να ξεπεράσουμε δίχως να δίνουμε σημασία στις τοπικιστικές προσεγγίσεις, αφού αποδείξαμε ότι το λιμάνι της Ερείκουσσας και η αξιοποίησή τους είναι εθνικό θέμα αφού ανήκει στις εφαρμογές της υψηλής στρατηγικής της
ελληνικής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης.

http://www.lygeros.org/articles.php?n=13948&l=gr 


* * * * * * * * * *

Στο ΕΣΠΑ το λιμάνι της Ερείκουσας για έργα 7.5 εκ. ευρώ

Παρουσία του Αντιδημάρχου Ερείκουσας, Σπ. Αργυρού, καθώς και του Προϊσταμένου της Διαχειριστικής Αρχής, Πέτρου Οικονόμου, ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Σπ. Σπύρου, υπέγραψε την απόφαση ένταξης του λιμανιού της Ερείκουσας στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα – Πελοπόννησος – Ιόνιοι Νήσοι».

Τι πρόκειται να γίνει

Το έργο αφορά στην επέκταση λιμένος Ερείκουσας το οποίο περιλαμβάνει:
Α) Κατασκευή προσήνεμου μόλου, μήκους 200 μ. περίπου.
Β) Ανακατασκευή υπήνεμου μόλου.
Γ) Κατασκευή κρηπιδοτοίχων και ανακατασκευή υπάρχοντος κρηπιδώματος.
Δ) Κατασκευή περιμετρικής συνδετήριας οδού με βραχοπαγίδας μεταξύ των δυο μόλων.
Ε) Κατασκευή δεξαμενής γλυκού νερού και επιχώσεων.
ΣΤ) Κατασκευή ζώνης προστασίας από φυσικούς ογκόλιθους απέναντι από την είσοδο του λιμένα.
Ζ) Κατασκευή λουτρών και WC, ΑΜΕΑ κλπ.
Η) Εκσκαφή στο εσωτερικό της λιμνολεκάνης και της εισόδου.
Θ) Η/Μ έργα παροχών, ρεύματος στη δεξαμενή και WC αλλά και φωτισμού στη συνδετήρια οδό, όπως επίσης και πυρασφάλεια.

Σημειώνεται ότι στην πράξη ένταξης περιλαμβάνονται και 7 επιπλέον υποέργα, που αφορούν στη νέα υδρογράφηση του λιμανιού και το στίγμα θέσεων για την τοποθέτηση της οριστικής φωτοσήμανσης των έργων, την τοποθέτηση οριστικής φωτοσήμανσης, αρχαιολογικές εργασίες και παρακολούθηση των εκσκαπτικών από την αρμόδια Εφορεία, τη σύνδεση ύδρευσης και αποχέτευσης κλπ.

Η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη για τον υπολογισμό της κοινοτικής συνδρομής ανέρχεται σε 7.327,237 ευρώ.






<<<    Η μεγάλη απάτη με τα διόδια και τα τέλη κυκλοφορίας ! 



 Τελαίθριον : η πρώτη οικολογική κοινότητα στην Ελλάδα (video)    >>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου