Στις 6/07/2012 κατατέθηκαν 284 μηνύσεις για εσχάτη προδοσία και εξαπάτηση εκλογέων, κατά του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ του Ανδρέα, του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και παντός άλλου υπευθύνου. Όλες οι μηνύσεις είχαν το ίδιο κείμενο το οποίο συντάχθηκε από την δικηγόρο κ Κρητικοπούλου με την βοήθεια του κ Σακκά, πρώην εισαγγελέα. Στις 12/10/2012 αυτή η μήνυση μαζί με άλλες τρεις παρόμοιες μηνύσεις κατά πρώην πρωθυπουργών, υπουργών καθώς και κατά του νυν πρωθυπουργού, διαβιβάστηκαν στη Βουλή βάσει του νόμου περί «ποινικής ευθύνης υπουργών».
Εχθές 21 Οκτωβρίου, ο κ Καμμένος πρότεινε στον κ Τσίπρα να παραιτηθούν όλοι οι βουλευτές των 2 κομμάτων τους για να οδηγηθούμε σε γενικές εκλογές.
Σήμερα, βρήκα στο διαδίκτυο ένα άρθρο της κ Κρητικοπούλου, με τίτλο ” ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για την Εισαγγελική Αρμοδιότητα της Βουλής ” όπου λέει ότι η διάλυση της Βουλής και η προκήρυξη πρόωρων εκλογών, οδηγούν σε εξάλειψη του αξιόποινου των εγκλημάτων που αυτή και οι υπόλοιποι 283 πολίτες έχουν καταγγείλει.
Πιο συγκεκριμένα, η κ Κρητικοπούλου λέει ότι με δεδομένο ότι η μήνυση κατά Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου και λοιπών είναι ήδη στη Βουλή από 10-10-2012, και με δεδομένη τη γνώση όλων των πολιτικών και των κομμάτων περί της ύπαρξης αυτής της μήνυσης στη Βουλή, δημιουργούν απορίες οι δηλώσεις πολιτικών περί διάλυσης Βουλής, καθόσον η διάλυση της Βουλής οδηγεί σε εξάλειψη του αξιόποινου των εγκλημάτων και παραγραφή της αρμοδιότητας της Βουλής για δίωξη. Και όλα αυτά συμβαίνουν επειδή, όπως λέει, σύμφωνα με το Σύνταγμα (αρθ.86) και το νόμο περί ευθύνης υπουργών, η τωρινή Βουλή είναι η μόνη αρμόδια να ασκήσει ποινική δίωξη για τα καταγγελλόμενα εγκλήματα και η αρμοδιότητα της αυτή, παύει για τη συγκεκριμένη μήνυση στις 6-10-2013.
Στην πραγματικότητα όμως, σύμφωνα με το Σύνταγμα, η απονομή της δικαιοσύνης είναι αρμοδιότητα της
δικαστικής και όχι της νομοθετικής εξουσίας (Βουλή), oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και ο καθένας έχει δικαίωμα να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, μόνο εάν δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα. (Δείτε σχετικά Ολόκληρο το Σύνταγμα της Ελλάδας σε μια σελίδα). Τι σημαίνουν όλα αυτά ;;; Κυρίως ότι η Βουλή δεν επιτρέπεται να συμμετέχει στην διαδικασία απονομής της δικαιοσύνης, ότι τα εγκλήματα τιμωρούνται πάντα, με τον ίδιο τρόπο και έχουν τον ίδιο χρόνο παραγραφής.
Συνεπώς, οι διατάξεις του άρθρου 86 του Συντάγματος και του εκτελεστικού τους νόμου περί ευθύνης υπουργών, τις οποίες η κ Κρητικοπούλου επικαλείται, έχουν πραξικοπηματικό χαρακτήρα και οι δικαστικοί λειτουργοί ( βλπ κυρίως 120Σ) υποχρεούνται να τις αγνοήσουν, κυρίως επειδή παραχωρούν στην νομοθετική εξουσία δικαστικές αρμοδιότητες και όχι μόνο. Για το ζήτημα αυτό η Δικαιοσύνη διεξάγει ήδη προκαταρκτική εξέταση κατόπιν σχετικής μήνυσης για έσχατη προδοσία κατά όλων των Βουλευτών της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων (περίοδος Απρίλιος 2000 – Μάρτιος 2004), οι οποίοι μέσω των διατάξεων του αρθ 86 Σ, θεσμοθέτησαν πρακτικά την ατιμωρησία των κυβερνώντων και των συνεργών τους.
Ως έσχατη προδοσία προσδιορίζεται ο σφετερισμός με οποιονδήποτε τρόπο της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή και διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος. Η έσχατη προδοσία δηλαδή ισοδυναμεί με ανατροπή του πολιτεύματος και η παραγραφή τέτοιου αδικήματος αρχίζει με την αποκατάσταση του πολιτεύματος. Ταυτόχρονα, ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων (120Σ), δηλαδή και των δικαστικών λειτουργών και των βουλευτών, που σημαίνει ότι οι δικαστικοί λειτουργοί υποχρεούνται να παρέμβουν για την αποκατάσταση του πολιτεύματος και οι βουλευτές απαγορεύεται να παρέμβουν στο έργο τους.
Η μήνυση που συνέταξε η κ Κρητικοπούλου είναι και μήνυση για έσχατη προδοσία και έτσι δεν τίθεται θέμα παραγραφής. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τις υπόλοιπες μηνύσεις (38+) οι οποίες έχουν κατατεθεί τόσο πριν όσο και μετά από την προαναφερόμενη μήνυση, είτε αυτές έχουν σταλεί (και θαφτεί) στην Βουλή, είτε εξετάζονται εδώ και καιρό από την δικαιοσύνη. Σχετικά με την παραγραφή, αυτή είναι άλλωστε και η άποψη του ο κ Σακκά, πρώην εισαγγελέα και συν μηνυτής της κ Κρητικοπούλου. Το λέει στο ακόλουθο βίντεο ( 1:55) με λεζάντα “Δηλώσεις κατά την έξοδο από το δικαστικό μέγαρο την Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012 μετά την Κατάθεση μήνυσης από Ντόρα Κρητικοπούλου και Ιωάννη Σακκά κατά Γ. Παπανδρέου — Γ. Παπακωνσταντίνου κλπ Για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ”
Δηλαδή, για να κλείσουμε το θέμα, ναι μεν σύμφωνα με το αρθ, 86 Σ η εισαγγελική (δικαστική) αρμοδιότητα της βουλής αναφορικά με τα ποινικά αδικήματα που οι 284 κατήγγειλαν παύει στις 6.10.2013, αλλά στην πραγματικότητα η Βουλή δεν έχει καμία αρμοδιότητα απονομής δικαιοσύνης και οι διατάξεις οι οποίες καθορίζουν την σχετική διαδικασία είναι αντισυνταγματικές (πραξικοπηματικές) και δεν ισχύουν. Εκτός τούτου όμως, έχοντας υπόψη το γεγονός ότι κατά σφοδρή παράβαση του Συντάγματος, οι τωρινοί ” βουλευτές ” δεν είναι εκλεγμένοι αλλά διορισμένοι, όποια απόφαση και να πάρουν σχετικά με τις μηνύσεις, δεν έχει καμία, μα καμία απολύτως αξία. Δείτε σχετικά αυτό και αυτό.
Εχθές 21 Οκτωβρίου, ο κ Καμμένος πρότεινε στον κ Τσίπρα να παραιτηθούν όλοι οι βουλευτές των 2 κομμάτων τους για να οδηγηθούμε σε γενικές εκλογές.
Σήμερα, βρήκα στο διαδίκτυο ένα άρθρο της κ Κρητικοπούλου, με τίτλο ” ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για την Εισαγγελική Αρμοδιότητα της Βουλής ” όπου λέει ότι η διάλυση της Βουλής και η προκήρυξη πρόωρων εκλογών, οδηγούν σε εξάλειψη του αξιόποινου των εγκλημάτων που αυτή και οι υπόλοιποι 283 πολίτες έχουν καταγγείλει.
Πιο συγκεκριμένα, η κ Κρητικοπούλου λέει ότι με δεδομένο ότι η μήνυση κατά Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου και λοιπών είναι ήδη στη Βουλή από 10-10-2012, και με δεδομένη τη γνώση όλων των πολιτικών και των κομμάτων περί της ύπαρξης αυτής της μήνυσης στη Βουλή, δημιουργούν απορίες οι δηλώσεις πολιτικών περί διάλυσης Βουλής, καθόσον η διάλυση της Βουλής οδηγεί σε εξάλειψη του αξιόποινου των εγκλημάτων και παραγραφή της αρμοδιότητας της Βουλής για δίωξη. Και όλα αυτά συμβαίνουν επειδή, όπως λέει, σύμφωνα με το Σύνταγμα (αρθ.86) και το νόμο περί ευθύνης υπουργών, η τωρινή Βουλή είναι η μόνη αρμόδια να ασκήσει ποινική δίωξη για τα καταγγελλόμενα εγκλήματα και η αρμοδιότητα της αυτή, παύει για τη συγκεκριμένη μήνυση στις 6-10-2013.
Στην πραγματικότητα όμως, σύμφωνα με το Σύνταγμα, η απονομή της δικαιοσύνης είναι αρμοδιότητα της
δικαστικής και όχι της νομοθετικής εξουσίας (Βουλή), oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και ο καθένας έχει δικαίωμα να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, μόνο εάν δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα. (Δείτε σχετικά Ολόκληρο το Σύνταγμα της Ελλάδας σε μια σελίδα). Τι σημαίνουν όλα αυτά ;;; Κυρίως ότι η Βουλή δεν επιτρέπεται να συμμετέχει στην διαδικασία απονομής της δικαιοσύνης, ότι τα εγκλήματα τιμωρούνται πάντα, με τον ίδιο τρόπο και έχουν τον ίδιο χρόνο παραγραφής.
Συνεπώς, οι διατάξεις του άρθρου 86 του Συντάγματος και του εκτελεστικού τους νόμου περί ευθύνης υπουργών, τις οποίες η κ Κρητικοπούλου επικαλείται, έχουν πραξικοπηματικό χαρακτήρα και οι δικαστικοί λειτουργοί ( βλπ κυρίως 120Σ) υποχρεούνται να τις αγνοήσουν, κυρίως επειδή παραχωρούν στην νομοθετική εξουσία δικαστικές αρμοδιότητες και όχι μόνο. Για το ζήτημα αυτό η Δικαιοσύνη διεξάγει ήδη προκαταρκτική εξέταση κατόπιν σχετικής μήνυσης για έσχατη προδοσία κατά όλων των Βουλευτών της Ζ΄ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων (περίοδος Απρίλιος 2000 – Μάρτιος 2004), οι οποίοι μέσω των διατάξεων του αρθ 86 Σ, θεσμοθέτησαν πρακτικά την ατιμωρησία των κυβερνώντων και των συνεργών τους.
Ως έσχατη προδοσία προσδιορίζεται ο σφετερισμός με οποιονδήποτε τρόπο της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή και διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος. Η έσχατη προδοσία δηλαδή ισοδυναμεί με ανατροπή του πολιτεύματος και η παραγραφή τέτοιου αδικήματος αρχίζει με την αποκατάσταση του πολιτεύματος. Ταυτόχρονα, ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων (120Σ), δηλαδή και των δικαστικών λειτουργών και των βουλευτών, που σημαίνει ότι οι δικαστικοί λειτουργοί υποχρεούνται να παρέμβουν για την αποκατάσταση του πολιτεύματος και οι βουλευτές απαγορεύεται να παρέμβουν στο έργο τους.
Η μήνυση που συνέταξε η κ Κρητικοπούλου είναι και μήνυση για έσχατη προδοσία και έτσι δεν τίθεται θέμα παραγραφής. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τις υπόλοιπες μηνύσεις (38+) οι οποίες έχουν κατατεθεί τόσο πριν όσο και μετά από την προαναφερόμενη μήνυση, είτε αυτές έχουν σταλεί (και θαφτεί) στην Βουλή, είτε εξετάζονται εδώ και καιρό από την δικαιοσύνη. Σχετικά με την παραγραφή, αυτή είναι άλλωστε και η άποψη του ο κ Σακκά, πρώην εισαγγελέα και συν μηνυτής της κ Κρητικοπούλου. Το λέει στο ακόλουθο βίντεο ( 1:55) με λεζάντα “Δηλώσεις κατά την έξοδο από το δικαστικό μέγαρο την Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012 μετά την Κατάθεση μήνυσης από Ντόρα Κρητικοπούλου και Ιωάννη Σακκά κατά Γ. Παπανδρέου — Γ. Παπακωνσταντίνου κλπ Για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ”
Δηλαδή, για να κλείσουμε το θέμα, ναι μεν σύμφωνα με το αρθ, 86 Σ η εισαγγελική (δικαστική) αρμοδιότητα της βουλής αναφορικά με τα ποινικά αδικήματα που οι 284 κατήγγειλαν παύει στις 6.10.2013, αλλά στην πραγματικότητα η Βουλή δεν έχει καμία αρμοδιότητα απονομής δικαιοσύνης και οι διατάξεις οι οποίες καθορίζουν την σχετική διαδικασία είναι αντισυνταγματικές (πραξικοπηματικές) και δεν ισχύουν. Εκτός τούτου όμως, έχοντας υπόψη το γεγονός ότι κατά σφοδρή παράβαση του Συντάγματος, οι τωρινοί ” βουλευτές ” δεν είναι εκλεγμένοι αλλά διορισμένοι, όποια απόφαση και να πάρουν σχετικά με τις μηνύσεις, δεν έχει καμία, μα καμία απολύτως αξία. Δείτε σχετικά αυτό και αυτό.
Βάσει του Συντάγματος διάλυση της Βουλής και διεξαγωγή γενικών ( βουλευτικών) εκλογών, μπορεί να γίνει:
- εάν δεν υπάρχει συμφωνία για την ανάδειξη του Πρόεδρου της Δημοκρατίας,
- εάν δεν μπορεί να σχηματιστεί κυβέρνηση
- εάν έχουν παραιτηθεί ή και καταψηφιστεί από την Βουλή δύο Κυβερνήσεις και η σύνθεσή της δεν εξασφαλίζει κυβερνητική σταθερότητα
- με πρόταση της Κυβέρνησης που έχει λάβει ψήφο εμπιστοσύνης, για ανανέωση της λαϊκής εντολής προκειμένου να αντιμετωπιστεί εθνικό θέμα εξαιρετικής σημασίας.
Σύμφωνα με τον εκλογικό Νόμο εάν μια βουλευτική έδρα κενωθεί και δεν υπάρχει αναπληρωματικός βουλευτής να την αποδεχθεί τότε διενεργούνται αναπληρωματικές (επαναληπτικές) εκλογές στην εκλογική περιφέρεια όπου κενώθηκε η έδρα, για την αναπλήρωση αυτής. Αυτό δεν ισχύει εάν η έδρα κενώθηκε μέσα στο τελευταίο έτος της περιόδου, πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει στην περίπτωσή μας. Συνεπώς, σε θεωρητικό επίπεδο δεν μπορούν να προκληθούν γενικές εκλογές μέσω παραιτήσεων βουλευτών και αναπληρωματικών, αλλά πρακτικά αν κενωθούν έδρες σε όλες τις εκλογικές περιφέρειες οδηγούμαστε αναγκαστικά σε γενικές επαναληπτικές εκλογές. Σε ποια παράταξη ανήκει ο βουλευτής που παραιτείται δεν έχει καμία σημασία, επειδή ο βουλευτής (η βουλευτική έδρα δηλαδή ) μετράει και όχι το κόμμα. Άλλωστε, η έδρες δίνουν δύναμη σε κάποιο κόμμα και όχι το κόμμα στους υποψήφιους βουλευτές, όπως συμβαίνει στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα.
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου