Εδώ ο κόσμος καίγεται και οι ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ,τον χαβά τους..
Ξέρουν αυτοί…Ύπουλα,μεθοδευμένα,ενώ όλοι ασχολούνται με την κρίση,τις εκλογές κτλ, αυτές στην »δουλίτσα» που τους έχει ανατεθεί!
Να στείλουν την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης,πεσκέσι στους Τουρκαλάδες !
Να ζούν στην Ελλάδα,αλλά να αισθάνονται Τούρκοι..
( Υπάρχει άραγε κάποιος ειδικός λόγος γι’αυτόν τον καημό τον αγιάτρευτο που διακατέχει τις κυρίες Φραγκουδάκη και Δραγώνα, μιας και ο λόγος είναι γι’αυτές;;)
Αλλά ευτυχώς που σε αυτή την χώρα,υπάρχουν και σκεπτόμενοι και κάτι τέτοιοι ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ,βρίσκουν τον μάστορα τους..
Μαρία Τριανταφύλλου
…………………………………………
«Εις το επανιδείν» κυρία Δραγώνα και Φραγκουδάκη! Αντιδράσεις εκπαιδευτικών σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη
Ξέρουν αυτοί…Ύπουλα,μεθοδευμένα,ενώ όλοι ασχολούνται με την κρίση,τις εκλογές κτλ, αυτές στην »δουλίτσα» που τους έχει ανατεθεί!
Να στείλουν την μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης,πεσκέσι στους Τουρκαλάδες !
Να ζούν στην Ελλάδα,αλλά να αισθάνονται Τούρκοι..
( Υπάρχει άραγε κάποιος ειδικός λόγος γι’αυτόν τον καημό τον αγιάτρευτο που διακατέχει τις κυρίες Φραγκουδάκη και Δραγώνα, μιας και ο λόγος είναι γι’αυτές;;)
Αλλά ευτυχώς που σε αυτή την χώρα,υπάρχουν και σκεπτόμενοι και κάτι τέτοιοι ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ,βρίσκουν τον μάστορα τους..
Μαρία Τριανταφύλλου
…………………………………………
«Εις το επανιδείν» κυρία Δραγώνα και Φραγκουδάκη! Αντιδράσεις εκπαιδευτικών σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη
Τον μπελά τους βρήκαν,οι κυρίες Θάλεια Δραγώνα και Άννα Φραγκουδάκη από εκπαιδευτικούς στη Θεσσαλονίκη , όπου πήγαν να παρουσιάσουν το πρόγραμμά τους για την «εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων» της Θράκης
(μια διαφορετική ερμηνεία του προγράμματος είναι η Τουρκοποίηση των Πομάκων και των Ρομά της Θράκης).
Μάλιστα αν και η παρουσίαση προέτρεπε σε «διάλογο»
η συζήτηση που ακολούθησε άρχισε να εκνευρίζει τους διοργανωτές που απαγόρευσαν τον άμεσο διάλογο και έσπευσαν να επικαλεστούν την έλλειψη χρόνου για «να τελειώνουν»!
Τον λόγο έλαβε αρχικά μια καθηγήτρια που ρώτησε αν στο πρόγραμμα των κυριών Δραγώνα και Φραγκουδάκη εφαρμόζεται η διάταξη του Συντάγματος που προβλέπει ότι «το σχολείο πρέπει να καλλιεργεί την εθνική (Ελληνική) συνείδηση»:
(μια διαφορετική ερμηνεία του προγράμματος είναι η Τουρκοποίηση των Πομάκων και των Ρομά της Θράκης).
Μάλιστα αν και η παρουσίαση προέτρεπε σε «διάλογο»
η συζήτηση που ακολούθησε άρχισε να εκνευρίζει τους διοργανωτές που απαγόρευσαν τον άμεσο διάλογο και έσπευσαν να επικαλεστούν την έλλειψη χρόνου για «να τελειώνουν»!
Όταν μάλιστα τους ζητήθηκε να τοποθετηθούν σχετικά με τις δύο αναπάντητες ερωτήσεις που έγιναν στη Βουλή σχετικά με τα κονδύλια (δεκάδες εκατομμύρια ευρώ) του «προγράμματος εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων» που έχουν δαπανηθεί κατά το δοκούν ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑΝ και είπαν ότι δεν επιτρέπουν κανένα σχόλιο ή υπονοούμενο για τα οικονομικά! (δείτε την αντίδραση του κυρίου που κουνάει απειλητικά το δάκτυλο στο σημείο αυτό)
Τον λόγο έλαβε αρχικά μια καθηγήτρια που ρώτησε αν στο πρόγραμμα των κυριών Δραγώνα και Φραγκουδάκη εφαρμόζεται η διάταξη του Συντάγματος που προβλέπει ότι «το σχολείο πρέπει να καλλιεργεί την εθνική (Ελληνική) συνείδηση»:
Ακολούθως το λόγο έλαβε εκπαιδευτικός που δίδαξε στα Πομακοχώρια και κατέθεσε την προσωπική του μαρτυρία:
- Ότι οι Πομάκοι μαθητές έχουν ως μητρική γλώσσα τα Πομακικά, και όταν έρχονται στο μειονοτικό σχολείο (Δημοτικό) ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ από την πρώτη στιγμή να ακούνε τον δάσκαλο να τους μιλάει σε μια άγνωστη σε αυτούς γλώσσα, την τουρκική.
- Ότι παρά το 15ετές πρόγραμμα και τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που έχουν δαπανηθεί, όπως διαπίστωσε ο ίδιος η ελληνομάθεια των Πομάκων έχει ελάχιστα βελτιωθεί
- Ζήτησε να του επιβεβαιώσουν ότι ακόμη και το μοναδικό βιβλίο που περιείχε τις μόλις 2(δύο) Πομακικές λέξεις ΑΛΛΑΞΕ (σε σύνολο 40 βιβλίων που εξέδωσαν οι κυρίες Δραγώνα-Φραγκουδάκη που δεν περιείχαν το παραμικρό για τους Πομάκους), και ακόμη και οι δύο αυτές λέξεις την επόμενη χρονιά τροποποιήθηκαν ή εξαλείφθηκαν (δείτε σχετικά εδώ).
- Ρώτησε γιατί περιορίζονται στο να μαθαίνουν σε χριστιανούς δασκάλους της Θράκης τα Τουρκικά ως μέσο επικοινωνίας με τους μαθητές και δεν τους μαθαίνουν αντίστοιχα Πομακικά ή Ρομά. Πως θα αισθανθεί ο Πομάκος μαθητής ακούγοντάς τον χριστιανό δάσκαλο να του μιλάει στα τουρκικά προσβάλλοντας έτσι την ιδιαίτερη πολιτιστική Πομακική του ταυτότητα και βίαια ταυτίζοντάς την με την Τουρκική; Επίσης τις ρώτησε γιατί δεν συνεργάζονται με Πομακικούς συλλόγους για να εκδώσουν αντίστοιχα βιβλία και αναγνωστικά στα Πομακικά:
Εκνευρισμένη κάποια στιγμή η κυρία Φραγκουδάκη αφού κατηγόρησε επανειλημμένα τους «πατριώτες» για κάθε κακό που συμβαίνει στη Θράκη και στην Ιστορία, «αναρωτήθηκε» γιατί πέρα από κάποιους Πομάκους που αυτοπροσδιορίζονται ως Πομάκοι, γιατί οι υπόλοιποι φοβούνται να αυτοπροσδιοριστούν για να εισπράξει από το ακροατήριο την απάντηση ότι είναι τέτοιος ο φασισμός, οι απειλές και οι αντιδημοκρατικές τακτικές του Τουρκικού Προξενείου που θυροκολλεί έξω από τζαμιά τα ονόματα των Πομάκων που τολμούν να συμμετέχουν στους Πομακικούς Συλλόγους.
Μια άλλη εκπαιδευτικός ρώτησε κατά πόσο είναι σκόπιμο να χαιρόμαστε για την μεγάλη εισαγωγή μουσουλμάνων στα Πανεπιστήμια (μέσω ποσόστωσης) αν το επίπεδό τους είναι τόσο χαμηλό που δεν θα μπορούν στη συνέχεια να αντεπεξέλθουν και συχνά εγκαταλείπουν τις Πανεπιστημιακές σπουδές τους. Άραγεαφού κάνει τόση καλή δουλειά το πρόγραμμα των κυρίων Δραγώνα και Φραγκουδάκη σε τι εξυπηρετεί η «ποσόστωση» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και γιατί αποτυγχάνουν στην συνέχεια και εγκαταλείπουν το Πανεπιστήμιο;!!
Ευχαριστούμε το Ιστολόγιο στο οποίο διαβάσαμε για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης και έτσι μπορέσαμε να σας μεταφέρουμε τι ειπώθηκε. Συγχαίρουμε τους εκπαιδευτικούς που τοποθετήθηκαν,
όσο για τις κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη: …
Εις το επανιδείν!!
Αν και μετά το σημερινό, δεν βλέπουμε να ξαναέρχεστε σύντομα στη Θεσσαλονίκη!
Σχετικά με το πρόγραμμα των κυρίων Δραγώνα και Φραγκουδάκη δείτε σχετικά:
-
Το εκτουρκιστήριο πρόγραμμα «Φραγκουδάκη-Δραγώνα»
-
Α. Φραγκουδάκη-Θ. Δραγώνα, Χ. Νικοπούλου-Ε. Νικόπουλος: Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων;
-
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων ή Πρόγραμμα ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ;
-
ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ (νέα ερώτηση στη Βουλή)
-
Η Θ. Δραγώνα ενέκρινε προγράμματα στα οποία συμμετείχε και η ιδία
το είδα http://www.filonoi.gr/katheis-ef-o-etaxthei/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου